Recensie Shemale Suzana Pires, Amsterdam Centrum 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
GVD dat anusje ziet er toch wel lekker, om een keer te neuken, maar die prijs die gehanteerd wordt, gaan wij niet aan voldoen, voor minder zijn er genoeg waar je veel voldoening uit haalt , en echt hun best doen , denk dat hier wat ,tja hoe noem je dat ook al weer grootsheidwaanzin , en in Nederland kan alles, oké er zullen er zijn die dat er voor over hebben, maar denk dat je ze met een lampje moet zoeken, ik in ieder geval niet. En degene die haar wel bezoeken succes ermee, maar het lijkt me dat ze zo gek als een deur is, soms is dat prettig niet altijd, in dit geval ............................... afijn vu zelf maar in.
 
Ja klopt maar dat is allemaal dicht dus die zal niet werken. Net als de rest wat daar normaal zit. Laatste keer dat ik daar was had ik eigenlijk op Dominique gehoopt om een afspraak mee te maken maar die was er niet. Het was niet mijn beste dag;)
 
GVD dat anusje ziet er toch wel lekker, om een keer te neuken, maar die prijs die gehanteerd wordt, gaan wij niet aan voldoen, voor minder zijn er genoeg waar je veel voldoening uit haalt , en echt hun best doen , denk dat hier wat ,tja hoe noem je dat ook al weer grootsheidwaanzin , en in Nederland kan alles, oké er zullen er zijn die dat er voor over hebben, maar denk dat je ze met een lampje moet zoeken, ik in ieder geval niet. En degene die haar wel bezoeken succes ermee, maar het lijkt me dat ze zo gek als een deur is, soms is dat prettig niet altijd, in dit geval ............................... afijn vu zelf maar in.
Je weet toch wel, dat ze het liefst alles bare doet? Ze poedert haar neusje ook vrijwel dagelijks, die gewoonte, zal in haar optiek ook de hogere kosten rechtvaardigen.
 
Nee, heeft geen link, stond vroeg altijd op oude zijds, nu in de bloedstraat, 3e raam van oude zijds keldertje beneden.
Bordje met "EMILY".
Alle dagen vanaf 12.00 tot 1800, behalve dinsdag.
Female trans met een kleine lul, bottem, wil alleen geneukt worden, het liefst bare.
Tongzoent als een malle en pijpt niet onverdienstelijk.
Geef haar altijd 100€ voor 30 min. +, als je niet te snel klaarkomt tenminste.
 
Ja, maar daar voel je toch geen reet van.
Als ik bij haar ben dan bottemed ze liever.
Emily heeft een klein dun pikkie, daar voel je inderdaad niks van. Ze weet dat dan wel weer aardig te compenseren, door je dan stevig door te neuken. Die ene keer, dat ik me door haar heb laten toppen, was ik compleet buiten adem. Dat is meestal andersom🤣
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan