Sexjobs stopt 4 december 2025 met categorie 'Gratis sexcontact'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je zou je mogen afvragen of ze daarmee niet een al te groot marktaandeel verkrijgen.

Het is geen KPN vs Ziggo. Het staat immers vrij om iets in de markt te zetten wat de strijd aan zou moeten gaan. Maar als je de daar de resources niet of nauwelijks toe hebt, is het, en ook vanuit mijn ervaring met andere klanten in het verleden, een doodgeboren kindje.

De opta zou er geen reet aan doen - en het of ligt ook aan de adverteerders die kiezen om op de bekende websites te staan. Je kunt ook even zoeken en op andere plaatsen je dienst proberen aan te bieden. Het is niet alsof Kinky nu met een pistool op het achterhoofd sekswerkers dwingt om bij hun te adverteren ofzo.

Ik weet dat het heel lastig is om sekswerkers te overtuigen om op website Y te adverteren. Ik ben van mening dat je gewoon een goede branding, sterke naam moet hebben en ook daadwerkelijk op moet merken dat als je adverteert op platform Y dat je daar ook werk uit haalt.

Ik heb een relatief groot netwerk, ik kan dit geautomatiseerd ook uitrollen in de zin dat ik daar veel verkeer uit weet te halen. En het gaat me niet eens om het geld. Ik ga de komende weken gewoon lekker verder met ontwikkeling en ergens de zomer wil ik prominent en goed staan.

Ken je sekswerkers? Wijs ze er dan op. Ik beloon ze met desnoods 125 credits.

Ik ben de afgelopen 2 weken eigenlijk druk bezig geweest met dat idee. Ik heb ~ 2+ jaar voor Redlights en met success gewerkt; in de zin dat ze een ontzettend goede bekendheid zowel hier als ook de zoekmachine verkregen. Echter zoals sommige al weten is Redlights sinds kort door Midhold overgenomen. En mijn vrees bestaat ergens dat de prijzen "ineens" volgend jaar in BE en NL omhoog gaan daar. De support is er in ieder geval kut op geworden.

Iemand zei me al; start / lanceer je eigen platform. Jup. Ik heb er al een paar, maar nooit echt serieus de aandacht op weerlegd. Ik was toch altijd bezig met mensen, met sites, omdat ik dat leuker vond dan het runnnen van een platform. Nou ja dat platform is intussen uit ontwikkel fase en staat live op https://www.betaaldeseksdates.nl/ - later komt daar ook nog een BE variant op en ik heb de ambitie om daar nog 4 namen uit te spinnen met een iets afwijkende of geheel andere layout. Programmeren kost tijd helaas.

Echter staat het nu wel; is zoveel mogelijk puntjes op de I geprobeerd te zetten; volledige W3C validatie, volledige A+ grade SSL toegepast,

Bekijk bijlage 427185

gebruikers kunnen zich gewoon registeren, adverteerders ook. 1 ad kost nu 5 credits en die verkrijg je bij inschrijving automatisch. later kan tegen betaling credits ingekocht worden en biedt dat ruimte om breder op de website te adverteren, meer zichtbaar / opvallend etc.

- Eerst een betrouwbare payment provider vinden
- Content gaan verkrijgen, dames / bureaus/ klanten aanschrijven
- Ijzersterke zoekmachine marketing gaan stampen,

Dus waar je nu de bekende kinky, tippelstraat etc etc etc ziet wil ik daar gewoon overheen gaan walsen. Ik heb de kennis en ervaring intussen opgebouwd, en ik schat dat ik minder dan 6 maand nodig heb om een volledige landelijke dekking te realiseren.

Wat ik nog meer in petto heb,

Standaard controle op gebruikte foto's - ik wil geen adverteerder heel laten die fake foto's gebruikt. Dus een knop voor iedere bezoeker om de afkomst van foto's te kunnen controleren.

Controle op het gebruikte telnr; we willen geen scammer een podium bieden met vooruitbetaling bullshit.

Verificatie-badge - een bedrijf of adverteerder kan die badge verkrijgen na een kleine toetsing.

Mischien een chat; maar dat is van latere zorg, ik vind dat nu niet belangrijk. Bij de buren werkt de chat ook niet 100% als in dat je daar veel tijdrekkers /rukkers hebt zitten.

Mischien de keuze voor video's - maar voor mij is dat momenteel niet belangrijk. Eerst aanpoten.

- Beveiliging; ik heb geen zin om de volgende site te zijn waar een data lek ontstaan is. Dus ik doe er op dat vlak ook alles aan om alles wat verstuurd wordt naar de website te beveiligen, op server niveau de boel dicht timmeren, keiharde encryptie op wachtwoorden etc.

Ik doe alles in m'n eentje - ik werk niet met een team. Helemaal niet erg en ik denk dat ik ook met mijn kennis en ervaring vaak een betere kans van slagen heb dan de rest.

To be continued.
Dit ziet er super mooi uit.

Maak je site naar dit voorbeeld:

www.portuas.com

Waarom 4 sites? De namen die je gebruikt zijn niet zo catchy. Blijven niet hangen.
Ik zou alles proberen op 1 site onder een goede internationale naam te krijgen.
Makkelijker met de marketing ook.

Iemand zei me al; start / lanceer je eigen platform. Jup. Ik heb er al een paar, maar nooit echt serieus de aandacht op weerlegd. Ik was toch altijd bezig met mensen, met sites, omdat ik dat leuker vond dan het runnnen van een platform. Nou ja dat platform is intussen uit ontwikkel fase en staat live op https://www.betaaldeseksdates.nl/ - later komt daar ook nog een BE variant op en ik heb de ambitie om daar nog 4 namen uit te spinnen met een iets afwijkende of geheel andere layout. Programmeren kost tijd helaas.
Het klinkt, en vooral, ziet er allemaal veelbelovend uit.
Ik heb me niet geregistreerd maar alleen maar even rondgekeken en zag wel iets qua lay-out wat ik persoonlijk zou veranderen uit esthetisch oogpunt.
Vluggertje
30 min
45 min
Heel uur
1,5 uur
Twee uur

Ik denk dat ipv Heel en Twee, gewoon 1 uur en 2 uur mooier en rustiger over komt.
Verder was het rode blokje 18+, links onderin, me niet meteen opgevallen, en kan ik vrij rondkijken zonder op begrepen te hoeven drukken. Dat 1e is natuurlijk een persoonlijke keuze, dat laatste is misschien qua wetgeving belangrijker maar dat weet jij vast beter dan een leek zoals ik.

Heel veel succes!

Terug
Bovenaan Onderaan