Sex Bioscoop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
419
13
Een drie jaar geleden ben ik in een sex bioscoop geweest, waar ook twee dames aanwezig waren. Dit was ergens tussen Eindhoven en Utrecht. Zal alleen echt niet meer weten in welke plaats. Heeft iemand hier ervaring mee, of goeie tips? Een bioscoop waar vrouwen ontvangen. Was mega geil toen en verlang hier nog een keer naar.
 
Je geeft trouwens wel een heeeeel groot gebied aan "tussen Eindhoven en Utrecht".
Kun je misschien iets specifieker zijn? Details van het pand, dat soort dingen? Maakt het vinden van het antwoord iets makkelijker.
 
Okay en is daar wat te beleven?? En welke kan ik het beste bezoeken nu dan ??
In Alkmaar ben je al een paar keer geweest las ik dus wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is "is daar op dit moment iets van mijn gading te beleven". Ik vrees dat je dit forum overschat, het is namelijk niet een soort van sexradar waar je de actuele zaalbezetting en sexactie van bioscopen in heden en toekomst kunt raadplegen. Hoe had je dat gedacht, dat iedereen die na uren wachten eindelijk wat leuks beleeft onmiddellijk een berichtje plaatst in de trant van jullie moeten nu direct hierheen komen of zo.? Bovendien is het als stappen met onbestendig weer, de ene seconde schijnt de zon, de volgende seconde is het bewolkt. Je kunt bij sommige bios wel aankondigingsberichtjes volgen op hun eigen fora, daar zullen we het mee moeten doen vrees ik :).
 
Okay ik heb het begrepen en het was ook zeker niet mijn bedoeling dat mensen hier dan gelijk naar toe zouden moeten komen hoor maar had gehoopt op enkele reacties met tips of suggesties waar het wel leuk zou zijn maar zit hier dus helemaal fout en hoef dus ook op reacties of tips of zoiets te rekenen
Dus sorry daarvoor
 
Geen sorry nodig en misschien komen er wel reacties, maar in de meeste bioscopen komen er maar incidenteel dames, dus het is ook vaak een kwestie van geluk hebben. En soms heb je wat aan een gastenboek hoewel dat vaak geen garantie biedt.
 
Okay ik heb het begrepen en het was ook zeker niet mijn bedoeling dat mensen hier dan gelijk naar toe zouden moeten komen hoor maar had gehoopt op enkele reacties met tips of suggesties waar het wel leuk zou zijn maar zit hier dus helemaal fout en hoef dus ook op reacties of tips of zoiets te rekenen
Dus sorry daarvoor
Niet geschoten altijd mis maar wat ik bedoel is verwacht niet te veel.
 
Ja ik heb het begrepen maar jammer en laat mijn oproep ook staan en inderdaad je weet maar nooit hoe koe een haas vangt toch ik hou hoop en zoek inmiddels ook op andere site om te kijken of er wat meer reacties gaan komen het is er wel weer voor vandaag
 
In Alkmaar ben je al een paar keer geweest las ik dus wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is "is daar op dit moment iets van mijn gading te beleven". Ik vrees dat je dit forum overschat, het is namelijk niet een soort van sexradar waar je de actuele zaalbezetting en sexactie van bioscopen in heden en toekomst kunt raadplegen. Hoe had je dat gedacht, dat iedereen die na uren wachten eindelijk wat leuks beleeft onmiddellijk een berichtje plaatst in de trant van jullie moeten nu direct hierheen komen of zo.? Bovendien is het als stappen met onbestendig weer, de ene seconde schijnt de zon, de volgende seconde is het bewolkt. Je kunt bij sommige bios wel aankondigingsberichtjes volgen op hun eigen fora, daar zullen we het mee moeten doen vrees ik :).
Okay bedankt voor Uw reactie en ben dus toch maar weer eens naar Alkmaar geweest en ben daar door 2 mannen lekker bewerkt en bevredigd en heb een vage tip gekregen over een bioscoop in Hilversum waar wel veel te beleven zou zijn hoop dus op meer tips of reacties
 
In Hilversum zijn twee bioscopen, Erotica achter het oude stadhuis en Marilyn vlakbij Hilversum CS. Beide hebben websites waar je van alles kunt vinden over route en openingstijden. Mij spreekt de sfeer in Erotica het meest aan, de laatste keer was er een zeer actief stel dat eerst samen speelde en later andere bezoekers erbij betrok. Maar er is ook veel en veelsoortige actie tussen mannen. De bios zit onder de seksshop, je gaat de trap af en kunt even ontspannen in een geile wereld. Veel plezier!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan