Recensie Seven, Ornjira, Den Haag 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Royy87

Wandelaar
51
10/01/22
57
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Vandaag een bezoek mogen brengen aan Seven. Hele leuke dame. Top lichaam schat eind 30 begin 40. Leuk gezichtje.

Massage begon liggend op de buik. Was niet heel spannend tot ze me arm begon te masseren.Hierbij legde ze me arm op haar schoot. En legde ze subtiel d'r borst in me hand. Die voelde heerlijk aan. Dit gebeurde bij beide armen.

Na het omdraaien niet gelijk aftrekken, maar eerst de benen masseren. Hierbij werd me geslachtsdeel veelvuldig aangeraakt.

Hier begon ze met het masseren van me borstkast wat werd afgewisseld met een b2b. Ook kreeg ik regelmatig d'r borsten in me gezicht gedrukt. En werd er vervolgens langzaam naar een hoogtepunt toegewerkt. Dit werd afgewisseld met b2b. Dit duurde bij elkaar zo een 15 tot 20 minuten.

De massage zelf was echt één van de betere die ik heb gehad. Ze geeft een stevige massage. Vraagt regelmatig of het goed voelt.
Geen extra's aangeboden. En ook niet naar gevraagd.
Al met al een heerlijke massage met een grote kans op herhaling

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Had hoge verwachtingen dus 2 uur genomen.

In principe prima verschijning, meer Europese bouw heel anders dan de tengere vrouwen die je vaak ziet, goede volle borsten.

De massage begon prima wel de massage werd wel steeds harder. Denk dat het wel helpt met spierknopen etc ,maar minder ontspannend en de gemasseerde plekken waren behoorlijk gevoelig na de massage, wel minder last van mijn spieren. Ze vroeg wel een keer of 3 of het niet te hard was, maar had niet verwacht dat het continu harder werd. (Eigen schuld dikke bult dan maar)

Qua erotiek was het karig. Het is dat het relatief goedkoop is, maar ze hield haar slip aan. Weinig B2B vooral naast me zitten en dan masseren. Hoogtepunt was fijn, wel een hele korte opbouw. Vond weinig teasing plaats.

Ze was redelijk zakelijk en vriendelijk. Persoonlijk ben ik van mening dat 30 min prima was geweest. Of iets langer met intiem erbij(werd niet aangeboden maar vroeg achteraf of het mogelijk is)

Ben vooral benieuwd naar jullie mening of ik het nog een keer moet proberen of gewoon naar de buren moet gaan.

Had hoge verwachtingen dus 2 uur genomen.

In principe prima verschijning, meer Europese bouw heel anders dan de tengere vrouwen die je vaak ziet, goede volle borsten.

De massage begon prima wel de massage werd wel steeds harder. Denk dat het wel helpt met spierknopen etc ,maar minder ontspannend en de gemasseerde plekken waren behoorlijk gevoelig na de massage, wel minder last van mijn spieren. Ze vroeg wel een keer of 3 of het niet te hard was, maar had niet verwacht dat het continu harder werd. (Eigen schuld dikke bult dan maar)

Qua erotiek was het karig. Het is dat het relatief goedkoop is, maar ze hield haar slip aan. Weinig B2B vooral naast me zitten en dan masseren. Hoogtepunt was fijn, wel een hele korte opbouw. Vond weinig teasing plaats.

Ze was redelijk zakelijk en vriendelijk. Persoonlijk ben ik van mening dat 30 min prima was geweest. Of iets langer met intiem erbij(werd niet aangeboden maar vroeg achteraf of het mogelijk is)

Ben vooral benieuwd naar jullie mening of ik het nog een keer moet proberen of gewoon naar de buren moet gaan.
Zelf een soortgelijke ervaring. Voor de liefhebber van een stevige massage ben je hier aan het juiste adres. Zelf hou ik daar ook wel van dus dat is helemaal prima. Het erotische gedeelte vond ik mager daar er ook niet echt een klik was. Small talk was al lastig laat staan een goed gesprek. Dat kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon en als je uberhaupt daar niet voor komt is dat helemaal prima natuurlijk. Het hielp in ieder geval niet dat er geen thaise muziek op de achtergrond speelde zoals ik wel gewend ben bij de buren. Dat maakte de hele beleving een beetje koud en zakelijk voor mij.

Dan ook mijn ervaring maar even delen. NIets spectaculairs omdat mijn ervaring gelijk is aan die van Hertog en Stevie :cool:. Stevige en af en toe pijnlijke massage maar ze weet wel wat ze doet.

Erotisch gehalte was zo ongeveer 0%. Heb het maar zo gelaten. Ze was moe, maakte lange dagen en dat 7 dagen pw vanwege (te) weinig collega's.

Wel een prachtige dame (als ze lacht ;-)) met een stel super mooie, echte, borsten! Ik heb er niets mee gedaan, alleen maar bekeken. Dus de ervaring van Barca kan ik hier (helaas) niet delen. Blijft er toch nog wat te wensen over.

Dan ook mijn ervaring maar even delen. NIets spectaculairs omdat mijn ervaring gelijk is aan die van Hertog en Stevie :cool:. Stevige en af en toe pijnlijke massage maar ze weet wel wat ze doet.

Erotisch gehalte was zo ongeveer 0%. Heb het maar zo gelaten. Ze was moe, maakte lange dagen en dat 7 dagen pw vanwege (te) weinig collega's.

Wel een prachtige dame (als ze lacht ;-)) met een stel super mooie, echte, borsten! Ik heb er niets mee gedaan, alleen maar bekeken. Dus de ervaring van Barca kan ik hier (helaas) niet delen. Blijft er toch nog wat te wensen over.
Geeft niet het is een momentopname als je de 1e keer gaat ,haar borsten zijn wel gevoelig raakt ze opgewonden van maar goed,elk ervaring is anders

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Vandaag op herhaling geweest bij deze dame.

Wat een verschil met de eerste keer. Het slipjes bleef aan. Ze was continu met d'r telefoon bezig. Totaal niet bezig met het masseren.. Was meer wrijven dan masseren. Totaal niet erotisch.

Na het omdraaien was het niet veel beter.. Telefoon had ze wel weggezet. 3 keer heen en weer was de zogenaamde b2b. Daarna vol gas aftrekken. Na het klaar komen nog een hoofd/nek massage gehad.

Na afloop beetje gepraat. Ze werk 7 dagen in de week. Ongeveer 9 a 10 klanten perdag.

Herhalingsgevaar 0

Wat een verschil met de eerste keer. Het slipjes bleef aan. Ze was continu met d'r telefoon bezig. Totaal niet bezig met het masseren.. Was meer wrijven dan masseren. Totaal niet erotisch.

Na het omdraaien was het niet veel beter.. Telefoon had ze wel weggezet. 3 keer heen en weer was de zogenaamde b2b. Daarna vol gas aftrekken. Na het klaar komen nog een hoofd/nek massage gehad.

Na afloop beetje gepraat. Ze werk 7 dagen in de week. Ongeveer 9 a 10 klanten perdag.

Herhalingsgevaar 0
Dat is wel heel erg slecht

Herhalingsgevaar 0
Ja, bij deze werktijden begrijp ik wel dat er gauw slijtage in komt. Jammer.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Vorige week donderdag was ik in Den Haag eerste had ik MTT gebeld of ik bij Jasmin een afspraak kon maken, maar dit was niet mogelijk. Hierop een afspraak met Seven bij Ornjira gemaakt.

Na een toilet stop, kwam ik weer de kamer binnen, zij had alleen nog een slipje aan(die de gehele massage aanbleef). Ik heb kort gedoucht, daarna ben ik op het rechter bed gaan liggen. Seven begon met een prima stevige massage, al merkte ik dat ze mij veel met haar rechterhand masseerde en weinig met links, er was geen sprake van b2b of teasen. Na het omdraaien, was de kleine man nog lang niet op oorlogssterkte, ze begon er kort mee te spelen door er een klein beetje aan te trekken. Er was nu minimaal b2b, maar de kleine man kwam wel omhoog. Ze zat ongeveer ter hoogte van mijn knieën en begon mij af te trekken, ik heb haar borsten kort aan geraakt. Daarna nog een korte massage gehad.

Ze had ook een buikje en doordat er geen b2b was het slipje aan bleef is er voor mij geen herhalingsgevaar. Mocht ik weer in Den Haag zijn zal ik eerder bij MTT langsgaan.

ja helemaal met je eens @Barça75
Zodra ik naar een salon ga heb ik bij mijn eerste indruk al snel een besluit gemaakt en ga voor alles en betaal gelijk (als ze mij nog niet kent) of hou ik me gedijsd en neem dan gewoon een massage. Heel soms veranderd tijdens het bezoek iets, zodat je dan meer wilt, maar dan denk ik: ja als ik toch uiteindelijk alles betaal, dan had ik liever gedurende het hele uurtje je helemaal naakt gehad...

Terug
Bovenaan Onderaan