serieus vraagje probleempje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

neukpop

Vaste klant
158
09/04/24
1.131
Ik heb littekens en dan bedoel ik niet een schaafwond ofzo op mn knie

maar van veel en enorme operaties e.d.

ik schaam me er wel heel erg voor bij bijv. bezoek aan dvp

er is maar 1x voorgekomen dat ik de vraag kreeg hoe ik eraan kwam en toen zei ik lachend: ja, wilde sex gehad

maar diep van binnen schaam ik me er wel voor

zijn er meer wandelaars met littekens of iets waar jij je wel voor schaamt of juist niet (meer) voor schaamt?

adviezen, tips zijn welkom

dank!

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat niet beperkt blijft tot een bezoekje bij een DVP. Je zult wellicht ook weleens een korte broek dragen (sporten, of in de zomer) of zwemmen....toch?

We lopen allemaal letsel op en het lichaam is niet meer zoals het was toen we 16 waren. De ene heeft brandplekken, de ander moedervlekken en anderen hebben littekens

Een DVP ziet vele mannen per dag, nog meer per week, nog veel meer per maand en heeft er in haar carriere duizenden gezien. Die is dus best wel wat gewend en een vraag/opmerking zou ik in eerste instantie als interesse inschalen. En als je er een goed verhaal bij hebt, dan kun je het ijs breken zoals he zelf al met je grap gedaan hebt.

Geen probleem dus en veel wandelplezier.

Natuurlijk behoren de meeste littekens niet tot het schoonheidsideaal. Misschien een inkoppertje, maar accepteer je littekens. Het is wat het is.

Verder ben ik ervan overtuigd dat als jij je niet meer stoort aan de littekens de ander dat ook niet doet. De focus op dat wat je wil doen.

Als je dan toch dames bezoekt, gebruik de dames om jezelf bloot te geven . Voor de meeste dames is iets niet snel gek. Hoe leuk is het om je schaamte te overwinnen door lekker te neuken met verschillende mooie meiden.

maar van operaties e.d.

er is maar 1x voorgekomen dat ik de vraag kreeg hoe ik eraan kwam en toen zei ik lachend: ja, wilde sex gehad

zijn er meer wandelaars met littekens of iets waar jij je wel voor schaamt of juist niet (meer) voor schaamt?

dank!
Ik heb litteken op mijn bil van operatie verwijderen fistel, ingegroeide haarwortel. Was forse ingreep. Krijg wel vragen hoe het komt.

maar van operaties e.d.

dank!
Een dvp wil vooral een vriendelijke, fris gewassen en geschoren klant die correct betaalt zonder te zeuren over korting.
Volgens mij zal het geen aanleiding geven tot reactie.

Zelf ook twee littekens van een operatie aan mijn onderbuik toen ik nog jong was. Je ziet het nog steeds als je goed kijkt, maar eerlijk gezegd weinig op aangesproken in het verleden. Dat kun je op een hand tellen. Gewoon zeggen dat het een operatie was en verder hebben ze er weinig mee te maken.

Zolang je er fysiek geen last van hebt, tijdens de seks, is er in principe niks aan de hand. De schaamte is begrijpelijk, maar jij maakt er meer een probleem van dan zij zullen doen.

Eens met de eerdere opmerkingen dat als een dame vraagt naar de oorzaak, dat het meestal uit oprechte interesse zal zijn. Het beste is dan om het gewoon eerlijk te vertellen. Je zult zien dat dat zorgt voor een betere band en voor een fijnere vrijpartij.

Ik heb een litteken van een lies-operatie, toen ik jong was. Ik was die zelf totaal vergeten tot ik mijn schaamstreek begon te scheren en die weer zichtbaar werd. Er heeft mij nog nooit een dame over aangesproken.
Ik neem aan dat ze op een jaar tijd in die lichaamsstreek al andere dingen van dichtbij gezien hebben, zodat een operatief litteken het laatste zal zijn waar ze een wenkbrauw bij optrekken.

Het litteken van mijn hartoperatie krijgt meer aandacht. ❤️

maar van operaties e.d.

dank!
Ik heb ook littekens. Ik schaam me er niet voor hoor.
De meeste zijn uit mijn kindertijd. Toen vielen die erg op. Nu vallen ze minder op, heb ik de indruk.
Ik heb ook een openhartoperatie gehad. Nog maar 1x een vraag over gehad. Heel in het begin.. Je ziet het nu ook minder denk ik. Er groeit ook wat borsthaar op. Op het strand of aan een zwembad kijken soms wel mensen.
Ik dacht dat het voor mijn litteken was maar het kan ook wel mijn welgevormde borstkast zijn 😉😊 natuurlijk.
Ik heb een koppel als klant die beide ook littekens hebben. De man een kleintje. Blinde darm operatie ofzo. De vrouw meerdere op haar buik. Misschien keizersnede? Dat maakt mij totaal niet uit.

Laatst bewerkt:

maar van operaties e.d.

dank!
Voor littekens moet je je niet schamen. Zo veel mensen hebben er ik ook.

Als er iemand vragen stelt over je litteken(s) is dat vaak om intresse in jou als persoon te tonen.

De meeste mensen hebben wel iets met hun lichaam waar ze zich voor schamen of zeer onzeker over zijn.

Voor jou zijn dat je littekens, maar ik ben bij de prachtigste meiden geweest, waarbij de ene zich schaamde voor haar kleine borsten en liever haar beha aan liet, een ander vond haar buik te dik en deed liever geen doggy, omdat alles dan zo hing vond ze, etc.

Ikzelf ben wat onzeker over mijn papperige melkflessen witte lijf.

Vrijwel niemand vind zichzelf werkelijk perfect en daarom zijn we allemaal juist zulke interessante mooie mensen. Ik snap dat het niet makkelijk is, maar bedenk je de volgende keer dat de ander ook onzekerheden heeft, zelfs al doen ze het lijken alsof het niet zo is.

De truc is in mijn ogen om je onzekerheden te omarmen, maar niet je leven te laten leiden. Weg blijven duwen wreekt zich uiteindelijk altijd. "Ja, dit vind ik niet mooi aan mezelf, maar dat maakt me juist mooi." If that makes any sense.

Ik kan je ergens wel begrijpen, ik heb nu geen littekens maar ik was vroeger ook erg beschaamd en onzeker.
Het is nu niet dat ik nu plots de meest zelfzekere persoon ben geworden maar het is een beetje een drempel waar je over moet!
Dat is mss moeilijk te begrijpen als je zo niet bent en ik leef met je mee.
Ge kunt er mss ook eerst een dvp mee aanspreken en zeggen waar je mee zit, normaal zal ze er geen probleem van maken.
Besef vooral een ding heel goed, niemand is perfect, jij niet, ik niet en zelfs de grootste macho niet!

Iets waar je niks aan kan doen moet je je sowieso niet voor schamen. En een litteken is ook zo erg niet. Je maakt het voor jezelf groter dan het is.
Ik heb ook dames gehad met littekens, iets te dik, te dun, een rimpeltje, eigenlijk alleen maar. Maar ik hou juist van die imperfectie. Veel liever dat, dan borstimplantaten, opgespoten lippen of een botox kop.
Een zelfverzekerde vrouw, ondanks haar eventuele tekortkomingen, is het mooiste wat er is. En voor de meeste dames vice versa volgens mij. Een kleine lichamelijke imperfectie boeit ze echt niks..

Een goede dvp geeft je het idee dat je een Adonis bent. En als ze dit overtuigend doet, dan wordt je er ook één, en vergeet je al je tekortkomingen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat jouw probleem zich denk ik vooral tussen je oren bevindt. Probeer het los te laten. Hoe minder je met je hoofd bezig bent, hoe beter de seks.

Denk er niet te veel aan , als je bij een dame komt ,begin gelijk een gesprek dat leid af , en zeg gelijk wat je fijn vind dan gaat de dame daar in mee en word er niet meer gesproken over lidtekens , en probeer de littekens niet te verbergen voor de dame , doe gewoon en valt het t minst op , je concentreren op de sex is beter , je gaat om te genieten , en de dames hebben al van alles gezien dus je bent ,niet raar of apart voor een dame , ben gewoon jezelf .

Terug
Bovenaan Onderaan