Sexjobs lijkt aflopende zaak, feit of fabel?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roberttt

Newbie
9
12/08/23
10
Beste mede wandelaars,

Het valt mij de laatste jaren op dat er op Sexjobs steeds minder advertenties staan.

Wat vinden jullie hiervan?

Heb ik het mis, of zijn er meer van jullie die dit opvalt?

Zou het zo zijn dat Kinky langzaam alles overneemt?

Of zijn er simpelweg gewoon minder DVP's beschikbaar in Nederland?

Persoonlijk vind ik het jammer dat veel goede plekken in de Benelux door uitsterfbeleid naar de knoppen geholpen worden, zou dit ook zo zijn met de dames van de online advertenties?

Wij wandelaars willen toch ook ons pleziertje houden, daarnaast vind ik dat als je je netjes gedraagt en betaald er toch niets aan de hand is.

Het zijn veel vragen maar graag hoor ik jullie mening !

Het lijkt me nog steeds de aangewezen plek voor heren die zelf een advertentie plaatsen om "amateur" dames aan te trekken die zelf niet adverteren. De recente toevoeging van een sugardating categorie lijkt dat ook te bevestigen.

Het lijkt me nog steeds de aangewezen plek voor heren die zelf een advertentie plaatsen om "amateur" dames aan te trekken die zelf niet adverteren. De recente toevoeging van een sugardating categorie lijkt dat ook te bevestigen.
Misschien een goed idee, heb het nog nooit gedaan op die manier. Misschien wel een beetje riskant wanneer de persoon die op je advertentie reageert niet is wie die lijkt te zijn. Heb wel eens te maken gehad met chantage praktijken, gelukkig kon de persoon niets omdat ik een ander nummer gebruikte.

Terug
Bovenaan Onderaan