WHEM Shania, Trans | Erotische massage, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist geweest. Hier de plus en minpunten.

Plus:
- zeer aardige en nette trans
- Nederlands sprekend
- Hygiënisch
- net appartement
- vooraf en achteraf douchen

Min:
- massage viel wat tegen
- erotiek was ver te zoeken vond ik
- haar klok gaat twee keer zo snel als mijn klok

Herhalingsgevaar: mwahhh…..
Had de tijd niet in de gaten, maar toen ik weer in de auto stapte zag ik dat het alles bij elkaar 35 minuten geduurd heeft, en in die 35 minuten zat dan ook nog vooraf en achteraf douchen. Als ik zo terugreken begon ze dus na zo'n 20 minuten al aan m'n pik te trekken om me te laten spuiten ipv netjes het uur vol te maken met masseren….
 
Zojuist geweest. Hier de plus en minpunten.

Plus:
- zeer aardige en nette trans
- Nederlands sprekend
- Hygiënisch
- net appartement
- vooraf en achteraf douchen

Min:
- massage viel wat tegen
- erotiek was ver te zoeken vond ik
- haar klok gaat twee keer zo snel als mijn klok

Herhalingsgevaar: mwahhh…..
Had de tijd niet in de gaten, maar toen ik weer in de auto stapte zag ik dat het alles bij elkaar 35 minuten geduurd heeft, en in die 35 minuten zat dan ook nog vooraf en achteraf douchen. Als ik zo terugreken begon ze dus na zo'n 20 minuten al aan m'n pik te trekken om me te laten spuiten ipv netjes het uur vol te maken met masseren….
Jammer om te horen, het is toch lastig zoeken naar transgenders die ook masseren... Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?
 
Zojuist geweest. Hier de plus en minpunten.

Plus:
- zeer aardige en nette trans
- Nederlands sprekend
- Hygiënisch
- net appartement
- vooraf en achteraf douchen

Min:
- massage viel wat tegen
- erotiek was ver te zoeken vond ik
- haar klok gaat twee keer zo snel als mijn klok

Herhalingsgevaar: mwahhh…..
Had de tijd niet in de gaten, maar toen ik weer in de auto stapte zag ik dat het alles bij elkaar 35 minuten geduurd heeft, en in die 35 minuten zat dan ook nog vooraf en achteraf douchen. Als ik zo terugreken begon ze dus na zo'n 20 minuten al aan m'n pik te trekken om me te laten spuiten ipv netjes het uur vol te maken met masseren….
Klinkt niet goed. Ik merk dat het heel moeilijk is om een TS te vinden die echt een goede massage kan geven met een spetterende handjob aan het einde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan