Sex met collega

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is nooit tot sex gekomen, maar ...

Ik had een collega die mij helemaal te gek vond en ik haar ook. Dezelfde humor, dezelfde interesses, het klikte enorm goed tussen ons. Echter, elke keer als ik toenadering zocht, deinsde ze terug, en als ik vervolgens afstand nam, maakte zij avances.

We appten elkaar ook dag en nacht, maar soms werd ze ineens heel kwaad op me en hoorde ik nooit wat ik nou verkeerd deed. Vervolgens kon ze de dag erop ook net zo onverwachts weer heel lief en uitdagend doen. Ze bracht mijn hoofd op hol.

Ik wist totaal niet meer waar ik nou met haar aan toe was. Aantrekken, afstoten, aantrekken, afstoten, aan één stuk door. Mijn roze bril zat te stevig op mijn neus om te zien dat het geen gezonde situatie was. Ik raakte volledig in de war van de situatie.

Het dieptepunt kwam toen ik in het theater zat vlak voor de voorstelling zou beginnen, en zij weer ineens kwaad naar mij begon te appen. Ze zou me wel eens een les leren, mijn baas zou ze vanalles gaan vertellen. Wat? Geen idee, ik was me van geen kwaad bewust.

Vervolgens zat ik bij de voorstelling bloednerveus dat ik mijn baan zou gaan verliezen en mijn leven door het putje zou gaan door haar kronkels. Wat een hele leuke avond voor me moest zijn werd een nachtmerrie. Mijn roze bril viel toen eindelijk wel in stukken.

Gelukkig heeft ze nooit gedaan waar ze mee dreigde en verzekerde mijn baas mij ook dat ie echt niet zomaar klakkeloos alles zou geloven van haar, maar ik was nog altijd niet gerust. Het lot was me gunstig gezind, want zij besloot zelf te vertrekken.

Ik heb daar een enorme knauw door opgelopen. Mijn geloof in het kunnen vinden van een partner was al niet groot, maar door haar psychologische spelletjes ben ik alleen maar onzekerder geworden, terwijl ik echt wel weet dat niet iedereen zo is.

Het heeft me in ieder geval wel overtuigd dat ik nooit meer iets wil beginnen met een collega. Veel te complexe situatie.
Volgens mij had ze een of andere psychische stoornis. Dit is mijn optiek geen normaal gedrag in ieder geval.

Ben maar blij dat het niks is geworden en het met een sisser is afgelopen
 
Dan had je ook makkelijk kunnen wachten... tot ze niet meer op het bedrijf werkte natuurlijk...
Daar heb je wel een punt, maar ik was met de auto op pad en zou op de terugweg langs haar woonplaats rijden. Ze had gezegd dat ik zeker wat moest komen drinken bij haar thuis. Normaal gesproken zou ik daar niet op in durven gaan, maar omdat ik wist dat ze niet lang meer zou blijven durfde ik dat nu wel aan.
 
Daar heb je wel een punt, maar ik was met de auto op pad en zou op de terugweg langs haar woonplaats rijden. Ze had gezegd dat ik zeker wat moest komen drinken bij haar thuis. Normaal gesproken zou ik daar niet op in durven gaan, maar omdat ik wist dat ze niet lang meer zou blijven durfde ik dat nu wel aan.
Tsja... je moet natuurlijk het ijzer smeden... als het heet staat!
 
Bij ons op het werk is er vorig jaar iemand van de top 3 ontslagen geweest die iets had gehad met een vrouwelijke collega.

Nu, die vrouwelijke collega staat bekend al manipulatief dus geen idee waarom die man zo dom is geweest (iedereen kende haar reputatie).
Nochtans wederzijds, maar zij is gaan klikken bij de CEO en hij mocht het afbollen.
Bedrijf was als de dood voor een #metoo in de media.
 
Tot hiertoe in heel mijn werkcarriere al verschillende keren (mogelijk) de kans gehad. Sommige vrouwen winden er echt geen doekjes om en zijn vaak na een tijdje gewoon rechtuit.

Maar ik ben er geen enkele keer op ingegaan.

Het is me de mogelijke ellende en het gezeik gewoon niet waard...
Precies!
En... dan moet je eens in het (verre) buitenland werken... als 'Manager' van een departement. Je bent natuurlijk een 'ideale buit' voor heel wat vrouwen!

Altijd beleefd en correct de boot afgehouden! Inclusief enkele huwelijksaanzoeken! (Ook als 'tweede vrouw'! Kan je je voorstellen?)
 
Damn, ja dat kan ik me bij jou ondertussen wel voorstellen. Het plaatje in mijn hoofd is iig die van een echt Don Juan waar de dames bij bosjes voor weg zwijmelen. No sarcasm!
Tsja... Denk eerder een 'rijke buitenlander' (sic!) met een 'belangrijke' positie!
Dus... ja...

Trouwens, aan één vrouw had ik meer dan genoeg hoor!
 
Precies!
En... dan moet je eens in het (verre) buitenland werken... als 'Manager' van een departement. Je bent natuurlijk een 'ideale buit' voor heel wat vrouwen!

Altijd beleefd en correct de boot afgehouden! Inclusief enkele huwelijksaanzoeken! (Ook als 'tweede vrouw'! Kan je je voorstellen?)
In zo'n ver land kan nog eens wat, mits het allemaal wederzijds is. Maar in Nederland en in veel andere westerse landen is het allemaal zover doorgeslagen dat een verkeerd grapje al iemand zijn baan kan kosten.

Ik vraag me af waar dat allemaal naartoe moet gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan