Sexslavinnen in Buddha Club te Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gistermiddag naar de sexslavinnen geweest voor het eerst in Boom

Ik was reeds een aantal keren in Circle O club geweest te Schoten wat me zeer beviel

Nu gisteren te Boom :

Mooie club - makkelijk parkeren (even wandelen maar totaal niet te ver) - zeer verzorgd

over de dames en hun meesters :
pff niet voor herhaling vatbaar voor mij - sommige dames waren niet beschikbaar voor dates en werden soms echt voorbehouden voor 1 iemand of gedurende tijd totaal niet beschikbaar
echt een uitermate zwakke namiddag de 2de keer heb ik me gewoon afgerukt en ben doorgegaan
ik denk soms dat men vergeet wie eigenlijk het feestje betaalt dat zijn de single heren
dit heb ik niet meegemaakt in Circle O Club dus voor mij geen sexslavinnen meer
De sexslavinnen hebben helaas hun beste tijd gehad. De locatie is inderdaad zeer ok, daar zal het niet aan liggen, in Buddha worden immers ook andere feestjes georganiseerd zoals de SlutterdayZ en die zijn wél top. Het ligt inderdaad aan de attitude van sommige Meesters (Lodewijk bijvoorbeeld is een arrogante eikel), en ook aan het feit dat er weinig variatie is in het slavinnen aanbod. Het gaat Meestal om dezelfde meiden. Een aantal meiden en hun Meesters hebben ook afgehaakt om financiële redenen. De organisatie betaalde die meiden onvoldoende (heb ik vernomen uit diverse bronnen). De concurrentie van seksfeestjes is ook zeer groot. Voor 125 kreeg je op de sexslavinnen vroeger waar voor je geld, nu een pak minder. Dan zijn er inderdaad betere feestjes. Ik heb ook geen zin meer om voor de 25ste maal dezelfde slavinnen te neuken. Tijdens de zomervakantie zijn de donderdagen al afgeschaft wegens te weinig volk. Wedden dat die nooit meer terugkomen? En wedden dat het over een klein jaar volledig is afgelopen? Tenzij er dringend nieuwe jonge meiden bijkomen en de prijs verder daalt.
 
normaal heb ik graag dat mensn kijken als ik seks
maar bij die slavinnen is dat anders
staat er zo'n arrogante man op je vingers te kijken

andere feestjes zijn veel beter
Inderdaad en vooral die Lodewijk (met slavinnen Claire en Lina, nicknames) werkt hier op veel mannen hun systeem. Je voelt je gewoon niet meer welkom als man terwijl het juist de single mannen zijn die voor de inkomsten zorgen. Klantvriendelijkheid is de basis van elk succes en daar wringt het schoentje. Gastvrouw erica is heel goed, sommige meesters een pak minder. Dat begint al bij het binnenkomen. Ze staan daar allemaal als een kliekje bij elkaar. Ons kent ons maar de klanten krijgen zelfs geen begroeting, voelen zich het 5de wiel aan de wagen.
 
Inderdaad en vooral die Lodewijk (met slavinnen Claire en Lina, nicknames) werkt hier op veel mannen hun systeem. Je voelt je gewoon niet meer welkom als man terwijl het juist de single mannen zijn die voor de inkomsten zorgen. Klantvriendelijkheid is de basis van elk succes en daar wringt het schoentje. Gastvrouw erica is heel goed, sommige meesters een pak minder. Dat begint al bij het binnenkomen. Ze staan daar allemaal als een kliekje bij elkaar. Ons kent ons maar de klanten krijgen zelfs geen begroeting, voelen zich het 5de wiel aan de wagen.
Het is niet voor niets dat hun concept voor geen meter meer draait.
Dat en nog vele andere zaken zorgen ervoor dat het totaal voorbijgestreden is.
 
