WHEM Shay, Luik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.008
02/07/21
2.103
15
Ik kom deze dame tegen.

Ziet er niet verkeerd uit, maar alleen zo jammer van de foto's.
Datum = 1993. Dame is volgens haar ad 23 jaar en ze heeft foto's van 30 jaar oud.:unsure:
Waarom krijg ik daar een slecht gevoel bij?
 
Die watermarks zijn volgens mij van een filter. De kwaliteit van foto kon je niet met een vhs camera van toen maken. Jaja voor de dames van tegenwoordig is de jaren 90 'vintage' - niet te lang bij stil staan, ga je je oud van voelen...

(Verder weet ik niks van deze dame, maar die datum lijkt me niks voor te stellen)
 
Die watermarks zijn volgens mij van een filter. De kwaliteit van foto kon je niet met een vhs camera van toen maken.
(Verder weet ik niks van deze dame, maar die datum lijkt me niks voor te stellen)
Nog eens gekeken, maar tijd verandert per foto. Bestonden toen al filters? 1993 ??
Toen stond de mobiele tefoon nog in de kinderschoenen, laat staan met camera. Je kon toen bellen en thats it.
Nieuwe telefoon dame met oude tijd? Denk het niet.
 
Dat is gewoon een instagram filter. Die kun je zo instellen en dan zet hij gewenste datum over de foto heen. Ze zal dit gedaan hebben om te laten zien dat ze van 1993 is ofzo.
 
Lijkt toch op datum/tijd, want op foto's zowel 23.04 als 23.05.
En als ze van 1993 zou zijn is ze geen 23 maar 30.
"Moroccan/Italian and Albanian origins".
Red flags al over.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan