Sexjobs stopt 4 december 2025 met categorie 'Gratis sexcontact'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer, want al waren er maar weinig advertenties, er waren soms vrouwen die een man zochten zonder dat het iets hoeft te kosten.

Misschien dat hier nog iets te vinden valt:

Jammer, want al waren er maar weinig advertenties, er waren soms vrouwen die een man zochten zonder dat het iets hoeft te kosten.

Misschien dat hier nog iets te vinden valt:

Die heb jij vast nooit gevonden en ontmoet online.

Opheffen deze rubriek is wel jammer, want geeft verdringing naar Betaalde sex gezocht. Dan gaan ze het daar proberen. En zakt mijn advertentie sneller weg.

want reacties ga je er niet krijgen als man. Het is weggegooid geld
want reacties ga je er niet krijgen als man. Het is weggegooid geld
Toch één gehad. Veel is het niet, maar toen ik nog naar een betaald contact zocht, had ik ook maar één per jaar, waar ik enthousiast van werd. De meeste reacties zijn fake of spam. Als er al wordt gereageerd...

SJ zit toch vol met fake accounts en scammers. Ook zijn ze groot promoter van bare sex aangezien ze alleen de opties pzc en nzc hebben, maar geen pijpen (met condoom) en neuken (met condoom).

IMG_7218.png

Beter die hele website opdoeken. Maar het is van Midhold hé. Het bedrijf dat alleen aan geld denkt over de rug van zowel de dames als de klanten. Midhold kan beter hun naam veranderen naar DDP (de digitale pooier) 🤣

Terug
Bovenaan Onderaan