Recensie Shelange massage, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bliksemstraal

Wandelaar
Forumpionier
49
09/07/21
14
knappe blonde dame begin 40 lief maar ook een beetje ondeugend fijne massage.heerlijke borsten cup c ( geen siliconen ) verwend je graag,tijdens het bezoek gaat het om jou genot ,een aanrader.. ik ga zeker weer een keertje er naar toe .
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1813873958-ontspanningsmassage-amsterdam-en-omgeving
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke massage van mooie vrouw. Ik heb er best van genoten. Alleen wel wat aan de prijs. Voor mij iets te hoog ingestoken.
 
Ik ben er een aantal weken terug geweest.
Hield alles aan en geen frans, iets meer dan een half uur massage met hp, vond het wel erg aan de hoge prijs. Mooie leuke vrouw maar vond het die 100 euro niet waard. Sowieso mag een dame die erotische massage op zijn max een bh en een slipje aan.
 
Visiting people not receiving at her home these days..Beautiful woman having nice curves who is always taking care of herself..Nice conversation..But dont get fully naked and always with panties is disadvantage part..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan