Recensie Sharon, Harelbeke 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sharon nog beschikbaar voor dates?
Ja.

Een tip: sinds ik de laatste keer in de Villa passeerde (toch al 3 jaar geleden) is er geen receptie meer maar een geautomatiseerd reservatiesysteem, en moet je via sms de dame melden dat je aan de deur staat. VERGEET DUS THUIS JE GSM NIET! Maar na wat gebonk op de deur en de bereidwillige hulp van een andere dame kon ik Sharon te pakken krijgen.

Ze is nog steeds de vurig enthousiaste dame die ik mij herinner, en ik kreeg al direct een lekkere tong gedraaid. Even knuffelen op het bed, elkaar uit de kleren helpen, een snelle wasbeurt en we konden er aan beginnen. Sharon was zeker niet passief en liet door geluiden en kronkelende beweging weten waar ik moest zijn.
Ik had hierboven al één en ander gelezen over squirten, maar nu werd ik voor de eerste keer in mijn leven met de neus op de feiten gedrukt. Nie normaal hoe dat er uit gutste. Niet direct mijn ding maar als een dame dit uit zichzelf doet dan ga ik zeker niet tegenwerken. Hierna condoom erom en een paar standjes waarbij ze mij eerst met de vingers en erna met een dildo stimuleerde. Afgewerkt met pzc, prostaat massage en happy end.
Hoewel ik nog goesting had (en zij blijkbaar ook) liet Jefke het afweten, dus hebben we nog wat nageknuffeld en gebabbeld over van alles.

Ik zou zeggen "voor herhaling vatbaar", maar onze werkuren vallen samen dus ik weet niet wanneer de volgende keer zal zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sharoncompanion.com/
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch ook eens kennis gemaakt met Sharon. Na haar site te hebben gelezen werd ik steeds meer benieuwd om deze dame te mogen ervaren. Dus de vraag gesteld of ze nog een plaatsje vrij had. Kreeg vrijwel direct positieve reactie dat ik kon afkomen, goede communicatie kwa locatie waar ik moest zijn. Bij aankomst even een berichtje sturen. Sharon komt zelf de deur openmaken. Een zeer mooie spontane vrouw. Die mij al direct een compliment gaf naar het gedacht van mijn leeftijd omdat ik toch mij redelijk kleed volgens de trends. Na afhandeling financiële aspect. Elkaar beginnen verkennen met een gesprekje ging al snel over in een eerste intense tongzoen. Tijd voor even op te frissen. Lekker aan het grote avontuur begonnen, ook een compliment gekregen voor mijn mooie ogen. Wees gerust Sharon is niet de eerste die mij een compliment geeft voor mijn ogen. Pijpen doet ze wauw zeer lekker en geil met veel overgave, lekker haar kutje wakker geschud al direct voelde ik haar kut sappen uit haar poesje stromen vele malen heb ik dit mogen ervaren wauw.ze kijkt ook zeer intens in je ogen terwijl ze je pijpt. Sharon weet dan wat ik graag wil en hoe ver ze mag gaan. Lekkere seks gehad in verschillende standjes. Jammer dat 60 min voorbij vlogen. Maar ik vond de eerste kennismaking met deze dame super intens en zeker voor herhaling vatbaar maar dan liefst een uurtje langer. Want de goesting tussen ons was na een uurtje nog zeker niet over. Dank je wel lieve Sharon voor dit alles en zeker wil ik hier graag met jou een vervolg aan geven binnenkort.
 
Thnx. Is er in de dienst "hoofdmaaltijd" @ Eur 160,- CIM inbegrepen? Doet ze ook grieks?
 
Deze namiddag Sharon nog eens bezocht voor een "healing Sessie" . Was er weer eentje om in te kaderen .
Sharon haar libido is werkelijk van torenhoog niveau. als ze eenmaal opgewarmd is is ze meestal niet snel voldaan . Was vandaag niet anders , heb zelfs niet moeten opwarmen . madam komt de deur opendoen in een sexy kleedje mooi aansluitend over haar kontje en onmiddellijk zag ik dat ze zelf haar slipje al uit had . De kamer deur was nog maar goed dicht of we waren al volop aan het tongen. In al die tijd dat ik haar ken en bezocht heb hadden we nog nooit het douche /wasje overgeslagen maar vandaag zijn we daar maar op het einde van ons spel aan toegekomen . De wereld kon ons werkelijk gestolen worden gedurende 2 uurtjes . Wij konden de douche goed gebruiken en het bed had kompleet nieuw beddegoed nodig , zo erg hebben we ons geamuseerd. Alle twee zeer tevreden de deur achter ons dicht getrokken .
Tot een volgende Sharon .
 
Deze namiddag Sharon nog eens bezocht voor een "healing Sessie" . Was er weer eentje om in te kaderen .
Sharon haar libido is werkelijk van torenhoog niveau. als ze eenmaal opgewarmd is is ze meestal niet snel voldaan . Was vandaag niet anders , heb zelfs niet moeten opwarmen . madam komt de deur opendoen in een sexy kleedje mooi aansluitend over haar kontje en onmiddellijk zag ik dat ze zelf haar slipje al uit had . De kamer deur was nog maar goed dicht of we waren al volop aan het tongen. In al die tijd dat ik haar ken en bezocht heb hadden we nog nooit het douche /wasje overgeslagen maar vandaag zijn we daar maar op het einde van ons spel aan toegekomen . De wereld kon ons werkelijk gestolen worden gedurende 2 uurtjes . Wij konden de douche goed gebruiken en het bed had kompleet nieuw beddegoed nodig , zo erg hebben we ons geamuseerd. Alle twee zeer tevreden de deur achter ons dicht getrokken .
Tot een volgende Sharon .
Mooie recensie. Volgende keer ga ik ook zeker voor 2 uurtjes mijn honger om nog meer te ontdekken van Sharon is nog altijd niet gestilt 🙂
 
Mooie recensie. Volgende keer ga ik ook zeker voor 2 uurtjes mijn honger om nog meer te ontdekken van Sharon is nog altijd niet gestilt 🙂
Nou ja recensie , de sterretjes heb ik al uitgedeeld bij de start van dit topic een goe jaar geleden en alle sterretjes waren toen benut . En op vandaag moet ik nog altijd geen sterretjes weglaten .
 
Nou ja recensie , de sterretjes heb ik al uitgedeeld bij de start van dit topic een goe jaar geleden en alle sterretjes waren toen benut . En op vandaag moet ik nog altijd geen sterretjes weglaten .
Dat maakt niet uit ik vindt het een mooie recensie en jammer dat je niet meer sterren kunt zetten want Sharon verdiend er in mijn ogen zeker meer. Hoe zij zich volledig geeft en wat je er voor krijgt van service dat is gewoonweg super
 
Zou ik als 26jarige bij sharon mogen langsgaan of is er een minimum leeftijd ? Vind het een prachtige dame :)
 
Zeker weten. Gewoon bellen en afspreken komt zeker goed. Ik heb altijd een fantastische ervaring gehad.
Nog niet langs gegaan maar wat ik gemiddeld heb gelezen over de laatste 6 jaren is dit een aanrader voor jonger en ouder. Ik denk zelf dat je als jonge man nog een beetje een voordeel hebt (zegt de 57 jarige😎). Gaan met de banana 👌Succes!!!
 
Zou ik als 26jarige bij sharon mogen langsgaan of is er een minimum leeftijd ? Vind het een prachtige dame :)
Sharon kan met vrijwel elke leeftijd overweg. Als ze eenmaal aanvoelt dat je voor haar als dame komt en niet voor een wippen en wegwezen nummertje gaat er een hele rijke wereld voor je open gaan. Veel succes met deze parel.
 
Zou ik als 26jarige bij sharon mogen langsgaan of is er een minimum leeftijd ? Vind het een prachtige dame :)
Als je als 26 jarige echt houd van het milf type moet je haar zeker eens bellen. Top dame.. knappe body, goeie sex en squirt erop los. Dame met veel ervaring en je zult wel snel op je gemak zijn bij haar als je haar niet aanziet als een neukpop.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.sharoncompanion.com/
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst afgesproken met Sharon... voor de twee uur 'VIP Arrangement' (kijk op haar website) in de mooiste kamer van Villa Des Roses (Harelbeke). Toen ik aankwam stonden de ijsgekoelde champagne en (zelfgemaakte!) tapas en hapjes al klaar! Ja, Sharon maakt deze zelf... ze is dus ook een culinaire prinses!

Eerst same douchen... en dan snel op het bed. Pop! De fles champgne wordt gekraakt... en al snel wil Sharon actie! Kom op! Waar is die pik? Vol overgave stort ze zich op m'n harde pik... Heerlijk likken, zuigen, veel spuug, afwisselend hard en dan weer zacht... Man! Wat een pijpbeurt (uiteraard pzc). Snel haal ik m'n 'armour-up' erbij... kan ze ook met haar tong én nagels m'n ballen verwennen! Heerlijk! Dan stel ik voor m'n pik & ballen strak af te binden. Man! Nou gaat ze tot m'n pik paars gespannen staat! OMG! Oh! Het gebeurt niet vaak dat ik één krijg waarbij ik zolang kan pijpen!

En wat er verder nog allemaal gebeurde... Wel... twee uur lusten & driften... met Sharon die ontelbare keren spuitend klaarkomt (werkelijk!). En nog meer waanzinnige pijpbeurten. Uiteindelijk ben ik zelf ook -zwaar grommend- klaargekomen... Ja! Ik hou van grommende mannen! OMG!

Ik zou zeggen maak zelf eens een afspraak! Je zal het je zeker niet beklagen!

PS: Pijpen staat genoteerd '5*'... maar eigenlijk betrof het hier wel een 'buiten categorie' En... belangrijke ... ken jezelf... en weet of je dat wel aankan!
 
Gisteren voor het eerst afgesproken met Sharon... voor de twee uur 'VIP Arrangement' (kijk op haar website) in de mooiste kamer van Villa Des Roses (Harelbeke). Toen ik aankwam stonden de ijsgekoelde champagne en (zelfgemaakte!) tapas en hapjes al klaar! Ja, Sharon maakt deze zelf... ze is dus ook een culinaire prinses!

Eerst same douchen... en dan snel op het bed. Pop! De fles champgne wordt gekraakt... en al snel wil Sharon actie! Kom op! Waar is die pik? Vol overgave stort ze zich op m'n harde pik... Heerlijk likken, zuigen, veel spuug, afwisselend hard en dan weer zacht... Man! Wat een pijpbeurt (uiteraard pzc). Snel haal ik m'n 'armour-up' erbij... kan ze ook met haar tong én nagels m'n ballen verwennen! Heerlijk! Dan stel ik voor m'n pik & ballen strak af te binden. Man! Nou gaat ze tot m'n pik paars gespannen staat! OMG! Oh! Het gebeurt niet vaak dat ik één krijg waarbij ik zolang kan pijpen!

En wat er verder nog allemaal gebeurde... Wel... twee uur lusten & driften... met Sharon die ontelbare keren spuitend klaarkomt (werkelijk!). En nog meer waanzinnige pijpbeurten. Uiteindelijk ben ik zelf ook -zwaar grommend- klaargekomen... Ja! Ik hou van grommende mannen! OMG!

Ik zou zeggen maak zelf eens een afspraak! Je zal het je zeker niet beklagen!

PS: Pijpen staat genoteerd '5*'... maar eigenlijk betrof het hier wel een 'buiten categorie' En... belangrijke ... ken jezelf... en weet of je dat wel aankan!
Zal pas terug zijn voor Januari helaas nu te druk met werk
 
Gisteren voor het eerst afgesproken met Sharon... voor de twee uur 'VIP Arrangement' (kijk op haar website) in de mooiste kamer van Villa Des Roses (Harelbeke). Toen ik aankwam stonden de ijsgekoelde champagne en (zelfgemaakte!) tapas en hapjes al klaar! Ja, Sharon maakt deze zelf... ze is dus ook een culinaire prinses!

Eerst same douchen... en dan snel op het bed. Pop! De fles champgne wordt gekraakt... en al snel wil Sharon actie! Kom op! Waar is die pik? Vol overgave stort ze zich op m'n harde pik... Heerlijk likken, zuigen, veel spuug, afwisselend hard en dan weer zacht... Man! Wat een pijpbeurt (uiteraard pzc). Snel haal ik m'n 'armour-up' erbij... kan ze ook met haar tong én nagels m'n ballen verwennen! Heerlijk! Dan stel ik voor m'n pik & ballen strak af te binden. Man! Nou gaat ze tot m'n pik paars gespannen staat! OMG! Oh! Het gebeurt niet vaak dat ik één krijg waarbij ik zolang kan pijpen!

En wat er verder nog allemaal gebeurde... Wel... twee uur lusten & driften... met Sharon die ontelbare keren spuitend klaarkomt (werkelijk!). En nog meer waanzinnige pijpbeurten. Uiteindelijk ben ik zelf ook -zwaar grommend- klaargekomen... Ja! Ik hou van grommende mannen! OMG!

Ik zou zeggen maak zelf eens een afspraak! Je zal het je zeker niet beklagen!

PS: Pijpen staat genoteerd '5*'... maar eigenlijk betrof het hier wel een 'buiten categorie' En... belangrijke ... ken jezelf... en weet of je dat wel aankan!
Ben zeer benieuwd voor mijn date volgende week. Dank voor de beschrijving van je bezoek!
 
Gisteren voor het eerst afgesproken met Sharon... voor de twee uur 'VIP Arrangement' (kijk op haar website) in de mooiste kamer van Villa Des Roses (Harelbeke). Toen ik aankwam stonden de ijsgekoelde champagne en (zelfgemaakte!) tapas en hapjes al klaar! Ja, Sharon maakt deze zelf... ze is dus ook een culinaire prinses!

Eerst same douchen... en dan snel op het bed. Pop! De fles champgne wordt gekraakt... en al snel wil Sharon actie! Kom op! Waar is die pik? Vol overgave stort ze zich op m'n harde pik... Heerlijk likken, zuigen, veel spuug, afwisselend hard en dan weer zacht... Man! Wat een pijpbeurt (uiteraard pzc). Snel haal ik m'n 'armour-up' erbij... kan ze ook met haar tong én nagels m'n ballen verwennen! Heerlijk! Dan stel ik voor m'n pik & ballen strak af te binden. Man! Nou gaat ze tot m'n pik paars gespannen staat! OMG! Oh! Het gebeurt niet vaak dat ik één krijg waarbij ik zolang kan pijpen!

En wat er verder nog allemaal gebeurde... Wel... twee uur lusten & driften... met Sharon die ontelbare keren spuitend klaarkomt (werkelijk!). En nog meer waanzinnige pijpbeurten. Uiteindelijk ben ik zelf ook -zwaar grommend- klaargekomen... Ja! Ik hou van grommende mannen! OMG!

Ik zou zeggen maak zelf eens een afspraak! Je zal het je zeker niet beklagen!

PS: Pijpen staat genoteerd '5*'... maar eigenlijk betrof het hier wel een 'buiten categorie' En... belangrijke ... ken jezelf... en weet of je dat wel aankan!
Ik zie het zo allemaal voor me. @Sharon De Marco kan het toch ook goe verwoorden hé. 🤭🤭.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan