Seraing, Rue Philippe de Marnix

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga volgende week nog eens. Parkeer men auto ook op het plein 300 meter verderop, er moet maar net iemand op rue marnix tegen je auto rijden.... Inderdaad ongelooflijk veel zwerfvuil, stad wil ze wegpesten denk ik. Welke roemeense was het? Melissa?
Ik denk dat vrijwel iedereen wel goed oplet in de auto op de straat. Van het plein naar de straat lopen lijkt in mijn ogen ook veel linker.
 
Zaterdagavond nog eens gaan stappen in de bruisende uitgangsbuurt van Liege le carre,dan daarna nog eens langs Seraing gereden,waren een 10 tal dames en zeer veel wandelaars en kijkers met de auto,maar geen keuze kunnen maken ,dan morgen maar lekker naar Duisburg rrrrrr...
 
Snap de opmerking wel: de omliggende straten zijn donker en afgelegen ook bv onder de brug door niks verlichting (nog gevaarlijk met vallen ook).
Ik ben daar één enkele keer geweest. Toen ik (als fan van Zulte-Waregem een match tegen Standard) bijwoonde. Het is idd een heel kleine rosse buurt waar de onveiligheid steeds om elk hoekje loert. Ik waag me daar niet meer.
 
Ja, 10 minuten wandelen is een optie. Maar toen we met een groepje supporters van Waregem naar Standard ons team waren gaan aanmoedigen was het er de zondagavond erg eng. Niet enkel qua bezetting van de ramen. Doch ook vanwege de aanwezigheid van duistere figuren in de buurt. Nu we waren met een tiental of zo. Maar alleen? Zou ik me niet aan wagen.
 
Ja, 10 minuten wandelen is een optie. Maar toen we met een groepje supporters van Waregem naar Standard ons team waren gaan aanmoedigen was het er de zondagavond erg eng. Niet enkel qua bezetting van de ramen. Doch ook vanwege de aanwezigheid van duistere figuren in de buurt. Nu we waren met een tiental of zo. Maar alleen? Zou ik me niet aan wagen.
Heb het al 2 keer gedaan zonder problemen. Je parkeert gewoon op het grote plein en dan 300 m wandelen.
 
Voor het werk moest ik in Luik zijn dus uiteraard even opgezocht waar ik me even kon gaan amuseren. Eve verschoten van de straat, vreemde setting, zag er louch uit maar na enkele tourtjes te hebben gedaan is inderdaad veeel veiliger gevoel dan Brussel. Aangenaam, rustig en enkel volk die voor 1 enkel ding interesse hebben.
Qua aanbod viel het wel dik tegen. Ik was er overdag en veel oude dames, wat junk uitziende en afvallige. Maar 1 natuurlijk schone jongere griet die steeds bezet was dus ben bij Jennifer geweest. Iets oudere dame die van Antwerpen kwam. Zei dat ze dominant was maar dat keerde al vlug naar sub...
Anyways ik wil wel terug gaan maar is het daar elk uur van de dag zo of is het daar in de avond veel interessanter?
 
Seraing is overdag eigenlijk altijd slappe hap het beste is te gaan kijken na 19:00 van woensdag tot zondag. Maar dat is in Aachen eigenlijk ook zo al heb je daar overdag nog vaak iets betere keus dan Seraing.
 
Seraing is overdag eigenlijk altijd slappe hap het beste is te gaan kijken na 19:00 van woensdag tot zondag. Maar dat is in Aachen eigenlijk ook zo al heb je daar overdag nog vaak iets betere keus dan Seraing.
Is inderdaad kouwe pap daar. 2 keer er geweest. Hoeveel ramen zou er daar zijn? 30? En dan die grauwe buurt. Mij zien ze daar nooit meer. En ja, ik 1 enkele keer ben ik daar overdag geweest. Was om te huilen.
 
Voor het werk moest ik in Luik zijn dus uiteraard even opgezocht waar ik me even kon gaan amuseren. Eve verschoten van de straat, vreemde setting, zag er louch uit maar na enkele tourtjes te hebben gedaan is inderdaad veeel veiliger gevoel dan Brussel. Aangenaam, rustig en enkel volk die voor 1 enkel ding interesse hebben.
Qua aanbod viel het wel dik tegen. Ik was er overdag en veel oude dames, wat junk uitziende en afvallige. Maar 1 natuurlijk schone jongere griet die steeds bezet was dus ben bij Jennifer geweest. Iets oudere dame die van Antwerpen kwam. Zei dat ze dominant was maar dat keerde al vlug naar sub...
Anyways ik wil wel terug gaan maar is het daar elk uur van de dag zo of is het daar in de avond veel interessanter?
Avond is interessanter, ja. Ook één of twee keer geweest overdag en de tweede keer gewoon vertrokken.
 
Het is overigens niet zo dat er overdag niks te vinden is. Ik heb de laatste keer een heel jong blondje met haar hond zien wandelen. En ja, ze zit met die hond achter de ruit. Doen er wel meer daar 😄
 
Laatst bewerkt:
Deze ochtend rond 8u00 gepasseerd. Als je een goede plek zocht om de sterrenhemel zonder al teveel lichtvervuiling te bewonderen, dan was dit de place to be.

5 ramen verlicht, 4 dames, waarvan 1 nog niet omgekleed.

Misschien de koude en vermoedelijk zijn er nog een aantal dames nog niet terug uit vakantie.

Ik beloof dat ik het nauwgezet zal opvolgen 😉
 
8 uur in de ochtend ken ik geen enkele raamzone waar het druk is als het om 20:00 nog niet druk is lijkt me meer reden om vreemd op te kijken ;)
Druk is relatief. Ik bedoelde druk in vergelijking met mijn vorige passages, dewelke meestal in het ochtendgloren plaatsvinden.

Ik kijk bijna nergens nog vreemd van op 😜
 
Vanmiddag ook een bezoekje gebracht.

De meeste bezetting was meer naar het tweede deel van de straat toe.

Eén nieuw gezicht gezien, dikke tieten, blond, 30 à 40 jaar (vermoedelijk).

Ook bij Chantal even gepolst, maar zij wenste enkel voetfetish met de kousen aan te verrichten. Ook filmen of foto's van de voeten was uit den boze.
 
Deze ochtend was er terug een mooie bezetting. Niet veel jonge en zeer slanke dames, die kun je er eerder 's avonds aantreffen, maar toch was keuze tussen verschillende posturen, haarkleuren en afkomsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan