WHEM Serene, Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cohf

Wandelaar
30
18/06/25
5

Wie heeft meer info over haar? Heeft ze eerder niet ook al onder een andere naam gewerkt?

Staat in de categorie cardate, dat is jammer anders had ik er een bericht aan gewaagd maar in de auto is niet mijn ding. Dus als er ervaringen zijn over thuisontvangst bij haar dan wordt ze interessant.

Ben ook erg nieuwsgierig. Maar als ik haar 06-nummer opzoek zie ik geen positieve berichten...
Beste @davidtony

Het siert je dat je van een advertentie zonder telefoonnummer die je uit goed vertrouwen dan krijgt door te reageren zomaar hier op de site gooit

Het woord privacy is je blijkbaar vreemd en vindt het dan ook erg onbeschoft.
Soms doen vrouwen het bewust om nummer niet op een site te zetten. Zij hebben ook een priveleven.
Wat als men nu het nummer van u op www gooien? Wereld te klein denk ik. Dan kennen we ineens wel woord privacy

Ook erg knap speurwerk.
Als ik de reacties op wie heeft gebeld bekijk zijn dit net zulke kanslozen als zo u zich voordoet

Heb ook gewoon contact met haar. Echter we komen over de prijs niet uit. Dit kan .

Ik heb de reacties ook even goed doorgelezen en ik kan me in de negatieve reacties niet echt vinden.

Ja, ze haakt soms onverwacht af maar vaak ook met een goede reden.
Haar privéleven zorgt er soms voor dat dat gebeurt.
Verder heb ik ook leuk contact met haar en daar komt af en toe een lekkere date uit.
Ze is echt iemand die dit doet omdat ze sex heerlijk vind en date ze als ze er vertrouwen in heeft.
En als ze financieel wat krapper zit, dan zal ze sneller bij je in de auto stappen.
Over haar persoonlijk
Ze is een heerlijke meid die als amateur dit doet.
Verwacht geen harde afspraken want ze volgt haar gevoel en zal daar naar handelen.
Ik heb er goede sex mee en doordat we wat vaker daten, weten we van elkaar wat we kunnen en willen.
Ja ik betaal haar gewoon en dat is en blijft de transactie.
Eenmaal zonder de kleren aan, is het een geile meid die prima pijpt en prima bovenop je rijd.
En als ze op dr rug ligt, vind ik haar heerlijk om te nemen.

Terug
Bovenaan Onderaan