Recensie Shemale Anna, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meteen 200 euro 'moeten' neerleggen is niet niks. En daarna ook nog afwachten, of de 'dame' dat geld waar is. Als ik een geldboom in mijn tuin heb, zou ik het misschien een keer proberen. Helaas is dat niet zo, dus ga ik nooit zomaar 200 euro betalen. :rolleyes:
Dat is waar. Om die reden vraag ik mij ik mij dus af wat de ervaringen zijn, voordat ik 200 neerleg
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/8461094-anna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en voor de eerste keer een afspraak gemaakt. (ik had eigenlijk een afspraak met een andere dame, maar die verdween van de radar).
Ze reageerde vrij vlot op de whatsapp berichten en een afspraak was zo gemaakt. Er gaat een videocall vooraf aan de date zodat ze weet wie ze kan verwachten.
Ik kreeg haar straat en nummer door. (ze woont ergens in de Pijp). Voor het huis even bellen en dan door naar een ander huis ;).

Boven aangekomen ontving ze me in een kort rokje en bh. Het was mijn eerste keer, dus even tot rust komen met een babbeltje.
Daarna het financiële deel afgehandeld en uitgekleed.
Daarna lekkere sex gehad met wederzijds pijpen en ik ben lekker door haar geneukt.
Ze heeft inderdaad een best lange pik die best diep in mijn keel verdween.. (geen rolmaat mee:p, dus exacte lengte weet ik niet)

Ze heeft geen eigen borsten: dit was duidelijk een paar prothesen.
Ze is eigenlijk een travestiet ipv een shemale. (niet dat dat mij stoort of zo)

Na afloop kon ik nog even fijn douchen.
Al met al een fijne eerste keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan