Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Koppels zijn er nog zelden, binieuwschierig geen probleem, (oudere) mannen genoeg die willen spelen: pijpen, kissing en meer. Opgelet: altijd zelf alle controle behouden en slechts doen of laten doen wat je zelf wil. Opdringere typen afblokken.....
Perfect beschreven
Er is altijd wel kets te beleven als je bi bent Maar koppels zie je er zelden nog. In de week heb he vaak de gevuwde man die zich wel eens wil laten pijpen en weeknds durf je vaker de gays of bi mannen tegenkomen die verder gaan . Ik ga volgende week zaterdag namiddag. Zatersgnamiddag laatste tijd meest beleefd als biman vandaar .

Inderdaad
Is voordeel om homo of bi zijn
Voor hetero is er niets sinds de shows zijn afgeschaft
Kwam er vroeger wel eens om als ontspanning naar de shows te komen kijken
Is ook weeral geschiedenis voor mij

Van namiddag iets te beleven?
Ga eens gaan kijken he, Jezus.
Perfect beschreven
Er is altijd wel kets te beleven als je bi bent Maar koppels zie je er zelden nog. In de week heb he vaak de gevuwde man die zich wel eens wil laten pijpen en weeknds durf je vaker de gays of bi mannen tegenkomen die verder gaan . Ik ga volgende week zaterdag namiddag. Zatersgnamiddag laatste tijd meest beleefd als biman vandaar .
De zaterdagavond zijn er altijd wel gay of bi die een kontje willen neuken, laat mij daar graag in mijn gespoeld kontgaatje nemen.

Terug
Bovenaan Onderaan