Sex met collega

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, verschil moet er wezen. Ik ben zelf ook niet de meest aantrekkelijke vent die er rondloopt, maar maak het met mijn persoonlijkheid meestal wel goed....jammer dat de dames meestal niet op persoonlijkheid/karakter vallen 🙈😅
Natuurlijk zijn er best wél dames... die op persoonlijkheid/karakter vallen! Ook bij betaalsex! Maar... bij een 1ste contact moet je daar dus wel extra inspanning leveren... om dat duidelijk te maken!

En... dat lukt lang niet altijd...
 
Er kwam een stageloopster,20 jaar,klein en vreselijk lekker ding.
Keek zo vaak naar dat kleine kontje.
In de pauze t gesprek getuurd naar
grensoverscheidende opmerkingen.
Zij kikte daar juist op zei ze.
Toen maar gewoon gezegd dat ze vreselijk geile blonde kop had.
Ze lachte,.....en ik vroeg,...Is Je kont nog mooier dan je kop?
Had je nog niet gekeken dan?
Ik ja 100X ,.zei Ik,maar zo kan ik t niet zien.
Word je geil van deze gesprekken vroeg Ik?
Ja vreselijk zei ze.
Tsja, stak Mn hand tussen benen, pakte haar hand en Legde die Op Mn Lul.
Als een beest tekeer gegaan,....pffff keihard strakke kont.
Wil jij Mij thuis brengen vroeg ze?
Voor haar deur afgezet,.....man met baby in zn armen stond in deur Lachend te wachten.
Jezus dacht Ik toen ze hem zoende,.....half uur ervoor In haar kont en mond gespoten,...... Oh Oh Oh Haha
 
Natuurlijk zijn er best wél dames... die op persoonlijkheid/karakter vallen! Ook bij betaalsex! Maar... bij een 1ste contact moet je daar dus wel extra inspanning leveren... om dat duidelijk te maken!

En... dat lukt lang niet altijd...
Dat dus....eerste indruk is best belangrijk. Maar goed, ben met de dvp inmiddels bezig met een inhaalslag en vermaak me prima tot nu toe 😅👍🏻
 
Ik vind dit ook een lastige kwestie. Ik kom vaak leuke dames tegen op werk, maar ik houd mezelf eigenlijk altijd in. Wat eigenlijk best jammer is want ik als ZZPer werk altijd op andere plekken. Naarmate ik meer geld heb ga ik me meer richten op vrouwen en wss ook op werk. Dit omdat ik dan minder afhankelijk ben van bepaalde opdrachtgevers om mijn financiele doelen te behalen. Als ik een metoo'tje meemaak dan maakt dat niet zoveel uit wanneer je op veel verschillende plekken kan werken.

Ik woon nu bij mijn ouders en bouw veel vermogen op. Af en toe ga ik gewoon naar een dvp en op werk flirt ik ook wel af en toe, maar echt sex zou ik zelf liever doen wanneer mijn financiele positie de mogelijkheid bied om vrij snel ander werk te hebben of in een ander gedeelte van de wereld te verblijven. Tot die tijd gewoon zuinig aan doen en een bezoekje naar een dvp ipv een vriendinnetje is natuurlijk ook geen straf
 
Update van mijn kant....

We hadden aantal keren afgesproken waarbij we de laatste keer gezoend hadden en daar werd ze flink geil van zei ze. Echter zei ze dat ze heeft nagedacht en op dit moment het niet ziet zitten. Ze wilt liever op haar zelf focussen.

Ik denk dat ik het hierbij laat want ik ben bang dat ik haar leuker begon te vinden dan ik het gedacht..... en ik wil mijn carrière en huwelijk niet op het spel zetten.

Hou het bij de DVP's eens in de zoveel tijd, is wat zakelijker ook.


Maar ik geniet wel van jullie verhalen. Laat ze maar horen :)
 
Zijn jullie gewoon collega's met ongeveer dezelfde status in het bedrijf, gewoon doen, maar met de juiste voorwaarden en afspraken.

Soort van geschreven contractje (Whatsapp, sms, mail)
Maar alleszins iets op papier zetten waar je later kan naar verwijzen.

Ik lijk wat achterdochtig maar geloof me.
'goede afspraken maken goede vrienden'
Inderdaad, gewoon een flink contract opstellen, liefst in overleg met de juridische afdeling van het bedrijf. Alle voorwaarden erin zetten inclusief afscheidsregeling. In tweevoud uitprinten en samen ondertekenen bij een notaris. Geen kopieën op het werk laten slingeren overigens! Thuis liever ook niet, en ook niet digitaal.

Maar dan kan het plezier ook echt beginnen! 😅
 
Er kwam een stageloopster,20 jaar,klein en vreselijk lekker ding.
Keek zo vaak naar dat kleine kontje.
In de pauze t gesprek getuurd naar
grensoverscheidende opmerkingen.
Zij kikte daar juist op zei ze.
Toen maar gewoon gezegd dat ze vreselijk geile blonde kop had.
Ze lachte,.....en ik vroeg,...Is Je kont nog mooier dan je kop?
Had je nog niet gekeken dan?
Ik ja 100X ,.zei Ik,maar zo kan ik t niet zien.
Word je geil van deze gesprekken vroeg Ik?
Ja vreselijk zei ze.
Tsja, stak Mn hand tussen benen, pakte haar hand en Legde die Op Mn Lul.
Als een beest tekeer gegaan,....pffff keihard strakke kont.
Wil jij Mij thuis brengen vroeg ze?
Voor haar deur afgezet,.....man met baby in zn armen stond in deur Lachend te wachten.
Jezus dacht Ik toen ze hem zoende,.....half uur ervoor In haar kont en mond gespoten,...... Oh Oh Oh Haha
en toen ging de wekker ..
en werd je wakker in je flat vol kringloopmeubels ,vloerbedekking vol plekken en overal lege flessen bier .
 
Er kwam een stageloopster,20 jaar,klein en vreselijk lekker ding.
Keek zo vaak naar dat kleine kontje.
In de pauze t gesprek getuurd naar
grensoverscheidende opmerkingen.
Zij kikte daar juist op zei ze.
Toen maar gewoon gezegd dat ze vreselijk geile blonde kop had.
Ze lachte,.....en ik vroeg,...Is Je kont nog mooier dan je kop?
Had je nog niet gekeken dan?
Ik ja 100X ,.zei Ik,maar zo kan ik t niet zien.
Word je geil van deze gesprekken vroeg Ik?
Ja vreselijk zei ze.
Tsja, stak Mn hand tussen benen, pakte haar hand en Legde die Op Mn Lul.
Als een beest tekeer gegaan,....pffff keihard strakke kont.
Wil jij Mij thuis brengen vroeg ze?
Voor haar deur afgezet,.....man met baby in zn armen stond in deur Lachend te wachten.
Jezus dacht Ik toen ze hem zoende,.....half uur ervoor In haar kont en mond gespoten,...... Oh Oh Oh Haha
Gaat het hier nu over echte ervaringen of fantasie verhaaltjes als dit? 🙄
 
nou vooruit dan..

ik was bij mensen bezig met een serre aan te zetten..
grote villa met zwembad..
het was midden in de zomer..
ik had een ijzeren H profiel van 4 meter lang over mijn schouder gegooid..en liep met ontbloot bovenlijf via de zijingang van de tuin het erf op..
omdat ik 10 minuten vantevoren nog borst en armen getraind en mezelf ingesmeerd met bruinsel..zag ik er uit als MR Universe in wedstrijdvorm..
de dame des huizes ,een strakke mevrouw van begin 40 lag in wit badpak op de ligstoel een boek te lezen..
de witte zijde gordijnen van het tuinhuis wapperden in de zomerse bries..
'hoi' zei ze ..dus jij bent Richard ,de klusjesman?..
doe jij ook andere klussen?..
ik gooide het H profiel weg als een tandestoker..
'ja,zei ik ..ik vul ook gaten met witte kit'..
terwijl ik mijn lul van 24 cm uit mijn broek haalde..inmiddels keihard zonder enige vorm van stimulatie..
en schoof hem in haar mond..
na 15 minuten gepijpt te zijn zonder 1 teken dat ik verslapte of ging klaarkomen..nam ik haar zonder voorbereiding anaal..
ze vond alles goed..na weer 20 minuten keihard neuken ,spoot ik heel haar gezicht onder..vond ze ook goed..
ze ging weer terug liggen lezen en ik ging verder met mijn werk ..gooide eerst het H profiel op 2 staanders op 2,20m hoog..en sprong zo op de nok van het huis..
nimmer kwam er iemand het erf op..of rinkelde de telefoon in mijn broekzak..

ja echt waar hoor..maak dat wekelijks mee zoiets..net zo makkelijk..
 
nou vooruit dan..

ik was bij mensen bezig met een serre aan te zetten..
grote villa met zwembad..
het was midden in de zomer..
ik had een ijzeren H profiel van 4 meter lang over mijn schouder gegooid..en liep met ontbloot bovenlijf via de zijingang van de tuin het erf op..
omdat ik 10 minuten vantevoren nog borst en armen getraind en mezelf ingesmeerd met bruinsel..zag ik er uit als MR Universe in wedstrijdvorm..
de dame des huizes ,een strakke mevrouw van begin 40 lag in wit badpak op de ligstoel een boek te lezen..
de witte zijde gordijnen van het tuinhuis wapperden in de zomerse bries..
'hoi' zei ze ..dus jij bent Richard ,de klusjesman?..
doe jij ook andere klussen?..
ik gooide het H profiel weg als een tandestoker..
'ja,zei ik ..ik vul ook gaten met witte kit'..
terwijl ik mijn lul van 24 cm uit mijn broek haalde..inmiddels keihard zonder enige vorm van stimulatie..
en schoof hem in haar mond..
na 15 minuten gepijpt te zijn zonder 1 teken dat ik verslapte of ging klaarkomen..nam ik haar zonder voorbereiding anaal..
ze vond alles goed..na weer 20 minuten keihard neuken ,spoot ik heel haar gezicht onder..vond ze ook goed..
ze ging weer terug liggen lezen en ik ging verder met mijn werk ..gooide eerst het H profiel op 2 staanders op 2,20m hoog..en sprong zo op de nok van het huis..
nimmer kwam er iemand het erf op..of rinkelde de telefoon in mijn broekzak..

ja echt waar hoor..maak dat wekelijks mee zoiets..net zo makkelijk..
Goud. 🤜🤛
 
nou vooruit dan..

ik was bij mensen bezig met een serre aan te zetten..
grote villa met zwembad..
het was midden in de zomer..
ik had een ijzeren H profiel van 4 meter lang over mijn schouder gegooid..en liep met ontbloot bovenlijf via de zijingang van de tuin het erf op..
Een H-profiel van 4 meter gooi je niet even over je schouder. Het lichtste profiel weegt alleen al 127 kg. Er zijn ook nog veel zwaardere.

Dit verhaal neem ik toch wel met een zeer grote korrel zout
 
Laatst bewerkt:
2 collega's kregen wat op het werk. Zij zit al in een relatie. Lekt uit. Openbaar gebouw van de werkgever. Vriend van haar komt verhaal halen en slaat haar minnaar in elkaar.... Kon met gezicht naar de eerste hulp.
 
Een H-profiel van 4 meter gooi je niet even over je schouder. Het lichtste profiel weegt alleen al 127 kg. Er zijn ook nog veel zwaardere.

Dit verhaal neem ik toch wel met een zeer grote korrel zout

Je meent het....? :ROFLMAO:
 
Een H-profiel van 4 meter gooi je niet even over je schouder. Het lichtste profiel weegt alleen al 127 kg. Er zijn ook nog veel zwaardere.

Dit verhaal neem ik toch wel met een zeer grote korrel zout
2ed43b7bc7bcba673f74c3198ebc7092.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan