Sex vakanties voor singles?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Greg

Stamgast
359
24/04/22
586
7
Ik zat zo eens op het grote boze internet te zoeken naar een Sexvakantie waar je als single ook welkom bent. Ik kom het nodige tegen voor swingers/paren, zowel in Europa als bijv in de Caribbean.
Het valt me alleen op dat er blijkbaar weinig van dat soort resorts zijn waar je als single welkom bent (ze zijn er wel oa in Mexico), maar ja…ff daarheen voor een weekje is dan niet leuk voor de portemonnee.

Richting Azië zie ik momenteel niet zitten ivm de erg lange vlucht (eigenlijk idem voor America).

Een optie zou kunnen zijn een weekje Maastricht en dan bijv in DLD naar de sauna's te gaan, maar liever heb ik iets dat je bijna gegarandeerd aan je trekken komt in een vakantie omgeving (zo'n-zee-strand) zonder dat je een financiële aderlating ondergaat of de hele week niks van je gading tegen komt. Wellicht meer de sexparties waar je weet dat er bijv 30 DVP's in een resort rondlopen waar je veel goedkoper je ding kan doen omdat ze bijv ook deels vanuit het resort worden betaald.

Naturistencampings etc is niet mijn ding en valt al af.

Wie heeft ervaring hiermee en wie weet of er bijv in de EU zoiets te vinden is en waar?
 
Vroeger wat heet voor corona had je een aantal resorts in de Dominicaanse Republiek bij Sosua waar dames all inn bij de prijs zaten.
Of dat nu nog is geen idee het was toen al duur, en heel Sosua is een openluchtbordeel dus op eigen gelegenheid gaan weet je zeker dat er iets van je gading is.
Hier in Europa nog nooit van gehoord wat het kortste in de buurt komt van wat jij zoekt is een hotel in Maastricht pakken en de ene dag naar Sixsens rijden en de volgende naar bekende parenclubs in België.
 
Zoek niet langer, het heeft geen enkele zin. Je wordt vreselijk genaaid met hoge prijzen en je moet maar afwachten of je aan je trekken komt. Aan dit soort vakanties willen de organisatoren altijd alleen maar veel geld verdienen. Mijn advies: ga lekker zonder verwachtingen op vakantie. Als je met een vriend bent heb je meer kans om een vrouw te scoren voor sex. Vaak zijn er ook vrouwen met z'n tweëen en met gezellig contact leggen en een paar drankjes en/ of een dineetje kom je een heel eind. Alleen is dat lastiger, een vrouw voelt zich veiliger met een metgezel. En vier anders lekker je vakantie, ga naar het strand, de bar, lekker eten , etc, en als je thuis bent zijn er weer alle mogelijkheden bij de meisjes waar je graag kwam. In de privéhuizen, de saunaclubs , privédames, de ramen, etc. Prostitutie in het buitenland is vrijwel altijd minder dan hier en je loopt veel meer risico om te worden geript als je alleen bent. Vóór de val van de muur in 1989 was het een walhalla voor westerse mannen om naar oostbloklanden te gaan. In bv Oost-Berlijn kon je de mooiste meisjes op terrassen en in restaurants meenemen naar een primitieve disco met schoolfeestlampjes, en daarna gingen ze graag mee naar je hotelkamer. En dat waren geen prostituees. Een prachtige tijd (voor ons), maar das war einmal en die tijd komt niet meer terug. In arme landen in Afrika zal echt nog wel het één en ander te beleven zijn op dit gebied, maar daar moet je van houden. Maar neem ook daar geen risico's, want waar ter wereld ook zijn ze altijd uit op je geld.
 
Dank voor de reacties. Ik was er al een beetje bang voor dat het idee van weekje Maastricht en omstreken een veiligere keuze zou zijn. Je het idd SS in de buurt, maar ook het nodige in DLD.
Ik zal er nog eens over nadenken…het heeft geen haast 😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan