WHEM Shayenne/Queen, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Destijds midden in een verhuizing, vanuit een instelling weer op haar zelf gaan wonen. Ze ontving in een kaal huis met een dun matrasje op de vloer. Ze is klein en heeft duidelijke sporen van een zwangerschap. Ze arriveerde ook 15 te last op de afspraak en was genoodzaakt om buiten te wachten. Ze is zeer meegaand en staat ook open voor nzc las ik op een ander forum.

Ik was teleurgesteld in de verschijning, want je verwacht een jonge vlotte geile meid. Ze is jong en timide. Het is wel een aanrader als je schaamteloos iemand helemaal uit elkaar wilt trekken.

Ik heb der niet geneukt en ben zelf blij dat ik niet veel geld aan haar heb uitgegeven.
 
Destijds midden in een verhuizing, vanuit een instelling weer op haar zelf gaan wonen. Ze ontving in een kaal huis met een dun matrasje op de vloer. Ze is klein en heeft duidelijke sporen van een zwangerschap. Ze arriveerde ook 15 te last op de afspraak en was genoodzaakt om buiten te wachten. Ze is zeer meegaand en staat ook open voor nzc las ik op een ander forum.

Ik was teleurgesteld in de verschijning, want je verwacht een jonge vlotte geile meid. Ze is jong en timide. Het is wel een aanrader als je schaamteloos iemand helemaal uit elkaar wilt trekken.

Ik heb der niet geneukt en ben zelf blij dat ik niet veel geld aan haar heb uitgegeven.
mij niet gezien een jong en timide dame schaamteloos uit elkaar willen trekken, iets met geweten..
 
ik las ook nog uit een instelling gekomen wat een afknapper.
Zullen inderdaad wat mannen op kicken, iedere zijn ding zeg ik dan maar.
 
Ik ben laats geweest voor een pijpdate,
kwam aan in de straat schiebroek, appte haar dat ik er was,
toen vroeg ze mij om nog even buiten te wachten,
dat duurde 10 min, daarna kon ik komen, ze woont in een flatje, ik loop naar binnen,
opzich leuk meisje om te zien, niet heel bijzonder, je ziet inderdaad dat ze zwanger is geweest, en geen hele mooie volle borsten wel volle billen
alleen ik werd meegenomen een kinderkamer in,
ze gooit een kinder matrasje op de grond en zegt ga maar liggen,
dit vond ik al vrij vreemd, en vroeg of ze geen andere plek had,
dit kon dan op de bank, ben ik +-20 min gepijpt, redelijk eentonig, kwam wel klaar in haar mond, ze slikt niet maar rent weg om uit te spuggen,
toen maar snel aangekleed en vertrokken, voor mij hoeft dit niet, kosten waren 60 euro
 
Heren,
Een vraagje gaat het om deze dame?
 

dit is de dame
Ik ben vaker bij haar geweest. Het is zoals jwb beschrijft. Beetje verlegen meisje, niet weinig spontaniteit. Je wordt een kinderkamer ingestuurd, of wassen wordt vreemd gereageerd maar mag uiteindelijk wel. Er wordt een matrasje op de grond gelegd, kleedje je maar uit en ga maar liggen. Zij doet hetzelfde. Verder mocht niets, zoenen, kussen, vingeren is er niet bij en alles deed pijn. Alles eentonig en geen initiatief.
 
Heerlijk meisje toch. Komt idd wel verlegen over enzo. Maar is lekker dun en klein. Ben redelijk vaak geweest. Afspreken soms wel lastig. Op het laatst afzeggen of je moet heel lang wachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan