Sexclub met relaxte sfeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RichieBr

Newbie
6
10/09/22
2
Hallo heren,

Uit jullie ervaring, is er een een club of privehuis in NL (liefst in NH/ZH) waar je eerst contact kan maken met de dames voordat je ze "naar boven" meeneemt?

Wat ik eigenlijk zoek, is een soort club, waar je niet gelijk onder druk staat om je keuze te maken, en rustig kan chillen zonder pressure.

Mijn doel is om eerst iets van een persoonlijke connectie op te bouwen met de vrouw, voor zover het kan. Het liefst, een soort van een vaste dame vinden, waar ik altijd bij terecht kan en weet dat ik geen bullsjlhit krijg.

Mijn ervaring in de meeste privehuizen is dat ze gelijk aan de voorstelronde beginnen en ik voel me dat onder druk gezet, terwijl ik de tijd wil nemen om verder te checken wie eigenlijk ok is.

Weten jullie of zo'n plek bestaat, of is het een beetje top good to be true?
 
Eens met ^^ Bij privé huizen kunnen ze wel een line up doen van de dames die op dat moment beschikbaar zijn, maar dat is even voorstellen en weer weg. Aangezien jij het hebt over een langere kennismaking, zal je denk ik toch bij een FKK in Duitsland uitkomen. Dan zie je meteen ook wat voor vlees je in de kuip hebt.
 
Laatst bewerkt:
Absoluut naar Duitsland toe, ik moet eerlijk bekennen dat als je de goede FKKs gewend bent je niks anders meer wilt. Ik heb toch regelmatig hele slechte ervaringen met thuisontvangst(lijkt niet op foto, veel ouder, geen klik). En de verscheidene privehuizen in NL moet je de goede dames toch vaak reserveren en een voorstelronde is ook niet optimaal. In de FKKs kan je lekker ontspannen rondlopen ff keuvelen en dan als je het bevalt kameren.
 
Bij casacherda in Den Haag kun je in de huiskamer gaan zitten. De dames stellen zich dan wel aan je voor maar je hoeft niet gelijk een keuze te maken. Je kunt rustig blijven zitten en al genieten van anderen die een voorspel in de huiskamer hebben. De eigenlijke actie vind bijna altijd boven op de kamer plaats al gebeurt het een enkele keer dat er een actie in de woonkamer zelf is.
 
Bedankt allen voor de tips! Wat Duitsland betreft, hebben jullie tips voor zulke clubs in bijvoorbeeld, Keulen of Düsseldorf? Iets wat makkelijk met de trein te bereiken is vanuit NL en niet al te ver weg is, zoals Hamburg.
 
Hallo heren,

Uit jullie ervaring, is er een een club of privehuis in NL (liefst in NH/ZH) waar je eerst contact kan maken met de dames voordat je ze "naar boven" meeneem
Een paar jonge gasten hier uit dorp gaan regelmatig naar Villa Weizigt in Dordrecht , zelf ben ik er nog nooit geweest want die snotneuzen willen zo'n ouwe knar als ik kennelijk niet uitnodigen maar ik hoor er weinig negatiefs over ,en als ik op de website kijk vind ik de prijzen er redelijk uitzien

Misschien wat dichter bij als je regio noord en zuid Holland is

Vroeger ging ik graag naar de animeerbarretjes in het Rotterdamse scheepvaartkwartier ,sex inn, Zanzibar , laGrotte en cocktails and dreams staan me bij maar er waren er nog meer
Daar vind je hier niks van terug ( daar ook weinig meer ben ik bang , want de laatste keer dat ik er langs reed waren de meeste veranderd in tapas en sushi restaurantjes)

Het is de laatste 10 jaar helaas een trend dat je ofwel naar een onpersoonlijk privéhuis moet of een godsvermogen kwijt bent in een zgn gentlemans night club
 
Die animeerbarretjes in Rotterdam zijn allemaal weg. Net zoals de meeste clubs waar je gezellig wat kunt drinken aan de bar.

Bar Julia kan dat bijvoorbeeld nog wel. Da's in Nuland bij de v/d Valk daar. Je zult er misschien vast nog wel een paar meer over hebben van de vele die er ooit waren in Nederland. Maar het is zoeken met een vergrootglas.

België heb je nog 't Rozenhofke, Rio, 2 Love niet al te ver van de grens.
 
Ja, Google reviews zijn soms niet al te positief, het is altijd een risico in zulke clubs. Hangt van je geluk af wie je daar tegenkomt. Vooral als ze je dwingen champagne te kopen voor een dame die je niet eens leuk vindt.
 
Hebben jullie ervaring met de clubs zoals Whites of OQ in Rotterdam trouwens? Zulke clubs zijn waarschijnlijk nog ergens in andere delen van het land te vinden?
Ik kan en wil niet in je portemonnee kijken natuurlijk maar zulke clubs zijn in vergelijking met saunaclubs erg duur , ik kom daar nooit , ik ben namelijk erg gierig
Vroeger had je club Bubbles nog aan de s"gravendijkwal maar als ik de website daarvan bekijk wijst niets er op dat dat meer is dan een gewone stripclub waar je de dames nog met geen tang mag aanraken
Club Cinderella heb je ook nog natuurlijk maar de gewone ordinaire sexclub voor de normale werkman met eelt op zijn jatten is een uitstervend begrip geworden ben ik bang , ik zou het op Villa Weizigt houden
 
Ik kan en wil niet in je portemonnee kijken natuurlijk maar zulke clubs zijn in vergelijking met saunaclubs erg duur , ik kom daar nooit , ik ben namelijk erg gierig
Vroeger had je club Bubbles nog aan de s"gravendijkwal maar als ik de website daarvan bekijk wijst niets er op dat dat meer is dan een gewone stripclub waar je de dames nog met geen tang mag aanraken
Club Cinderella heb je ook nog natuurlijk maar de gewone ordinaire sexclub voor de normale werkman met eelt op zijn jatten is een uitstervend begrip geworden ben ik bang , ik zou het op Villa Weizigt houden
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben in het buitenland naar stripsclubs geweest, en daar raak je makkelijk iets van 300+ op een avond kwijt (excl. drankjes). Je betaalt op zich voor een wat andere type service dan in privehuizen, maar ik vind het zeker te duur, vooral omdat je niet eens "het fysieke" krijgt.

En als je dronken wordt in zo een club of niet assertief genoeg bent, dan word je portemonnee al helemaal leeg gezogen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan