Recensie Shofia, Veenendaal (voorheen Almere) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
325
15/09/22
128
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/9280321-shofia
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor werk in de buurt van Almere en even gekeken naar iemand die direct kon ontvangen.
Foto`s van Shofia zagen er wel lekker uit en kon ook vrij direct terecht.
Ontvangt in een flat met studio`s op een klein industrieterreintje.
Ik had een vluggertje in gedachte en wou iets langer blijven en 80 euro gegeven.
Shofia gaf aan dat het voor 15 minuten was( was al uitgekleed). Ok beetje veel als ze maar een beetje haar best deed.
Pijpen was niet z.c. enkel een paar likjes, na het omdoen van de condoom bakte ze er ook weinig van.
Handvol babyolie in haar doos en kon ik in missio het afmaken, wel geteld 30 seconde vond ze het te lang duren en ging ze over in doggy.
Gelukkig lukte mij wel snel te komen maar dat lag aan de mezelf omdat ik de hele dag mijn libido met moeite in bedwang had.
Voor mij uiteraard geen herhaling bij Shofia....slechte service, te duur en niks uit haar advertentie kon ze redelijk waar maken.
Studio was schoon maar geen zeep en een klein handdoek om je hand alleen maar af te vegen.
 
Ik had een vluggertje in gedachte en wou iets langer blijven en 80 euro gegeven.
Shofia gaf aan dat het voor 15 minuten was( was al uitgekleed). Ok beetje veel als ze maar een beetje haar best deed.
Bedankt voor het delen van je review, wel jammer dat je ervaring heel slecht is ondanks je veel zin had. Maar je wou een vluggertje wat 60 euro is, je geeft haar 80 om iets langer te blijven.. die snap ik niet. Je wou dus voor 80 een half uurtje? 20? want dat was 100 geweest, dus ze heeft ook nog eens 20 extra gekregen..
Ondanks dat, wel jammer dat je dit ervaren hebt.
 
Bedankt voor de waarschuwing Mustogoz, ze komt mij bekend voor volgens mij zat ze voorheen in Apeldoorn. Is zij niet Braziliaans?
Ze zit trouwens nu weer in Enschede
 
Laatst bewerkt:
Geen idee welk nationaliteit ze is, soms zie ik het verschil niet tussen een Colombiaanse en een Braziliaanse.....ook niet die van een Venezuelaanse.
Enige Zuid-Amerikanen die ik herken zijn de Surinaamse ;-) (mijn favoriete).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan