Sex met collega

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DanTheMan1

Newbie
11
01/01/24
17
4
Dames en heren,

Ik vroeg me af of jullie ooit seks hebben gehad met een collega? En hoe dat verlopen is? Kwam het naar buiten en was je carrière over? Bleef het eenmalig? Was het daarna akward? Moest je neuken om hogerop te komen?
En hoe de was rol? Jij manager en diegene rapporteerde aan jou? Andere teams? Je baas?
Stiekem vind ik het ook spannend en wind het me op.

Hoorde iemand zeggen, nooit poepen waar je eet maar ik werk namelijk bijna 1 jaar met deze dame en ze is bloedgeil. Ze staat open om elkaar beter te leren kennen en zien of friends with benefits een optie zou zijn. Echter heb ik ook nog een partner maar dat weerhield mij niet om DVPs te bezoeken.

Mijn verstand zegt nee maar mijn lichaam.....
 
heb ook ooit eens seks gehad met een collega, was nog in de periode dat EDAH bestond.
we hadden zeker 3 a 4 maal in de week seks ergens in magazijn of kantine of in de auto als ik haar naar huis bracht, heeft bijna 1 jaartje geduurd....gewoon genieten ervan....
 
Op het werk zijn en denken wat je wilt over collega's die je aantrekkelijk vind of bepaalde delen van hun lichaam aantrekkelijk vind is allemaal goed. Maar 1 verkeerde beweging, bijvoorbeeld een onschuldige schouderklopje dat per ongeluk wat lager valt aan de onder rug kan al aanstoot zijn om ontslagen te worden als de collega een ferme kont heeft en ze er van maakt dat je haar daar raakte en dat kon ook per ongeluk. Stel bij de koffiehoek een lange wachtrij en je raakt haar per ongeluk (of onbewust per ongeluk) aan op gevoelige plaats. In dat opzicht is thuiswerk het aller veiligste, 0% verleiding op het werk. En nu komen de lente maanden eraan, de dames gaan zich weer verleidelijker kleden. Maar nogmaals, zoek andere dingen als je te geil staat om stoom af te laden. Het is het niet waard stommiteiten te doen op het werk en al zeker geen sex gaan hebben is mijn gedacht.
 
Na mijn scheiding heb ik een poosjes een spannende tijd gehad met een collega. Zijn zelfs een paar keer samen een weekend weg geweest. Op het werk wel alles heel gescheiden gehouden om problemen te voorkomen.
Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het niets tussen ons kon worden.
Kom haar nog regelmatig tegen op het werk, drinken een kop koffie en gaan ieder onze gang weer.
Volgens mij heeft niemand er ooit iets van gemerkt.
 
Na mijn scheiding heb ik een poosjes een spannende tijd gehad met een collega. Zijn zelfs een paar keer samen een weekend weg geweest. Op het werk wel alles heel gescheiden gehouden om problemen te voorkomen.
Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het niets tussen ons kon worden.
Kom haar nog regelmatig tegen op het werk, drinken een kop koffie en gaan ieder onze gang weer.
Volgens mij heeft niemand er ooit iets van gemerkt.
Nu, ja... Hangt er ook vanaf hoe groot het bedrijf is natuurlijk... En wie op welke afdeling werkt.

Op het hoofdkantoor van Vinci bijv. werken 2000 mannen en vrouwen... Daar zal dat vast ook wel eens gebeuren... Als je met z'n 9 op een KMO werkt... dan vraag je om problemen!
 
heel vroeger wel eens wat spannends gedaan met een vrouwelijke collega van een bijbaantje, en een keer wel met een collega van een vorige werkgever. In beide gevallen waren het contacten buitenom werk, en gedroegen we ons normaal op werk.

In beide gevallen was het voor allebei duidelijk dat het alleen lust was voor de rest niks, beide dames waren ook vrijgezel. Als 1 iemand meer zou verwachten dan word het problematisch.

Naderhand heb ik als buitenstaander wel het gezeur meegemaakt prive op een hobby\ op werk dat de sfeer word verpest als zulke dingen uitkomen. Toen toch maar besloten om er verder niet zomaar aan te beginnen.

Ik heb meegemaakt dat het op werk op overplaatsingen uit kwam of de bekende ''in goed overleg uit elkaar gegaan'
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 1x lol gemaakt met een leuke collega. Was al jaren een soort spanning tussen ons. We sportten samen iedere week en hadden gewoon een goede vibe.

Toen bleek dat ze wegging (ze kon het heel slecht met wat andere collega's) was er een afscheidsfeest. Waarbij ik (redelijk bewust ) tot het laatst ben blijven hangen. Op het einde waren we met zijn drieën over en ik proefde al zoiets van: we zijn beiden aan het wachten tot die laatste ook weggaat. Toen dat het geval was duurde het denk ik drie minuten voordat we in een vergaderruimte zaten te zoenen. Ik vond het ook best spannend (wilde absoluut geen me-too tje aan mijn broek) dus ik wachtte tot haar hand op verkenning uitging op mijn kruis. Ik keek haar aan en zei: gaan we dit doen? Waarop ze lachte en in 1 bewegingen mijn broek omlaag trok.

Zo hebben we met uitzicht over de stad door het vele glas om ons heen heerlijke losse sex gehad. Ze had een condoom bij zich wat ik doggy stijl in haar volspoot.

