WHEM Sharon, Rotterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geloof dat ik haar ergens tijdens de lockdown heb bezocht. Best leuke meid. Haar body to body massage was zeer opwindend en ik werd er hartstikke geil van. Pussy sliding en met mijn pik tussen haar billen, haar borsten over je hele lichaam schuren. Ze houdt er van om gebeft en gerimd te worden. Tongzoenen vond ik een beetje apart. Althans, niet mijn stijl. Ze gebruikt voornamelijk het puntje van haar tong en is best wel wild. Maar wel lekker.

Ze voelt ook goed aan wat je wil en wat je wel of niet lekker vindt. Ik hoef haar geen uitgebreide instructies te geven. Het intieme gedeelte ook meer dan prima. Over het algemeen een goede ervaring en het uur goed volgemaakt. Zeker voor de prijs een prima ervaring. Ook makkelijk contact te leggen via sms.

Ik ben zelf echter meer van de latina's anders zou ik haar wel vaker bezoeken. Ach, wie weet bezoek ik haar binnenkort nog wel eens een keer, want haar body to body vond ik erg goed.
 
Haar prijzen zijn intussen ook omhoog gegaan, 120€ voor een uur intussen. Wat jaartjes geleden kwam ik er ook graag. Ze is vriendelijk, verzorgd, wat voller en ouder intussen, maar als je er wat vaker komt is het toch altijd hetzelfde standaard-riedeltje waarbij Pzc bijv niet mogelijk is. Jammer ook dat ze geen fatsoenlijke douche heeft, zeker na een body-massage met veel olie.
 
Ben het eens met @Teddybeer .
De 1ste keer behandeld ze je als een goed in Frankrijk, maar de 2de en eventuele keren daarna is het een standaard programma wat wordt afgewerkt, en wel op een zodanige manier dat je van te voren precies weet wat wanneer gaat gebeuren.
Ook gebeuren de handelingen dan allemaal veel minder intensief en met veel minder overgave.Haar verschijning moet je van houden. Ze is Filipijnse maar niet uit het knappe assortiment, echter als je voor de 1ste komt stelt ze je keurig de vraag of ze je bevalt. Voor haar leeftijd heeft ze nog een prima strak lichaam, dat moet gezegd worden. Handelingen waren de 1ste keer prima, op het zoenen na ( daar bakt ze niets van ) Ook bepaalde posities vindt ze niks en het moet zeker niet te hard zijn. De 2de of 3de keer (dat weet ik ff niet meer ) was ik zo op het programma gefocust dat de spanning en ontspanning er totaal niet was. Het irriteerde haar dat ik niet snel genoeg klaar kwam en dus probeerde ze het heel ongeïnteresseerd maar handmatig, maar ja zoals hier in het forum ook al beschreven kunnen de meeste DVP daar maar weinig van.Legde ze de schuld bij mij en zei ze dat het niet aan haar lag maar dat dit waarschijnlijk kwam omdat ik me teveel zou afrukken. Toen was ik dus klaar met haar. Prijs is nog steeds schappelijk te noemen maar ze gooit er ieder jaar idd 10,00 euro bovenop. In mijn tijd was het 100,00 nu dus 120,00 voor een uur.
Conclusie : Prima voor 1 keer maar daarna niet meer.
 
Kom al een paar jaartjes bij deze Filipijnse dame. Laat zich heerlijk beffen en klaar vingeren, waarbij de Singapore grip bij de ontlading heerlijk aanvoelt. Zoenen doet ze dan vol overgave en kan haar niet nat genoeg zijn. Pussy sliding is heerlijk en penis massage in elke vorm super. Jammer dat ze niet ZC pijpt maar dat geeft ze eerlijk aan. En ja er is in de loop van de tijd een zekere automatische piloot ingeslopen maar ze brengt me nog steeds naar de plaats van bestemming.;)
Mij blijft ze voorlopig nog wel zien.
 
Kom al een paar jaartjes bij deze Filipijnse dame. Laat zich heerlijk beffen en klaar vingeren, waarbij de Singapore grip bij de ontlading heerlijk aanvoelt. Zoenen doet ze dan vol overgave en kan haar niet nat genoeg zijn. Pussy sliding is heerlijk en penis massage in elke vorm super. Jammer dat ze niet ZC pijpt maar dat geeft ze eerlijk aan. En ja er is in de loop van de tijd een zekere automatische piloot ingeslopen maar ze brengt me nog steeds naar de plaats van bestemming.;)
Mij blijft ze voorlopig nog wel zien.
Wanneer was je voor het laatst, als ik vragen mag?
 
November 2021 geweest. Aardig ontvangen. In het echt leuker dan op de foto. Na het douchen op de buik gedirigeerd voor een massage. Deze was erg stevig en hard, maar heerlijk. Na een minuut of 10-15 was het omdraaien en kreeg ik een b2b massage waarbij ze met haar borsten en poes over mijn inmiddels harde ging. Ze begon zelf zachtjes te kreunen toen ze met haar poes bare over mijn paal wreef. Na een korte tijd vroeg ze of ik klaar was voor meer. Dat was uiteraard het geval. Ik kreeg een condoom om en een heerlijk blowjob. Dit deed ze zo goed dat ik haar snel moest vragen te stoppen voordat ik klaar kwam. Op haar gaan liggen en gezoend en gelikt. Dit liet ze toe maar liet niet merken of ze het lekker vond of niet. Ook vroeg ze vrij snel of er nog wat anders ging gebeuren. Toen sex gehad in missionaris. Tijdens de sex deed ze niet echt actief mee. Omdat ze, ondanks haar leeftijd, toch behoorlijk straks was, vrij snel klaar gekomen.

- aardig in de omgang
- goed pijpen
- strakke poes
- niet actief met sex

Leuk voor een keer, en misschien een tweede keer als je geil bent. Miste de GFE.
 
Persoonlijk heb ik alleen maar positieve ervaringen met Sharon. Behalve dat ze de eerste dvp is die ik ooit bezocht, was er ook gelijk een goede klik. Ze weet precies wie ik ben en vindt het jammer al ik haar lange tijd niet bezocht heb. Ook merk ik dat de sex die we hebben steeds geiler wordt. Binnenkort maar eens voor wat langere tijd afspreken, kijken hoe dat uitpakt.
Oké, de sex is inderdaad een ritueeltje, maar is dat niet altijd zo? Zeker als je in een relatie zit, dan wordt het vaak ook een "sleur". Ik denk ook wel dat ze wat ouder is als ze in de add aangeeft, maar ach... nog altijd jonger als ik zelf ben :ROFLMAO:
 
Dag mede wandelaars.
Is het adres waar Sharon ontvangt discreet of niet?
Ik meen me namelijk te herinneren dat er ooit op Hookers.nl een recensie was van ene Aziatische Sharon die ontving in een 50+ complex waar je bij binnenkomst door iedereen gezien werd.

Als dit niet deze Sharon is dan ben ik wel geïnteresseerd in haar om even gezellig langs te gaan.
 
Ik denk dat haar buren weten wat zij doet, maar vanuit de straat is het een heel normale wonigsingang. Dus een vreemde zou niet weten waarvoor je komt. De deur zelf ligt ook ca. 1,5 meter naar binnen vanuit het trottoir, als ik mij goed herinner.
Dus het is gewoon thuisontvangst van een dame die al heel lang op de zelfde plek ontvangt.
 
Enige tijd geleden weer eens Sharon met een bezoek vereerd.
Zij is nog even vriendelijk en de service is nog steeds als vanouds, Zij is jammer genoeg de nodige kilootjes aangekomen, nog niet dik maar wel volslank plus.
De locatie vind ik langzamerhand echt minder worden, de badkamer is ronduit goor en de vloer in de kamer is niet veel anders.
Deze dame moet aan de grote schoonmaak anders zal de klandizie het langzaam laten afweten.
 
Afgelopen week bij Sharon geweest voor 45 min, schade €95.

Ondeugende Filipijnse rijpe dame die de date begint met ongeveer 10 a 15 mins saaie massage en dan af en toe richting je kruis grijpt. Hierna kun je omdraaien en dan begint de body2body en pussysliding action. Pussysliding was voor mij de eerste keer en dit was echt ontzettend geil, ik ben dan ook klaargekomen haha. Op bepaalde momenten deed ze ook een bepaalde handeling, waardoor het leek alsof ze me aan het pijpen was, maar dit was niet het geval.

Gelukkig kreeg ik daarna nog een massage, pijpbeurt (met condoom) en vervolgens afgemaakt met intiem. Twee keer klaargekomen dus. Ze heeft trouwens goede kutspieren, ze klemde mijn lul af en toe heel strakjes.

Je kunt vooraf en erna douchen. Niet de meest schone douche, maar ook niet vies.

Parkeren kan in de straat, wel betaald parkeren.

Al met al met een voldaan gevoel weggegaan. Ik zou denk nog wel een 2e x willen gaan, maar dan voor een half uur en zonder de saaie massage.
 
Op bepaalde momenten deed ze ook een bepaalde handeling, waardoor het leek alsof ze me aan het pijpen was, maar dit was niet het geval.

Oh ja, dan zuigt ze lekker aan je ballen en masseert ze je pik. Heerlijk hoe ze dat doet. Voor mij reden genoeg om elke keer weer terug te komen, altijd het volle half uur genot.

De massage kun je inderdaad het beste overslaan, als je gewoon ff lekker wilt genieten is een half uurtje prima!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan