Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey mag ik je vragen wat je bedoelt met een parkeerplaats er achter. Ik keek op google en zag meerdere parkeerplaatsen. Kan je het wat specifieker uitleggen?Achter flasshofstrasse is een parkeerplaats en kom je langs een portaal met 3 ramen voor ts. Ff googlen
Tijdens het zoeken in het forum krijg ik het idee dat sinds ik top ben geweest een prep kuur niet nodig is.
Dit is toch wel het opmerkelijkste uit je voor de rest nogal wazige verhaal.
Hoe kom je hier in godsnaam bij?
Na een minuut of 30 werd ik teruggebeld door de GGD arts, die meteen me de deur in huis viel en aangaf dat pep niet nodig is. OMDAT(!) ik alleen top ben geweest en er niet gepijpt is zonder condoom, maar vooral het top zijn maakt het verschil. Indien ik bottom was geweest had ik het wel kunnen krijgen. Ik moest wel een hep B vaccinatie halen en mij laten testen. Dit heb ik allemaal gedaan en er is niks aan de hand.
Nu even los van dit allemaal. Is het normaal dat een trans zo makkelijk is in het bare neuken?Van pijpen krijg je geen hiv tenzij je open wonden hebt aan je penis en dat wijf bloed in haar bek, daarvan is in de historie maar 1 besmettingsgeval van bekend als ik mij niet vergis. Als je van top ziin geen hiv kan krijgen dan kunnen wij mannen van vaginaal neuken ook geen hiv krijgen. De hiv besmetting wordt sneller opgelopen via de anus dan vaginaal, dus reken jezelf maar niet rijk. Het risico op een hivbesmetting is in dit geval 1 op 909, tenzij het wijf al consistent remmers neemt, dan is de kans vele malen kleiner