WHEM Shamila, Barendrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste heren,
Ik heb na vele appjes en volhouden eindelijk paar weken geleden kunnen afspreken met deze dame.
Ze ontvangt dichtbij Barendrecht maar niet in Barendrecht ze ontvangt in der eigen appartement in Ridderkerk.
Is een leuke meid als je van super slank houdt heeft een aantal piercings en wat tattoos.
Service was oke ze doet niks zonder condoom dus ook geen pzc.
Kwam op mij beetje chaotisch over en beetje afwezig dus voor mij helaas geen herhalings gevaar
 
Halfbloedje staat in haar advertentie. Lijkt me een mooie dame. Mooi lichaam in ieder geval. Staat nu op mn lijstje.
Ze heeft geen whatsapp meer denk ik.
Iemand nog recente ervaringen?
 
Beste heren,
Ik heb na vele appjes en volhouden eindelijk paar weken geleden kunnen afspreken met deze dame.
Ze ontvangt dichtbij Barendrecht maar niet in Barendrecht ze ontvangt in der eigen appartement in Ridderkerk.
Is een leuke meid als je van super slank houdt heeft een aantal piercings en wat tattoos.
Service was oke ze doet niks zonder condoom dus ook geen pzc.
Kwam op mij beetje chaotisch over en beetje afwezig dus voor mij helaas geen herhalings gevaar

Het is inderdaad lastig om met haar in contact te komen. Is me nog niet gelukt. Ontvangstbevestiging van Whatsapp heeft ze uit staan denk ik, krijg maar 1 vinkje. Haar advertentie wordt wel regelmatig omhoog geplaatst.
 
Ze zit nu in Haarlem.
Prijs voor een uur is nu €180 ipv €200. Misschien een tijdelijke verlaging voor het opbouwen van een nieuwe klantenkring in deze omgeving.
Vanwege de afstand moet ik haar van mijn lijstje schrappen helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan