Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies wat ik er mee wilde zeggen.
Een klik in deze context is ook alleen maar mogelijk omdat er geld in het spel is hoor. Haal het geld weg, of stel de dame waarmee je een klik hebt en waarvan je denkt dat het wederzijds is voor om iets onbetaald leuks samen te doen en kijk dan of er nog klik is. Ik heb het op ruim 100 dames 1 keer meegemaakt. maar het werd al snel een fwb die voor de mindset te moeilijk bleek.
 
Ik had circa 10 jaar geleden een oogje op een vrouwelijke collega van 20 jaar jonger. Als ik haar sprak, kreeg ik een stijve. Ik ben enkele keren bij haar thuis geweest maar toen ik haar vertelde dat ik meer dan vriendschap voelde, wilde ze niets meer van me weten. Gelukkig werden we allebei naar een andere afdeling over geplaatst en ik heb haar nooit meer gezien. Ze werkt inmiddels bij een andere firma.
 
kijk daar goed mee uit..
ik begrijp het maar al te goed..heb dat ook dikwijls genoeg bij klanten..
verward vriendelijkheid nooit met aantrekking..als je 100 vrouwen pakt die vriendelijk zijn in omgang ,acht ik de kans dat er misschien 5/10 tussen zitten die zo losbandig zijn dat ze interesse hebben in een wildvreemde vent..
ze roepen het misschien wel onder vriendinnen of ze denken het..maar puntje bij paaltje..
als ze je beter leren kennen kan je je kansen misschien vergroten..eerder meestal verkleinen..
je kunt het beste ,bewonderen,vriendelijk blijven en verder..
toch zeker met een getrouwde vrouw..can of worms word dat..
 
Ik weet waarover je spreekt! 😳😮
Ik ook. Zo loopt er een meisje rond op ons kantoor, midden-twintig, klein van stuk, slank maar niet dun, en naar proportie een iets grotere kont dan je zou verwachten. Niet echt heel groot o.i.d. maar in ieder geval opvallend. En dan heeft ze vaak strakke jeans aan. Als we samen in de keuken zijn en ze bukt om iets te pakken, kan ik gewoon niet wegkijken.

Ik heb het een beetje te pakken voor haar. Ze is helemaal geen opvallende verschijning, geen type model ofzo maar ik vind alles aan haar mooi. Haar halflange blonde haren (vooral als ze het in een vlecht draagt), haar wat ronde gezichtje, haar kleine wipneusje, groene ogen, volle lippen, heerlijke figuur. Ze draagt altijd prachtige, modieuze kleding die de aandacht trekt; ik vind dat heel aantrekkelijk als een vrouw gevoel voor stijl heeft.

Ze is ook heel serieus met haar vriend van 5+ jaar. 😒
 
Ik ook. Zo loopt er een meisje rond op ons kantoor, midden-twintig, klein van stuk, slank maar niet dun, en naar proportie een iets grotere kont dan je zou verwachten. Niet echt heel groot o.i.d. maar in ieder geval opvallend. En dan heeft ze vaak strakke jeans aan. Als we samen in de keuken zijn en ze bukt om iets te pakken, kan ik gewoon niet wegkijken.

Of nog straffer: meiden in zo'n heel strakke gladde zwarte leren broek waar hun derrière zich heel opvallend in aftekent. 😮 Het werkt als een magneet op mijn ogen, en mijn vingers gaan er nogal van jeuken, ik krijg sterke zin om eens stevig in die lekkere kont te knijpen. :D:oops:
 
Laatst bewerkt:
Volgende week komt er een nieuwe stagiair op kantoor en een collega heeft al wat online research gedaan. Ze heeft nogal een unieke naam dus het is geen vergissing. Ze heeft een Instagram account en van wat ik heb gezien... jezus! Type fotomodel!

Verwacht mij dus vanaf volgende week veelvuldig in dit topic. 😅
 
Laatst bewerkt:
Ik ga geregeld naar zwembaden, meestal toch minstens twee keer per week. Uiteraard hebben de meesten daar weinig textiel om, en wat ze om hebben, is meestal ook vrij strak. Ik zie er vaak dingen die mijn netvliezen prikkelen. Zoals bijvoorbeeld tien dagen geleden in het Flevoparkbad. Eens liep een paar meter voor mij een behoorlijk mollige dame met vooral een welgevormd achterwerk. Ik kreeg er sterke zin van om mijn vingers er eens stevig in te zetten. 🤯 Beseffen de meeste vrouwen eigenlijk dat veel mannen hun hormonen ervan gaan werken als ze zoiets zien? Ik ben eens benieuwd hoe zo'n dame zich zou voelen indien ze wist dat die volstrekt vreemde kerel achter haar in zijn gedachten in haar derrière knijpt. :oops::oops:
 
Het 'model' is gearriveerd op kantoor en laat ik daar dit over zeggen: het is opvallend wat je allemaal kunt doen met filters en photoshop op social media. 😏

Nee, het is heus geen bostrol en velen van jullie zouden er waarschijnlijk graag op duiken als je de kans kreeg, maar mij laat ze koud. Gelukkig maar, er liep hier al zoveel moois rond en een man heeft maar één paar ogen.
 
Het 'model' is gearriveerd op kantoor en laat ik daar dit over zeggen: het is opvallend wat je allemaal kunt doen met filters en photoshop op social media. 😏

Nee, het is heus geen bostrol en velen van jullie zouden er waarschijnlijk graag op duiken als je de kans kreeg, maar mij laat ze koud. Gelukkig maar, er liep hier al zoveel moois rond en een man heeft maar één paar ogen.
Elk nadeel heb zen voordeel.
 
