Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOverigens heb ik meerdere queries gebruikt en ook de rubriek shemales doorgebladerd.Er zijn 0 zoekresultaten gevonden voor "Wijk en Aalburg "
Als ik haar tekst goed interpreteer, heeft ze de Big Chop al ondergaan. Ik denk dat dat ook de reden is, dat ze haar advertentie, in de rubriek "dames van plezier", heeft geplaatst.Ook geïnteresseerd en zag het linkje toevallig.
Ik vraag gisteren aan jou of je vanmiddag tijd hebt. dan reageer niet tot dat ik een recensie schrijf, net als andere mannen ( zie andere recensies hierboven, je contact alleen maar spreekt niets af )Hallo hier sharon
Iwatobra als je een melding over me maakt ! Zeg dan wel de waarheid aub
Ik reageer wel op je ..vandaag nog ..maar als jij inkomsten van mij wil bederven ben je goed bezig ...kom eerst maar eens opdagen na een afspraak ..dan mag je een recensie plaatsen !!!
Heren reageer gerust op me hoor
Kussss sharon
Succes,Ik vindt t geweldig dat jij nu wel ineens reageert iwatobra
Maar ik ga niet de onschuld uithangen ik blijf keurig netjes en wens jou alle goeds toe voor de toekomst . Gr sharon
En voor degene die wel intressen hebben in geen fake transvrouw
[email protected]
Drag queen?Nou moderator wat een negatieve reacties sta je allemaal toe. Wordt het niet eens tijd om op te schonen zoals je steeds aangeeft. Er zitten hier alleen maar gefrustreerde mannen te reageren die onbeschoft en geen respekt hebben voor voor deze dame. Ik kan jullie verzekeren dat je verrast zult zijn als je de lieve Sharon in het echt ziet. Ik geniet nog steeds van het uitzicht terwijl ze op haar buik licht en zwoel naar je kijkt met haar hand steunend onder haar kin en ik geniet van haar mooie lippen , blonde haren , tattoos op haar schouders en zij mij aankijkt en ik steeds geiler en harder wordt. Waar vindt je zo een lekkere pijpgrage dame waar je kreunend in de mond mag klaarkomen. Nee weet je wat jullie moeten doen naar zo een buitenlandse hoer gaan en je dan laten oplichten voor 200 euro terwijl alles staat afgevinkt en niets mag. Sharon is puur natuur en Hollands Dragqueen. Nou bij Sharon mag alles alleen het kontgaatje is helaas niet beschikbaar maar dat mag je gewoon respecteren. Er zijn nog twee andere gaatjes. Behandel een ander zoals je ook zelf behandeld wilt worden. Namasté Sharon