Recensie Sidney, Stroe 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Stamgast
793
11/10/21
336
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1120095-sidney
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hongaarse Sidney ontvangt in een schoon maar bouwkundig afkeurbaar chalet (draden hang bloot en zonder kroonsteentje aan het plafond) onder de rook van Stroe. App contact ging vlot. Het is dame van de foto's en dan een paar jaar ouder en kilo's zwaarder, ik hou daar wel van, ieder zijn ding. Mooie stevige C cup borsten, puur natuur. Zit ook een leuk koppie op. Jammer dat ze tijdens intiem er maar wat bij ligt en haar hoofd opzij draait en de ogen sluit. Het daarom doggie afgemaakt. Zoenen staat niet bij de mogelijkheden en dat doet ze dan ook niet, behalve op de wang.

Ik had voor 3 kwartier betaald en er was daarom de mogelijkheid voor een "number two". Maar door de gevoelde afstandelijkheid had ik daar geen behoefte aan. Masseren doet ze prima maar zeker niet erotisch. Na 30 minuten was het dan ook klaar.

Ondanks het feit dat ze al 2 jaar in Nederland is spreekt ze alleen Engels en ook dat zeer beperkt. Communicatie op locatie is dus lastig.
Herhalingsgevaar? Misschien voor een vluggertje en om een paar lasdoppen te monteren. Ik moet er niet aan denken dat deze dame een optater krijgt. Maar wellicht dat een (jongere) medewandeaar die elektriciën/installateur is dat voor me wil doen.
 
Ik weet natuurlijk niet of de zwarte draad nog op een werkende schakelaar is aangesloten. Als je dat bedoelt. Dat is meer iets om bij de gemeente (toezicht brandveiligheid) of de netbeheerder (ondeugdelijke installatie) te melden dan bij M.
Met de kans dat zij haar werkplek kwijtraakt. Terwijl het eenvoudig op te lossen is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1120095-sidney
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze is in het echt leuker dan op de foto, zeer gereserveerd en doet gewoon haar werk. Prijs/kwaliteit prima maar geen gfe.
Heel hygiënisch en safe sex wat wel zo veilig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan