Recensie Sexy Bella, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Basv18

Newbie
4
10/02/23
0
Vanochtend bij deze dame geweest in Eindhoven.
Bij binnenkomst werd ik al zoenend verleid maar ze rook niet echt fris uit haar mond.
Gevraagd of we dat konden skippen
Tijdens het voorspel wilde ik haar likken maar toen ik mijn mond er naar toe bracht
Bleek dat dat ook niet echt heel erg fris was haar vagina was niet echt lickable als je me begrijpt.
Tijdens Anaal kreeg deze dame een ongelukje als je me begrijpt
Echt ranzig dat was de druppel ik zei ik ga weg en vroeg een deel van mijn betaalde geld terug
Maar nee 180 euro armer en niet eens klaar gekomen.
Mocht me nog wel douchen
Nu ineens advertentie offline
En geblokkeerd op whatsapp
Echt klant vriendelijk
Wat een afgang
 
Wat een slechte ervaring @Basv18 vind het echt klote voor jou. Ik heb heel wat dames bezocht in mijn leven maar zo slecht wat hygiëne betreft nog nooit meegemaakt. Hoop dat de volgende dame beter is voor je. Succes!
 
Ik weet het niet zeker uiteraard maar toevallig 2 nieuwe leden die op de dag van registratie een dame in een kwaad daglicht te stellen. Er was eerder ook nog een nieuw topic geopend met dezelfde manier van schrijven maar dat is denk ik offline gezet door de moderator.

 
Ja ik ben nieuw hier ja maar ben je dan maar gelijk een leugenaar? Ik denk dat jij te lang mee loopt en zo reageert, wat jammer is @Rob_ZH want als ik dit vooraf zou weten had ik die dame geen 180 euro gebracht , want heb er niets aan gehad
 
Heb een vermoeden dat het om deze gaat.
In whatsapp stond dat ze vanaf maandag pas weer online is ivm maandelijkse periode en dan in Den Bosch ontvangt
 

Bijlagen

  • A3A02BDD-C6CD-436A-868E-B376547CFA1A.jpeg
    A3A02BDD-C6CD-436A-868E-B376547CFA1A.jpeg
    121,3 KB · Weergaven: 143
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan