Zoo gisteravond (paar uurtjes geleden) de mooie Sibel bezocht nadat ik eigenlijk benieuwd was naar Joy van DS-Girls die op hunsestraat 47 stond.
Deze Joy (die zich trouwens voorstelde als Rebecca want heb dr ff kort gesproken) was zo wild om zich heen aan het praten en met een vriendin in haar kamer bezig, dat ik toch voor de vertrouwde Sibel ben gegaan en dat stelde niet teleur.
Bij binnenkomst weer gezellig gekletst en in de kamer warmde ze me eerst op door met haar kont tegen me aan te duwen... en vervolges ging ze schuin op bed liggen en nam ze mijn staaf (mc) diep in haar mond. Daarna omgedraaid en haar genomen in missio terwijl ze haar benen wijd had en haar clitoris aan het stimuleren was.
We begonnen rustig maar ik voerde de tempo dusdanig op, waarbij ze zichzelf tegelijkertijd aan het stimuleren was, dat ze heftig klaarkwam! Ik voelde echt die samenspanning en vooral doordat ze haar clitoris zo actief aan het stimuleren was pffff... Kort erna spoot ik het condoom vol! En vlak nadat ik vertrok stond de volgende al in de rij. Topper deze geile en gezellige Sibel!