WHEM Serena, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
onzin , ik was zelf bij haar !
Dus jij denkt dat een meisje (net 18(geweest)?) dat alleen maar Portugees spreekt besluit om zelfstandig het vliegtuig naar Amsterdam te pakken om hier wat cash te komen verdienen?
Daar komt verder geen booker, manager aan te pas? 😂 schattig naïef
echt nie ik heb een revieuw geplaatst over serena
Nu ik toch bezig ben zal ik je dit ook even uitleggen.
Volg link hieronder en selecteer "plaats onderwerp" de regeltjes staan uitgelegd

Veel plezier met het schrijven van je eerste recensie

Laatst bewerkt:
Hij bedoelde dat hij eerder al zijn mening had gegeven, 2e post van dit Whem topic.

Dat gebeurt steeds vaker dat mensen hier hun mening geven ipv nog een officiele recensie te schrijven.

Niet iedereen is forum deskundige guys. 😉

Zelfde geldt voor niet denken dat er een booker tussen zit: Als de booker alles in de ik-vorm doet is de verwarring er snel als je louter bezoekt en je niet altijd met de structuur van dit alles bezig houdt.

Ik zei vroeger na een afspraak:

Had a great time with you

En dan zei een random, vaak mannelijke, boeker terug: me too baby! 😘

Het is en blijft een raar wereldje.

Naar alle waarschijnlijkheid is 'Marten' (hierboven) ook de boeker en niet Serena.
Hoewel Serena met vertaal app wel charmanter zou zijn haha.

Toevoeging: Willy heeft trouwens net zijn eerste officiële recensie geschreven. Beknopter dan de post hier in Whem, maar hij telt wel mee: https://www.girlsreview.nl/threads/serena.64075/

Laatst bewerkt:
@free willy

Hier kan je de review plaatsen, ik zie dat je weer een nieuw topic hebt gemaakt. En die ga ik weer verwijderd.

Terug
Bovenaan Onderaan