Op het einde was de bank waarop we zaten kletsnat dus we hebben hem drooggewreven en als finishing touch spoot ze er nog wat parfum overheen. 😂

Ik heb nog wel een paar keer met vergaderingen aan die nacht gedacht. Was een leuk avontuur
 
Ik heb met een naaste collega een sex-relatie van ongeveer 12 maanden gehad totdat we allebei weer onze eigen weg gingen. Daarna nog best een tijdje met haar op dezelfde afdeling gewerkt.

Maarrrrr, we hadden voor dat we er überhaupt aan begonnen goede afspraken gemaakt en daar hield zij zich aan.

Hoe het er in de praktijk uit zag? In het weekend kwamen we regelmatig bij elkaar over de vloer, dronken we champagne en kwamen we meerdere keren klaar. Ze kon ontzettend squirten en liet zich als een beest nemen. Mooie tijden waren dat!

Ik heb ook nog regelmatig afgesproken met een BBW (type: getrouwd, kinderen aka typische moeder) van een andere afdeling. Die kwam vaak na werk naar mijn huis.
 
Ik lees veel mix berichten maar ik lees ook dat het kan mits iedereen zich aan de afspraken houdt.

Met mijn collega zie ik wel dat ze aan afspraken wilt houden en voorzichtig is. Laatst hadden we afgesproken na een werk etentje en zei ze dat we ergens na het etentje moeten komen zodat de andere collega's het niet zien.
Tijdens teams call geeft ze meteen aan als een collega naast haar zit zodat ik weet dat ik professioneel moet blijven.

Ik app haar soms en als ik dat doe is het met mijn wandel nummer. Ik type zelfs anders om te zorgen dat het niet bij mij terug leidt. Ze begrijpt ook dat als het buiten komt dat zij ook zelf de lul is zegt ze.

We hebben nog geen sex gehad. We houden het eerst als collega's/vrienden die na werk een borreltje doen.
Maarrrrr, we hadden voor dat we er überhaupt aan begonnen goede afspraken gemaakt en daar hield zij zich aan.
Zou je de afspraken kunnen opnoemen? Misschien via pb?
Kan zijn dat er een paar goede ertussen staan die niet in mijn gedachten kwamen.
 
Sex gehad met een collega zeker.
Carrière voorbij? zeker niet.

Is maar net hoe je er met elkaar mee om gaat.
Nu heb ik misschien wel makkelijk praten, maar je kan gewoon normaal tegen elkaar doen.
Maar vreemdgaan is voor mij een no-go, zou ik ook nooit kunnen doen.
Maar vind dit ook respectloos naar je partner toe.
 
In mijn ogen moet je steeds denken aan de machtspositie.

Dit kan later serieus in u nadeel uitlopen.

Even verduidelijken:
- jij bent haar leidinggevend of je hebt een leidinggevende functie.

De sex/werk relatie loopt op de klippen en jullie gaan uit elkaar al dan niet met ruzie.

Toch kan zei het verkopen als zijnde machtsmisbruik van uw leidinggevende positie.

Omgekeerd kan natuurlijk ook, maar daar heb jij weinig last van wanneer zei een leidinggevende functie heeft.

Het #metoo verhaal is zo snel gelinkt wanneer je een leidinggevende functie hebt. (MachtsmisbruiK)

Zijn jullie gewoon collega's met ongeveer dezelfde status in het bedrijf, gewoon doen, maar met de juiste voorwaarden en afspraken.

Soort van geschreven contractje (Whatsapp, sms, mail)
Maar alleszins iets op papier zetten waar je later kan naar verwijzen.

Ik lijk wat achterdochtig maar geloof me.
'goede afspraken maken goede vrienden'

Ga er gewoon voor.

Wel een opmerking voor degene met partner (topicstarter)

Hou rekening dat er misschien familie dagen zijn op het bedrijf en dat je dus met je partner en je « sexcollega » samen aan tafel zit.

Hier zou ik echt rekening mee houden en 2x nadenken of dit wel de moeite is, om zulk risico te nemen.

Heeft je collega ook een partner is het risico al kleiner' maar nog steeds aanwezig.

'bezint eer ge begin of eerder bemint ;)'
 
[...]

Toch kan zei het verkopen als zijnde machtsmisbruik van uw leidinggevende positie.[...]
Ook weer zoiets: machtsmisbruik.

Ik heb jarenlang keihard gewerkt om in een machtige positie te komen, mag je er opeens geen misbruik meer van maken.

Echt zo oneerlijk om de spelregels tijdens het spel te wijzigen.
 
Ooit een affaire met mijn overbuurvrouw gehad, half nederlands half italiaans. Zo geil als boter, echt die scoorde 9.5/10 op gebied van seks. Maar zoals het meestal ook gezegd wordt, kan je als het stukgaat nog met elkaar door 1 deur naderhand?

Bij ons was het woongenot (eigenlijk zonder reden) ook meteen kapot erna. Heel zonde - ik vond haar echt mooi.
 
Schiet me net binnen: je kunt natuurlijk op je werk, en vaak ook tijdens de werktijden seks hebben.

Home Office heeft zo zijn voordelen. Mits je vrouw ook wil. Oh ja, vergeet niet de teams sessie te stoppen (camera en mic uit).
 
Terug
Bovenaan Onderaan