WHEM Shemale Franseska

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben er ooit eens geweest, was een zware teleurstelling, was meer met zichzelf bezig dan met mij, ganse lichaam vol stoppels en de hygiene zat ook niet echt top... stuurde zowaar aan om hare bare te nemen, dat was voor mij den druppel, ben door gegaan. (n)

Franseska stond al jaren op mijn bucketlist en onlangs besloot ik om de stap dan toch maar eens te wagen. Dat dat mannelijke gezicht achter een halve kilo schmink verstopt is, leek me niet zo erg.
Ik was echter nog maar een minuut binnen en had al spijt van mijn beslissing. Mensenlief wat een afknapper. Gans dat lichaam is van boven tot onder één en al stoppels die duidelijk niet die dag zelf geschoren waren. Ze ziet er minstens 10 jaar ouder uit dan op de foto's. Een mond waar amper nog tanden in staan. En een lijfgeur van hier tot in Tokio, ondanks de halve fles parfum die ze gespoten had.
Gelukkig geen vieze geurtjes aan haar penis zodat ik wel zin had om haar eens goed te pijpen. Ze deed haar best om klaar te komen, maar gebruikte daar wel tientallen keren poppers voor die een irritante stank verspreidden waar ik onmiddellijk hoofdpijn van kreeg. Uiteindelijk kwam ze klaar en daarme was het "leukste" deel van de date al voorbij. Neuken wou ze duidelijk niet, maar misschien maar best ook. Ze deed een flauwe poging om mij af te trekken, maar echt veel moeite deed ze daar niet voor en uiteindelijk moest ik mezelf dan maar bevredigen. Ik had voor een uur betaald en vond het niet eens erg dat ik na een dik half uur al terug op straat stond, daar rook het tenminste wat frisser.
Herhalingsgevaar: nul komma nul.

Terug
Bovenaan Onderaan