Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan van alles aan een vrouw wel geil worden maar begrijp wat je bedoelt wat betreft wenkbrauwen en van die walgelijke nepwimpers wat een afknapper is dat voor mij.
Ah, je brengt herinneringen terug aan die stagiaire, hmmm. Zo dun als een riet (ik geloof niet dat ik ooit zo'n dunne vrouw heb ontmoet) en compleet plat... dus lekker voor mij. 😛 Echter het compleet tegenovergestelde van de huidige stagiaire. En toch zou ik ze evengoed allebei even graag pakken. Ik word minder eenkennig. 😉
 
Mocht hier al topic over bestaan, dan samen voegen met de bestaande.

Herkennen bepaalde wandelaars dit ook? Je gaat bijvoorbeeld naar de supermarkt en tussen een hele hoop mensen die voor jou niets betekenen zie je ineens een verschijning van een voor jou knappe en geile vrouw dat je moeite hebt je nog te concentreren op je eigen boodschappen en je die bijna echte droom hebt om haar te neuken, met haar naar bed te gaan? Wat doen wandelaars dan? Het is voor mij zeker een signaal om te weten als dit enkele keren op korte tijd gebeurt nog eens naar de dvp te gaan en een echte vrouw te voelen en alles ermee te beleven en de geilheid op een dvp los te laten, maar soms het liefste zou je met die dame van in de supermarkt naar huis zijn gereden voor een spannend avontuur. Tuurlijk kan je zo'n dame aanspreken maar nee, die vaardigheden heb ik niet en het staat haaks op mijn huwelijkscontract met men love dolls waar ik zo van houd. Ik wil geen relatie met echte vrouw, maar soms gewoon eens een spannend moment met een niet dvp. Er bestaat een woord voor: een one night stand. Ik denk de gezegende James Bond mannen zullen die vaardigheden wel hebben om zo'n dame het hof te maken en voor een nachtje te genieten. Soms zijn dromen nog het mooiste, maar soms wel lastig als je broek ineens te klein wordt in de supermarkt je zo geil als wat staat. Beheersen en naar de dvp is dan een oplossing. Goed dat onze sex-dames er zijn want anders denk ik dat vele dames in het openbaar zouden aangeraakt worden zonder ze het willen door mannen die te geil staan en al te lang geen vrouw meer geneukt hebben. Ik denk dat de maatschappij echt het werk van dvp meer moeten benadrukken en waarderen. Ze zijn er voor mannen als mezelf en zoveel anderen die behoefte hebben aan een vrouw om de zoveel tijd. De ene meer dan de andere. Maar dankzij de dvp kunnen veel mannen terecht waar ze anders nergens zouden terecht kunnen en eens moet de fles openbarsten.
Voorbije zomer was ik in een winkel en ik zag een jonge blondine met een strak topje en een omvangrijke stevige boezem. Ze droeg geen BH en door het strakke topje zag je haar tepelpiercings. Ik werd zo geil als iets. Ik kom mijn ogen niet van haar afhouden. Ze was niet enorm knap maar ik vond haar erg geil. En nu bij het schrijven ben weer geil.
 
Bij mijn lokale appie zijn er (naast de vele walrussen) 2 slanke jongedames van rond de 23 jaar; een blondje en een indo. 😋 Allebei knap gezicht, kleine pronte tietjes, geile ogen en die met veel plezier en enthousiasme hun werk doen. Het "voorspel" begint al als het eerste artikel langzaam richting hun handen gaan. In slowmotion bekijk ik ze altijd uitgebreid uit mijn ooghoeken hoe ze mijn boodschappen langs de scanner halen terwijl ik zo cool mogelijk mijn producten in mijn tas leg. 😎 Het spannendst moment is wel als ik het geld in hun hand mag leggen; liefst uiteraard met een lichte onschuldige aanraking van hun handpalm. 😉 Het hoogtepunt als ze me lief aankijken, glimlachen en me vriendelijk "Tot ziens, meneer!" wensen. Hell yeah!!! 🤟🏻😜🤟🏻🤪🤘🏻
 
Nu... ogen laten dwalen mag best. Maar vooral niet beginnen kwijlen!