Ik was zondag ook aanwezig , 7 slavinnen enkele actieve koppels. Er was best veel volk , het eten was uitgebreid en de muziek was met de nieuwe dj naar behoren.
De sfeer was voor mij goed , op enkele haantjes na en de landurige befbeurten die door enkele slavinnen tot halt werden geroepen , 2 helemaal niet die blieven maar liggen. Er waren opdringerige mannen , echte haantjes die overal op en aan zaten zodat de slavinnen er niet van gediend waren. Heb me afzijdig gehouden van de toneel opvoering en fake gekreun van een paar subs en hun meesters. Werkt gewoon irritant , mijne jongeheer vond het maar niks. Maar nu het positieve , 2 slavinnen die al een tijdje niet meer gezien had waren aanwezig , deze dames doen het met plezier en fun en genieten ook echt. Fijn om te zien , te horen en voelen. Clair was aanwezig maar heeft maar even neergelegen , hard gekreun en geroep Dank je meester dank je . Veel heeft ze niet op de matras vertoefd.
Er was ook een heerlijke slavin met lekker boobs , natuurlijke hangende grote cup , zeer mijn ding. Op het laatste werd er nog een showke gegeven met een dildo door claire met andere slavin. Dit hoort daar niet vind ik maar ja ieder zijn ding. ik heb tot 3 maal mijn zaad gedoneerd en al bij al toch een lekkere avond met de door mij uitgekozen dames.
 
Ik zou heel graag heel snel binnenkort eens langs willen komen. De fotos zien er erg goed uit maar dan voornamelijk de vroegere foto's eigenlijk. Zelf 29 en juist voor de 40 plus dames op zoek. Hoe is die verhouding op dit moment?
 
Ik zou heel graag heel snel binnenkort eens langs willen komen. De fotos zien er erg goed uit maar dan voornamelijk de vroegere foto's eigenlijk. Zelf 29 en juist voor de 40 plus dames op zoek. Hoe is die verhouding op dit moment?
De gemiddelde leeftijd ligt ongeveer op 35 jaar dus als je op zoek bent naar 40+ dan zal je zeker aan je trekken komen 😉
 
De sexslavinnen hebben helaas hun beste tijd gehad. De locatie is inderdaad zeer ok, daar zal het niet aan liggen, in Buddha worden immers ook andere feestjes georganiseerd zoals de SlutterdayZ en die zijn wél top. Het ligt inderdaad aan de attitude van sommige Meesters (Lodewijk bijvoorbeeld is een arrogante eikel), en ook aan het feit dat er weinig variatie is in het slavinnen aanbod. Het gaat Meestal om dezelfde meiden. Een aantal meiden en hun Meesters hebben ook afgehaakt om financiële redenen. De organisatie betaalde die meiden onvoldoende (heb ik vernomen uit diverse bronnen). De concurrentie van seksfeestjes is ook zeer groot. Voor 125 kreeg je op de sexslavinnen vroeger waar voor je geld, nu een pak minder. Dan zijn er inderdaad betere feestjes. Ik heb ook geen zin meer om voor de 25ste maal dezelfde slavinnen te neuken. Tijdens de zomervakantie zijn de donderdagen al afgeschaft wegens te weinig volk. Wedden dat die nooit meer terugkomen? En wedden dat het over een klein jaar volledig is afgelopen? Tenzij er dringend nieuwe jonge meiden bijkomen en de prijs verder daalt.
Wanneer koppels afhaken vanwege het weinig financieel gewin dan zit men inderdaad bij het verkeerde feestje. Dat de donderdagen afgeschaft zijn, ja momenteel wel, dat heeft niets te maken met te weinig volk. Dit betreft logistieke problemen. Iedereen heeft heeft ook nog een normale job ernaast. De Buddha club zit nu helaas aan de andere kant van Antwerpen. We doen deze feestjes al meer dan 15 jaar dus volgend jaar zullen we er ook nog wel zijn 😉
 
Hoi Eri, leuk je op dit forum te treffen. Heb voorheen dikwijls de feestjes van de Sexslavinnen bezocht (eerst in de Riethove, daarna in de Circle). De laatste tijd echter niet meer. Dit ligt niet aan de organisatie, maar in mijn geval aan de locatie. Niet wat betreft de faciliteiten, maar zoals je aangeeft 'aan de andere kant van Antwerpen'. Vanuit Nederland is het toch weer een stukkie verder en drukker qua verkeer. Overwegen jullie nog weer te verhuizen naar 'die andere kant van Antwerpen'? Als ik je bericht goed begrijp geeft Boom toch wat (o,.a. logistieke) problemen.
 
Hoi Eri, leuk je op dit forum te treffen. Heb voorheen dikwijls de feestjes van de Sexslavinnen bezocht (eerst in de Riethove, daarna in de Circle). De laatste tijd echter niet meer. Dit ligt niet aan de organisatie, maar in mijn geval aan de locatie. Niet wat betreft de faciliteiten, maar zoals je aangeeft 'aan de andere kant van Antwerpen'. Vanuit Nederland is het toch weer een stukkie verder en drukker qua verkeer. Overwegen jullie nog weer te verhuizen naar 'die andere kant van Antwerpen'? Als ik je bericht goed begrijp geeft Boom toch wat (o,.a. logistieke) problemen.
Dank je voor je berichtje ☺️ Nee, de Buddha club blijft onze thuisbasis. Op zondag is het een stuk rustiger op de weg en het feestje is om 20 uur gedaan dus men kan nog op tijd gaan slapen. 😉
 
Wanneer koppels afhaken vanwege het weinig financieel gewin dan zit men inderdaad bij het verkeerde feestje. Dat de donderdagen afgeschaft zijn, ja momenteel wel, dat heeft niets te maken met te weinig volk. Dit betreft logistieke problemen. Iedereen heeft heeft ook nog een normale job ernaast. De Buddha club zit nu helaas aan de andere kant van Antwerpen. We doen deze feestjes al meer dan 15 jaar dus volgend jaar zullen we er ook nog wel zijn 😉

The Buddha is and remains one of the most beautiful clubs in Belgium
 
Hoi Eri, leuk je op dit forum te treffen. Heb voorheen dikwijls de feestjes van de Sexslavinnen bezocht (eerst in de Riethove, daarna in de Circle). De laatste tijd echter niet meer. Dit ligt niet aan de organisatie, maar in mijn geval aan de locatie. Niet wat betreft de faciliteiten, maar zoals je aangeeft 'aan de andere kant van Antwerpen'. Vanuit Nederland is het toch weer een stukkie verder en drukker qua verkeer. Overwegen jullie nog weer te verhuizen naar 'die andere kant van Antwerpen'? Als ik je bericht goed begrijp geeft Boom toch wat (o,.a. logistieke) problemen.
Is te zien van waar je komt... ik ga wel eens naar seksslavinnen of andere feestjes in Buddha net omdat het aan de juiste kant van Antwerpen ligt. Van West Vlaanderen is dit een uurtje rijden en je hebt de ring niet nodig.
De laatste keren eroxx had ik iedere keer t "geluk" meer dan dubbel zo lang onderweg te zijn door problemen op de ring ...
 
Inderdaad., het staat sinds kort op hun website.

Aangezien ik me niet op een zondag kan vrijmaken, is het voor mij over & out voor sexslavinnen... :confused:

Kan iemand mij een waardig alternatief aanbevelen?

Thx
 
Ik schaam me beetje...

Ik zie alleen mannen met grote/normaal size penis.

Hebben jullie ook ooit wat kleiner gezien ? En konden die mannen chance krijgen om een vrouw te neuken?
 
Ik schaam me beetje...

Ik zie alleen mannen met grote/normaal size penis.

Hebben jullie ook ooit wat kleiner gezien ? En konden die mannen chance krijgen om een vrouw te neuken?
Sorry voor de verlate reactie, ik ben niet vaak op deze site aanwezig. Bij onze feestje krijgt iedereen de kans om te neuken ongeacht grootte, lengte, diepte …… Dat is juist waar wij (slavinnen) op kicken. Gebruikt worden voor de lusten van de Man.
 
Gisteren geweest voor de eerste keer ,niet heel lang gebleven ,twee x wat te vroeg geschoten haha , maar toffe ervaring , vriendelijk ontvangst ,en viel voor mij nog mee met het voordringen, van andere manne , ik doe gewoon mijn ding en laat mij tog niet doen 😄 , volgende keer kom ik zekers nog is piepen hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan