Recensie Sha-Sha, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickie Dick

Wandelaar
28
09/06/25
30
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9366979-sha-sha
Totale kosten (in euro)
100
Het nieuwe jaar afgesloten door nog af te spreken met Sha-Sha. Het afspreken ging snel, alleen het parkeren op lokatie kan iets meer tijd vergen. Ze ontvangt in een net appartement, met matras op de grond.
Ik twijfel of het haar eigen foto's zijn, maar evengoed is het een leuke dame om te zien. Ze sprak een beetje Engels, dus dat is ook wel weer eens prettig.
Na de financiële verplichting samen op het matras beland. Zoenen vermijd ze en ze begon met het likken aan mijn tepels. Nu heb ik daar niet zoveel mee, maar het gaf wel een heerlijk uitzicht op haar borstjes. Niet de beloofde C, maar wel een prima B met heerlijke tepeltjes. Ook likt ze heerlijk aan je ballen en neemt daar ook echt de tijd voor. Dan langzaamaan naar boven waarbij ze aan je eikel begint te sabbelen, dus geen hardcore pijpsessie. Serieus, ik vond dit echt heerlijk en het was een supergeil gezicht. Om te voorkomen dat ik al vroegtijdig in haar mondje zou komen de rollen omgedraaid. Haar lekker gaan beffen waarbij ze al heel snel goed nat werd. Vingertje erbij is prima, maar inbrengen niet.
Ik heb Sha Sha in twee standjes genomen. Ze is heerlijk strak en kreunt zachtjes mee .
Na afloop werd ik niet meteen de deur uitgezet, maar volgde er nog een massage, of zeg naar een beetje aaien. Verwacht hiervan niet teveel, maar de dame is voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Jullie ook veel plezier met haar.

Ik dacht dat ik dit weekend ervaring had gedaan met Sha sha, maar nu vind ik het profiel van haar vriendin. Ene Julia. En 100% zeker heb ik haar gehad...

Kortom, de planner stuurt je naar wie er beschikbaar is (zonder dat jij het weet)...

Allebei wel een ander dienstenpakket. Op papier...

Zal verder mn ervaring, met Julia dus, hier niet beschrijven... want t gaat over sha sha hier.

Terug
Bovenaan Onderaan