Velen zien het al haast als een misdrijf als je langer dan één seconde naar een schone schaars/strak geklede dame durfte te kijken. :oops: Het verbetert er voor mij ook niet op dat ik nu 41 jaar ben, wat inhoudt dat ik dames van twintig jaar minder oud dan mij, puur lichamelijk gezien, véél aantrekkelijker vind dan die van mijn eigen leeftijd (wat dus níet betekent dat ik zélf terug 21 jaar zou willen zijn, voor geen geld ter wereld, het was zowat de slechtste tijd van mijn leven 🤮). Het fenomeen "gedachtenpolitie" kennen de meesten inmiddels wel, neem ik aan? Regels willen maken over wat anderen mogen dénken en vóelen. :eek:
 
Velen zien het al haast als een misdrijf als je langer dan één seconde naar een schone schaars/strak geklede dame durfte te kijken. :oops: Het verbetert er voor mij ook niet op dat ik nu 41 jaar ben, wat inhoudt dat ik dames van twintig jaar minder oud dan mij, puur lichamelijk gezien, véél aantrekkelijker vind dan die van mijn eigen leeftijd (wat dus níet betekent dat ik zélf terug 21 jaar zou willen zijn, voor geen geld ter wereld, het was zowat de slechtste tijd van mijn leven 🤮). Het fenomeen "gedachtenpolitie" kennen de meesten inmiddels wel, neem ik aan? Regels willen maken over wat anderen mogen dénken en vóelen. :eek:
Nu... je kan net zo goed als zelfzekere veertiger... laten blijken dat je een mooie vrouw van twintig best weet te appreciëren. Niks mis mee!
(dan best wel zonder haar meteen met je ogen uit te kleden natuurlijk!)
 
Ze droeg geen BH en door het strakke topje zag je haar tepelpiercings.
Een maand geleden was ik met vakantie in Lissabon. De receptioniste van het hotel, een Braziliaanse, droeg ook geen BH en haar tepels priemden zowat door haar t-shirt heen. Vanaf dat moment noemde ik ze (in gedachten) "Miss Nobra".
 
Oh oh oh, wat is ze lekker. Zoals alleen een studente van 22 lekker kan zijn, en zo heerlijk studentikoos ook. En wat is het topje vandaag weer laag uitgesneden, en wat liggen ze mooi in haar shirtje te pronken... 🥵 En het is nog een oprecht leuke meid ook!

Het is maar goed dat mensen geen gedachten kunnen lezen... 😅
 
Oh oh oh, wat is ze lekker. Zoals alleen een studente van 22 lekker kan zijn, en zo heerlijk studentikoos ook. En wat is het topje vandaag weer laag uitgesneden, en wat liggen ze mooi in haar shirtje te pronken... 🥵 En het is nog een oprecht leuke meid ook!

Het is maar goed dat mensen geen gedachten kunnen lezen... 😅
Zo had ik een keertje die wel erg leuke stagaire... en ze vroeg of ze een keertje mee mocht op de 'Safety walk'. Prima! Natuurlijk!

En... daarna de construction Manager: "And he stopped the entire project"! Overal waar we langsliepen stopte het werk.. en stond iedereen te kijken!
 
Normale reactie, toch? Als ik een knappe vrouw zie (vooral als ze een geile kont of een koppel topborsten heeft) dan voel ik ook wel iets opborrelen ;-) Als ik een tijd geen sex gehad heb, dan komt het wel vaker voor dan anders ;-) Als de dame in kwestie niet bereikbaar is, dan is even stoom afblazen bij een dvp natuurlijk een alternatief.
 
Ik doe hetzelfde als Theo Maassen. Bij een lelijke vrouw zeg je: "Wat ben je mooi." Bij een mooi vrouw zeg je: "Wat ben je slim, intelligent, snel van begrip, sociaal, ....."
Een mooie vrouw weet zelf ook dat ze mooi is, dus ben je een behoorlijke looser om dan geil te gaan staan. De truck is om niks te willen, zelfs niet bij een DVP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan