WHEM Shemale Lana - vlinder Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorig jaar bij Lana thuis geweest voor een massage. Ik moest liggen op een massagetafel en daar werd ik eerst door haar mn rug gemasseerd. Later moest ik op mn rug liggen. En op het eind in dr mond klaargekomen en dat was heerlijk, dat kon ze wel. Ze is verder best groot en wat stevig. Alleen niet grootgeschapen.
 
Ik vond haar echt best stevig en ook niet echt borsten. En ze heeft ook geen grote pik. Maar het gezicht klopt wel. Ze heeft best wel een buik. Ik ben dr ooit een keer geweest maar ik weet niet of ik ooit zou teruggaan
 
Vorig jaar bij Lana thuis geweest voor een massage. Ik moest liggen op een massagetafel en daar werd ik eerst door haar mn rug gemasseerd. Later moest ik op mn rug liggen. En op het eind in dr mond klaargekomen en dat was heerlijk, dat kon ze wel. Ze is verder best groot en wat stevig. Alleen niet grootgeschapen.
Heeft ze je alleen gemasseerd en gepijpt of ook meer ,ik twijfel nog om er naar toe te gaan
 
Lana heeft me eerst gemasseerd op een massagetafel en het was niet mn beste massage. Daarna heb ik haar even gepijpt en toen pijpte zij me. Dat was wel lekker en ben ook heerlijk in dr mond klaargekomen maar ze slikt niet en liet het over mn pik weer uit dr mond gaan.
 
Ik had toen die tijd een uur afgesproken. Maar het enige voordeel is dat ze Nederlandse is. En zij is denk ik meer een nemer dan een gever. Ik zou even verder kijken als ik jouw was. Maar ik zou je niet echt kunnen helpen aan iemand die wel goed zal zijn voor de eerste keer.
 
Ik weet ook niet wat je precies zoekt bij een ontmoeting met een shemale. Ik heb ze door de jaren heen best veel bezocht en dr zijn echt maar een paar waarbij het geil was. De meeste komen vanuit Brazilië Colombia en dan is de taal al een misser. En het is altijd gauw afgelopen terwijl je voor een uur betaald ben je na 20 minuten weer buiten
 
Ik heb helemaal geen ervaring met shemales,maar het lijkt me wel een spannend idee vinden,zoek een Nederlandse shemale ivm de taal en niet heel groot geschapen daar wordt ik bang van haha
 
Op zich is Naomi uit Breda ook wel lekker. Blond lekkere tieten klein geschapen. Maar wel best zakelijk vind ik. Ze spreekt Nederlands. En je mag haar pijpen zonder en zij pijpt met. Op het eind mag je haar wel over de borsten spuiten. Ik heb zo geen link van haar, maar ze word op dit forum wel besproken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan