Bij mijn laatste bezoek kreeg ik wel de keuze, was 50€ extra!Doet Shu ook bare neuken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mijn laatste bezoek kreeg ik wel de keuze, was 50€ extra!Doet Shu ook bare neuken?
Ondertussen 2 keer een bezoekje gebracht en telkens aan pussysliding gedaan dan trekt ze zelf haar lippen open . Als mijn eikel voor haar grot zat moest ik hem zelf terug op haar clit leggen. Bij mij totaal geen schrik ze genoot er zelfs van . De laatste zuigt elke druppel op .Raar toen ik condoomloos te dicht bij haar poesje kwam was ze al half in paniek.
Zou dat gewoon zijn omdat ik de 50€ niet betaalt heb![]()
Shu is inderdaad top, wat over lang niet alle Chineesjes uit het rondreizend circuit kan gezegd worden...Gisteren langs geweest !
Gekende buurt vol cafés en restaurants wat het natuurlijk niet echt discreet maakt.
Apparemment blok is niet de mooiste maar binnen is alles Top.
Over top gesproken dat was ze wederom. Zeer groot verslaving gevaar. Tip Top behandeld geweest !
Alles passeerde de revue om te eindigen met natuurlijke Cim
Xièxie Shu
![]()
Ja, toch wel, hoewel ze het redelijk goed verstopt en het niet echt een doordringende geur is. Maar zeker bij wie niet rookt (zoals ik) valt het op. Ze hoestte ook een paar keer tijdens onze date en toen ik haar vroeg of ze zich niet goed voelde, zei ze dat het door het roken kwam. Mij stoorde het niet, iemand anders misschien wel.Ik lees bij veel recensies dat ze rookt. Hangt er op de locatie waar ze ontvangt ook een rookgeur?
Tommy. Klopt volledig, ook wat het roken betreft. Maar ik ga er graag omdat ze zo complexloos is. Je kan er een uurtje vertoeven zonder enige vorm van stress.Goede service
Petite. Behaard proper poesje en uitnodigend kontgaatje maar dat was verboden terrein.
Bj sex en cim.
Zeker aan te raden want voor die prijs vind je er bijna geen voor die service.
Alleen wat ver.
Achteraan parkeren dus zeer discreet.
Engels bijna onbestaande.
Stevige rokersmaak bij volop kussen. Enige minpunt.