Elk nadeel heb zen voordeel.
Tja, ik weet niet... op basis van haar Instagram had ik me toch wel verheugd op haar komst. Maar het blijkt zo'n standaard blond Barbiepopje te zijn, zo'n 13 in een dozijn type. Aantrekkelijk voor de meeste mannen, maar ik vind het ongelooflijk saai. En van die rare wenkbrauwen zoals jonge vrouwen dat tegenwoordig vaak hebben, hè. 🤭
 
Weer wat geleerd.
Blijkbaar bestaat er ook nog "microblading", een tijdelijke tatoeage waarbij haartjes in je huid getekend worden.

Nadine Visser - prachtige atlete - heeft ook van die rare wenkbrauwen. Ik vroeg me al af wat dat was.
 
Dat model blijkt toch best een leuke meid te zijn, als je d'r eenmaal leert kennen. (Ze is ook daadwerkelijk model geweest voor grote merken.) Ze oogt wel wat ouder dan ze is, ik denk dat vele jaren de wereld over reizen best zwaar is geweest. Toch blijft het hallucinant om haar over de werkvloer te zien lopen. Ik heb nog nooit zó'n slanke meid gezien (in het echt), ongelooflijk! Misschien ben ik wel heel erg, maar ik fantaseer dan wel eens hoe dat zou voelen, om haar voorover over het bureau te buigen en van achter te nemen; ik denk dat m'n handen elkaar zouden raken als ik d'r vasthield aan haar middel.

Ben ik daar uitzonderlijk in, dat heel knappe vrouwen zulke gedetailleerde/specifieke fantasieën triggeren? Zo zat er gister een Marokkaans meisje achter de kassa bij AH, echt een plaatje. Heb haar daar al veel vaker gezien en ik word altijd behoorlijk geil van d'r. Ze heeft van zichzelf vrij volle lippen, en gister een beetje opgeleukt met lipgloss. Ik betrapte mezelf erop dat ik me stond te bedenken hoe die lippen eruit zouden zien rond m'n paal... en hoe haar mooie ogen me dan zouden aankijken.

Volgens mij ben ik echt heel erg, en ik had nog wel twee dvp's geneukt een paar dagen geleden. 😅🤦‍♂️
 
Dat model blijkt toch best een leuke meid te zijn, als je d'r eenmaal leert kennen. (Ze is ook daadwerkelijk model geweest voor grote merken.) Ze oogt wel wat ouder dan ze is, ik denk dat vele jaren de wereld over reizen best zwaar is geweest. Toch blijft het hallucinant om haar over de werkvloer te zien lopen. Ik heb nog nooit zó'n slanke meid gezien (in het echt), ongelooflijk! Misschien ben ik wel heel erg, maar ik fantaseer dan wel eens hoe dat zou voelen, om haar voorover over het bureau te buigen en van achter te nemen; ik denk dat m'n handen elkaar zouden raken als ik d'r vasthield aan haar middel.

Ben ik daar uitzonderlijk in, dat heel knappe vrouwen zulke gedetailleerde/specifieke fantasieën triggeren? Zo zat er gister een Marokkaans meisje achter de kassa bij AH, echt een plaatje. Heb haar daar al veel vaker gezien en ik word altijd behoorlijk geil van d'r. Ze heeft van zichzelf vrij volle lippen, en gister een beetje opgeleukt met lipgloss. Ik betrapte mezelf erop dat ik me stond te bedenken hoe die lippen eruit zouden zien rond m'n paal... en hoe haar mooie ogen me dan zouden aankijken.

Volgens mij ben ik echt heel erg, en ik had nog wel twee dvp's geneukt een paar dagen geleden. 😅🤦‍♂️
Volgens mijn ben je gewoon geil .mooi toch 👍
 
De winter brent geen soelaas voor mij want ik val dus heel erg op gezichten; van een mooi gezichtje kan ik al heel geil worden. Maar dat betekent dat het in de zomer voor mij nog extra 'erg' is, als ook de rest zichtbaar wordt.
Snap ik. Ik werk veel met actrices en modellen. Die zijn vaak heel relaxed met hun lijf. Kleden zich om waar je bijstaat. Dat soort dingen. Had laatst nog een shoot met een super lekkere kleine redhead die de hele dag in sexy nacht kleding liep. Niet te doen.. 😅😅
 
Iedere lente weer hetzelfde feest. In de winter gaat het prima maar de korte rokjes komen uit de kast en ik wordt te geil voor woorden. De lange benen van collega's, een meisje op straat.. 🥵 mannen zijn niet gemaakt voor een monogaam bestaan.

Ik ga erg vaak naar het zwembad. Daar hebben de dames áltijd weinig textiel om, in eender welk seizoen. Misschien maar best dat ik erg slechte ogen heb, zonder bril zie ik zeer weinig. Anders zou ik in het zwembad nog meer vrouwen met mijn ogen uitkleden. 😛
 
Ik ga erg vaak naar het zwembad. Daar hebben de dames áltijd weinig textiel om, in eender welk seizoen. Misschien maar best dat ik erg slechte ogen heb, zonder bril zie ik zeer weinig. Anders zou ik in het zwembad nog meer vrouwen met mijn ogen uitkleden. 😛
of naar de sauna haha. Al heb ik daar meestal dat het niet echt meer boeit ofzo. Dat het seksuele er vanaf gaan. Of het moet natuurlijk een meisje met een heel lekker en strak lijf zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan