WHEM Sharona uit Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik ben er een paar jaar geleden geweest.
Behoorlijk mager ding, echt te slank voor mij. Ontvangt in een rommelig appartement in niet de beste buurt van Tilburg.

De date zelf was ook echt niks. Geen enkel initiatief vanuit haar….
Ik had zelfs het gevoel dat er op een andere kamer kinderen zaten of sliepen…. Ik kom er nooit meer….
 
Toch maar een afspraak gemaakt uit nieuwsgierigheid en inderdaad eens maar nooit meer.

De afspraak maken alleen al was al rommelig, had achteraf toen al af moeten haken maar ja de enorme geilheid won.
Afspraak was pijpdate, en vingeren + likken.
Een niet al te beste buurt van Tilburg ontvangt ze waar de gallerij vol zit met buurbewoners, blijkbaar weten ze van deze activiteiten want ze kijken je echt na, bij aankomst bleek het alleen een pijpdate te zijn, de rest was niet mogelijk, maar de prijs bleef wel hetzelfde.
Ik bedankte en wilde gaan maar toen kon er wel het neuken nog bij.
Ze doet haar ding maar helemaal zonder enige passie, en er zijn inderdaad kinderen +iemand aanwezig die op dat moment oppast, wel geeft ze aan je hier geen last van hebt(dat klopte ook)
Wel hoor je continu op de gallerij de mensen die daar zitten en langs lopen.
Heb haar netjes betaald en ze hoopte de volgende x ze het wel waar kon maken, heb netjes aangegeven die er niet kwam.
Had ik beter niet kunnen doen want toen kwamen er dreigingen ze mn gegevens en zo had, heb haar veel succes gewenst en ben gegaan.
Kortom NIET AFSPREKEN MET DEZE DE
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan