WHEM Shemale Honey Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr Barcelona

Newbie
6
08/03/22
0
Hoi

Ben nieuwsgierig of er iemand ervaring ben heeft opgedaan met deze shemale.
Ben er erg nieuwsgierig naar maar hoop eigenlijk op mensen die haar al bezocht hebben zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten.

 
Hoi

Ben nieuwsgierig of er iemand ervaring ben heeft opgedaan met deze shemale.
Ben er erg nieuwsgierig naar maar hoop eigenlijk op mensen die haar al bezocht hebben zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten.

Honey is inderdaad een NL sprekende shemale makkelijk om mee te communiceren en echt lief, verder doet zij wat ze zegt. Alleen is haar tarief iets aan de hoge kant wat ik niet begrijp omdat ze genieten net zoveel als ons betalende klant. Ze komen ook klaar spuitend en hebben soms echt zin in het sex beleven wat het leuker maakt en opwindend voor beiden.
 
Honey is inderdaad een NL sprekende shemale makkelijk om mee te communiceren en echt lief, verder doet zij wat ze zegt. Alleen is haar tarief iets aan de hoge kant wat ik niet begrijp omdat ze genieten net zoveel als ons betalende klant. Ze komen ook klaar spuitend en hebben soms echt zin in het sex beleven wat het leuker maakt en opwindend voor beiden.
Ze is heel knap. Enige wat me tegenhoud is dat ze geen foto van haar pik heeft en hier vraagt ze eerst geld voor, als je het via de app vraagt. Heeft ze een groot/dik apparaat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan