Algemeen Sheila / Leila - Luik (Soumagnes / Seraing)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
671
02/05/23
229
36
Deze dame op een recente strooptocht in de raambuurt van Seraing gespot. Ik was al bij een dame geweest en maakte nog een ommetje.

Ze stelde zich voor als Leila en zei dat ze niet vaak vrij was. Ontving ook privé te Soumagnes, dus gaf me haar nummer. Ik blij.
Het is een Marokkaanse met dikke tieten.

Ik vind nu toevallig haar profiel op QR, dus vond het wel nuttig deze waarschuwing te posten.
Link: https://www.quartier-rouge.be/prive/fetiche/jeux-de-role-dans-tout-les-genre-possible.html

Destijds contact gehad via whatsapp, echter geen reactie. Ze vroeg later om enkel via sms te sturen, ook niet te bellen.
Goed. Ze geeft aan dat ze haar agenda niet op voorhand kan plannen, dus de dag zelf contact te nemen.

In Seraing vraagt ze 100 euro voor een half uur. Thuis doet ze enkel langere sessies aan 200 euro.

Op zeker moment gaf ze aan de volgende dag 's middags in Seraing te zijn. Gevraagd om me een plekje om 13u te reserveren. "Geen probleem".
Je raadt het al: de volgende dag was ze er niet en beantwoordde geen sms noch telefoontjes.

Wat rondgelopen en elders mn kwakje kwijtgeraakt, maar dit is gewoon geen stijl.

Later die dag heb ik haar nog gesms't waar ze zat. Zegt ze dat ze "full" was.
Zonder pardon.

Dus bij deze een waarschuwing. Dame is totaal niet van haar afspraken.
Als je ze in Seraing ziet, kan je de gok wagen. Ik zou er privé niet mee afspreken na dit debacle.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan