Recensie Sex Catarina, Brugge vh Valery, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hotbosss90

Newbie
1
12/07/23
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/valery-214/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
na wat app verkeer gehad te hebben een afspraak gemaakt en er naar toe gegaan.

bij aankomst van het hotel midden in de stad gaf ze het kamer nummer.

eenmaal binnen op de kamer werd het wat ongemakkelijk, ik kreeg het idee dat ze zwaar onder invloed van iets was.
de bevestiging kwam niet veel later, ze vroeg of ik mix wou van jack daniels met rum of eventueel een kalmerings middel :unsure:
ik heb het vriendelijk af gewezen.

na wat gepraat te hebben wat ook niet al te soepel ging ( om dat ze onder invloed was, want tijdens het app verkeer en belletje ging het wel goed ) was het even gauw douche en kwam ik vanuit de douche terug op de kamer had ze alleen een sexy blauw doorschijnend stringetje aan en kon ik het mooie lichaam van haar bekijken wat echt super is het figuur.

eenmaal op het bed gekomen zette ze wat muziek op en begon ze lekker wat te strelen waardoor de sfeer lekker begon te worden, ze deed de condoom om en begon met wat plagend te pijpen. maar uit het niks begon ze over putin en de oorlog o_O (wat een beetje akward was) uiteindelijk ging ze verder met pijpen en een paar keer echt lekker diep en toen vroeg ze om te neuken ze wou beginnen dat ik er boven op kroop even toen kon je het mooie figuur even in volle glorie zien een minpuntje was dat je toen echt goed zag dat de borst vergroting die ze had gedaan niet helemaal perfect was geluk maar als nog ze voelde lekker fijn aan niet van die harde ballen er in maar dat is ieder zijn eigen smaak.
tijdens het stoten greep ze me bij de keel en begon het wat subtiel dicht te knijpen ( wat ik toch wel stiekem lekker vind ) en wou dat ik haar harder en dieper deed pakken en toen werden de rollen omgedraaid ik greep haar bij de keel en toen merkte ik dat ze dat ook helemaal geweldig vond en werd daarna ook een stuk natter daar onder en werd de seks ook lekker hevig en intens ( haar nagels in mij rug krassen, sloeg me paar keer subtiel in het gezicht, en keel grijpen ) toen geswitched naar doggy waar ik der lekker van achteren kon pakken en ook weer hard en diep incl. haar grijpen en trekken.
ik begon het gevoel te krijgen van oooow dit gaat niet me lang goed en vroeg haar snel of ze boven op me komen zitten. eenmaal boven op me begon ze me hard en diep te berijden waardoor ik het niet meer kon houden, en de daad was gedaan.

toen het rubbertje er af was en schoon gemaakt nog wat na gepraat en een sigaret samen gerookt toen merkte ik pas eigenlijk weer dat ze onder invloed was ze viel bijna om toen ze opstond en kwam wat pools gebrabbel uit, en toen liep ze naar de tafel en daar stond een knuffel konijntje op en pakte ze en begon er mee te spellen en voor me te houden en gekke dingen er mee te doen 😵
ik was toen een beetje heel erg flabbergasted en ook maar het een beetje tot een einde gebracht financieel afgehandeld en elkaar een goede nacht nog gewenst en vertrokken.

korte opsomming de seks was echt goed niks over te klagen, het is misschien dat ze zwaar onder invloed was waardoor dit gedrag misschien als ze nuchter is dat het een compleet ander persoon is. ze is een echte bimbo om het maar even zo te zeggen door de opgespoten lippen (niet te extreem) nep borsten en lenzen in maar een herhaling gevaar zit er voor mij niet in.


achter af in de auto heb ik me wel kapot gelachen om het hele gebeuren (van dit heb ik nog nooit mee gemaakt :ROFLMAO: )
.
 
Afgelopen week had ik een afspraak met haar in Brugge.
Op 15min van haar hotel nog een bevestiging gevraagd. De afspraak kon doorgaan.
Eens aan haar hotel liet ze me weten dat ze "dizzy" was.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sex-catarina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tegen beter weten in dan toch afgesproken met Valery. Ze ontvangt momenteel in Brugge.

Via WhatsApp verliep de communicatie vlot. Ze hield me op de hoogte, want blijkbaar wist ze nog dat ze onze laatste afspraak last minute geannuleerd had. Ik was hoopvol.

Bij aankomst aan het hotel kwam ze me halen aan de ingang en mocht ik haar volgen.
Ze was duidelijk onder invloed. Ze zwalpte door de gangen. Het deed me denken aan m'n jonge(re) jaren.
Op die moment vond ik het wel grappig, maar achteraf gezien was het eigenlijk wel wat zielig.

Ik mocht me opfrissen en terwijl zou ze haar klaarmaken. Toen ik terug in de kamer kwam stond ze nog te worstelen met haar veel te spannend kleed. Haar hoofd en armen zatten vast.
Ik mocht haar niet helpen.

Na wat small talk, dat op zich wel meeviel, begon ze wat te plagen en mocht ik plaatsnemen op het bed.
Condoom er over en ze begon me te pijpen.
Het pijpen viel mee, maar ook niets bijzonders. Wel wat afwisseling, maar veel te kort voor mij. Deepthroaten kan ze ook absoluut niet.

Ze wou doggy.
Helaas gebruikt ze te veel glijmiddel. Dan moet er voor mij al goed het gas er op om m'n interesse te houden. Doggy doet me ook al niet veel.
Haar neer gelegd en zo verder geneukt.
Overgeschakeld naar missionaris. Dit is al veel meer m'n ding, maar ook hier was het moeilijk om m'n interesse te houden.
Ze trok me constant tegen haar. Misschien was ik totaal haar type niet en trok ze me daarom dicht.
"I want you to cum." Daar was het zinnetje.
Condoom er af om klaar te komen tussen haar borsten. Ze duwde haar borsten samen om ze zo te neuken.
Ondanks dat ik haar waarschuwde dat ik zou klaarkomen, bleef ze kijken en spoot ik bijna in haar mond. Dit was absoluut niet naar haar zin.

- 30 minuten binnen geweest, waarvan ze 10 minuten geworsteld heeft met haar veel te spannend kleed.
- Ze legt constant andere muziek op. Precies een dj.
- Ze is duidelijk onder invloed en ik betwijfel sterk dat het enkel alcohol is.
- Ze draagt een sterke parfum. Niet zo interessant voor wandelaars met een vriendin/vrouw.
- Er is veel aan verbouwd, maar de werken zijn niet gedaan door de beste chirurg.

Absoluut geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan