Sex in studentenhuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben de afgelopen maanden ook een paar keer naar een studentencomplex gedirigeerd.
Verhaal klopt dus wel denk ik.

Idee van 'wat doe ik hier' klopt wel. Niet echt logische omgeving als je haar grijzer wordt.

Laatst bewerkt:
Als de bewoners de indruk krijgen dat je familie bent die komt buurten zal de argwaan hopelijk niet al te groot zijn.
Het is snel uit met de pret als het begint op te vallen dat er bovengemiddeld veel mensen naar dezelfde deur lopen...

Ben in Tilburg in een dergelijke locatie terechtgekomen. Was een vertrouwde, vaste dame, maar dit voelde erg unheimisch. Ik was blij toen ik eenmaal binnen was.
Als de bewoners de indruk krijgen dat je familie bent die komt buurten zal de argwaan hopelijk niet al te groot zijn.
Het is snel uit met de pret als het begint op te vallen dat er bovengemiddeld veel mensen naar dezelfde deur lopen...
Ja, als het altijd dezelfde kalende vijftiger is, kan het papa zijn. Zijn het steeds andere, dan gaat het heel snel opvallen..

Het meeste familiebezoek komt niet in de nachtelijke uurtjes natuurlijk, dus dan is de argwaan er al snel.

Ja hoeveel vaders kun je als student hebben hè…
Ben altijd op mijn hoede.
Instructies over hoe je binnenkomt, etage etc. leer ik als de auto geparkeerd staat zo ongeveer uit mijn hoofd.
Zodat ik doelgericht het pand kan betreden.
Op een telefoon starend voor de ingang staan is dodelijk.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
52.313
Leden
43.145
Nieuwste lid
daisymiller
Terug
Bovenaan Onderaan