Recensie Shemale Suzana Pires, Amsterdam Centrum 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal.ist

Meubelstuk
Forumpionier
1.769
01/07/21
1.382
5
Site
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/513389-suzana-ts
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor de wandelbroeders die nadere info zoeken over Suzana Pires. Niet al te lang geleden, maar wel in deze pandemische tijden.

Aanvankelijk een goed contact over de app. Eerste contact liep via Grindr, vervolgens via Whatsapp en de afspraak vastgesteld op een zaterdagmiddag in april en met een geil gevoel van huis vertrokken.

In haar straat aangekomen, nogmaals geappt, dat ik gearriveerd was. Stuurt ze me naar het tegenover liggende pand, (ik heb dat kunnen herleiden, uit haar instagram), blijkbaar voor een reality-check en een kijkje wat voor vlees ze in de kuip krijgt. Vervolgens krijg ik op mijn smartphone, een kutsmoes te lezen, dat ze niet thuis is. Die heeft het voor mij stevig verbruid, mijn geld gaat naar een trans, die wel eerlijk is, tegenover haar potentiële klanten.

Ik kan me hoe dan ook niet voorstellen, dat iemand ooit wel een positieve ervaring met haar heeft gehad!

Bijgaand treffen jullie de links.
Kinky https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/513389-suzana-ts
Shemalewiki: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2221&lan=en
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is een serieus verschil tussen de foto's van "toen" en de foto's "nu" - de foto's nu lijken mij wel waarheidsgetrouw en niet bijgewerkt. De tijd en andere dingen hebben blijkbaar hun tol geëist. Denk wel dat ze een geile donder is.
 
Ik ben zelf 2x bij haar langs geweest in de lockdown, volgens mij in mei 2020 en juni 2020. Contact ging via Grindr en het was gratis (?). Geile ervaring wel, alleen 1 groot nadeel. Ze wil alles bare en dat heb ik toen ook met mijn stomme kop gedaan. Resultaat was Candida. Dus als je ooit een geile avond met haar wil, vraag of je een condoom kan gebruiken. Maar volgens mij is ze daar op tegen dus.... andere trans zoeken, geen onnodig risico lopen. Ik zie genoeg filmpjes op Kinky.nl waar ze alleen maar bare neukt met verschillende mannen.
 
Ik heb haar ook weleens gratis bezocht via Grindr.
Ze kan echt goed pijpen maar ze wilt inderdaad alles bare, zogenaamd allergisch voor rubber en latex maar tijdens de date had ze latex laarzen aan ?

Uiteraard ben ik gelukkig niet zo stom geweest om haar bare te doen, dat ze een soa bom is staat op dr strakgetrokken voorhoofd geschreven.

Als je van bare houdt en ontzettend veel coke is het een leuk bezoek voor je, anders gewoon niet doen.


Wandelaars die zeuren dat zo'n meid je naar het adres aan de overkant stuurt begrijpen niet dat de belastingdienst ook gewoon zn werk doet plus dat ze eerst wilt zien dat ze niet 1 of andere psychopaat aan de deur heeft.
 
@Fredje020 Je mag het zeuren noemen, maar als zij binnen 5 minuten beweert, bij de dierenarts te zitten (dure grap op zaterdag) en nog geen half uur later, zowat smeekt, of ik alsnog langs wil komen...??

Dit gaat wel eventjes duren, vooraleer ik haar weer een kans gun. Het zal wel zo zijn, dat ik niet weet wat ik mis, maar dat is dan maar zo.
 
Nou ja, wat je mist is geen soa of erger krijgen. Dus ik zou er als ik jou was niet zo rouwig om zijn….
Ik neem aan dat daar wel voorzorgsmaatregel voor getroffen worden, iets van prep ofzo, is volgens mij geen overbodige luxe als je dag in dag uit je laat vullen met het witte spul, in dit geval vloeibaar en in poedervorm ;)

De andere dingen zijn meestal na14 dagen weer verleden tijd.
 
Wij weten niet of ze uberhaubt HIV vrij is. Ik weet er eentje die dat wel heeft, wel "undetectable" is maar het idee dat je onveilige seks met haar hebt is toch verschrikkelijk?

Prep helpt ook niet tegen Soa's. Ik weet niet van jou, maar die heb ik ook liever niet.
 
Wij weten niet of ze uberhaubt HIV vrij is. Ik weet er eentje die dat wel heeft, wel "undetectable" is maar het idee dat je onveilige seks met haar hebt is toch verschrikkelijk?

Prep helpt ook niet tegen Soa's. Ik weet niet van jou, maar die heb ik ook liever niet.
Hier ga ik met je mee, liever niet, maar als ik de stap heb gezet om deze Suzane d'r endeldarm eens lekker vol te spuiten, ik dit risico op de koop toe erbij neem op andere relatiegeschenken.
 
Op Grindr en Planet Romeo stelt ze, dat ze HIV-negatief is en PReP slikt. Het zal wel zo zijn mag ik aannemen, maar niet iedereen is even eerlijk, zullen we maar zeggen.

Ik slik zelf ook PReP en ben HIV-negatief. Daar laat ik me ook 3 maandelijks voor testen, daar ben ik glashelder in. Voor al het overige aan SOA, maak ik me niet zo druk. Kuurtje van 14 dagen, is zo over. Het ergste dat ik ooit gehad heb, waren platjes.


Volgens mijn huisarts, draagt ieder mens, schimmels bij zich. Wel vervelend, als die af en toe actief worden. Paar dagen een zalfje erop smeren en je bent er tijdelijk weer van af. Zelfde geldt voor diverse vormen van herpes.
 
Betalen voor seks vind ik eigenlijk al niet zo chill maar na een bezoek zoveel moeite doen als smeersels en anti-biotica vind ik echte teveel moeite, gedoe en zo'n kortstondig seksbezoek helemaal niet waard.

Maar ieder zijn ding.
 
Omdat het aanbod op de Wallen én Singelgebied weer erg tegenviel (lees weer precies de zelfde koppen wat ik natuurlijk eigenlijk al wist) had ik Grindr even aangeslingerd en wie was daar online: Suzana Pires

contact ging weer vaag en moeizaam, ze was naar de apotheek, dierenarts en blabla geweest en was net wakker. Maar over 10minuten wilde ze me best even leegkluiven. Nou graag meid maar had concreter gekund.

Na exact 10minuten mocht ik inderdaad aanbellen en ik was blij verrast hoe ze er vandaag uitzag. Waar ze er vorige keer nogal bleek, erg dun en wallen tot dr kei harde ronde silli's had was ze nu mooi gebruind, zag er redelijk fris uit en had ze ineens een hele mooie ronde strakke kont!

Ik dacht bij binnenkomst even dat ze nuchter was maar toen ik eenmaal op het stoeltje zat kwam het vage onsamenhangende gebrabbel weer en ook nog een buisje met het wittefeestpoeder.

Lang verhaal kort: ze heeft me weer flink goed liggen leegzuigen, hier is ze wel echt een kei in!
Ze vroeg me dr nog bare vol te rammen maar ze wist nog van de vorige keren dat dat er bij niet inzit…
 
Ook nog dat krijg je erbij. Maar er zijn er wel meer die dat doen. Las ergens anders dat Emily dat ook doet en ook Paloma werd ervan beticht. Heb ik bij Paloma nooit meegemaakt maar het werd wel gezegd. Blijft een risico prep of niet..
 
Ik heb uit verveling ook een app contact gehad , wat foto's erbij van lijntjes, geleend op www, en dat ik er wel zin in had ,om eens no limit te gaan.

Krijg als eerste opmerking hoeveel wit feest ik had afijn 3 gr gezegd , komt ze aan met 2000 , okay een beetje veel je, hebt een gouden lul denk ik, nee problemen met geld , moet van alles betalen stuur geld via tikkie 335 euro reageer niet meer , een paar dagen later weer een berichtje, ik moet rekeningen betalen help me , hoeveel 2500 blablablabla diverse hebben problemen en ze moeten allemaal geld hebben, niet meer op gereageerd, maar denk dat de aanmelding vanzelf komt, witte feest heeft aantrekkingskracht op haar.

Als zulke figuren echt iets onder de leden hebben , en deze gaan gewoon door met bare, een rotschop geven naar Brazilië , just my two cents.
 
Ik heb uit verveling ook een app contact gehad , wat foto's erbij van lijntjes, geleend op www, en dat ik er wel zin in had ,om eens no limit te gaan.

Krijg als eerste opmerking hoeveel wit feest ik had afijn 3 gr gezegd , komt ze aan met 2000 , okay een beetje veel je, hebt een gouden lul denk ik, nee problemen met geld , moet van alles betalen stuur geld via tikkie 335 euro reageer niet meer , een paar dagen later weer een berichtje, ik moet rekeningen betalen help me , hoeveel 2500 blablablabla diverse hebben problemen en ze moeten allemaal geld hebben, niet meer op gereageerd, maar denk dat de aanmelding vanzelf komt, witte feest heeft aantrekkingskracht op haar.

Als zulke figuren echt iets onder de leden hebben , en deze gaan gewoon door met bare, een rotschop geven naar Brazilië , just my two cents.
Er is ook een topic over afpersing ed en ik heb ook zo'n bericht gehad heel snel na contact met een paar shemales. Zou deze dame dit soort grappen en grollen ook uithalen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan