Recensie Sienna, Uden 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

doedatnogeens

Vaste klant
108
16/11/24
181
32
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8004352-sienna#overview
Totale kosten (in euro)
220
Alweer tijdje geleden dat ik een review heb geschreven, dit keer een date gehad met Sienna.

Hele leuke vrouw, spreekt amper Engels maar goed genoeg om een leuke date mee te hebben. Mooi vrouwelijk figuur, alles superfris, glad en schoon.

Aangezien ze niet houdt van heel gedetailleerde reviews ga ik het houden bij: afspraken zeer ruimschoots nagekomen en kans op herhaling is zeker aanwezig wat mij betreft. Geen klokkijkster, goed gevoel voor humor en will to please. Toppertje!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8004352-sienna
Totale kosten (in euro)
150
Omdat ik een grote voorliefde heb voor mooie vrouwenbillen werd ik snel getriggerd door de foto's van Sienna. Selfie ziet er ook fantastisch uit.
Snel ge-appt en kon binnen 40 minuten al terecht. Toen ik op de afgesproken plek geparkeerd werd ik (video)gebeld door Sienna. Het viel me toen al op dat ze totaal niet op de foto's leek maar, uit pure geiligheid en nieuwsgierigheid, als een ware Marco Polo haar route kaart gevolgd om uit te komen bij een shabby hotel. Bij binnenkomst zag ik dat het niet om de dame van de selfie gaat, of deze moet echt van jaren terug zijn.

Sienna is verder een leuke dame, spreekt slecht engels. Sexy pakje en een heerlijke kont. Na een korte douche kreeg ik een heerlijke massage. Daarna mocht ik me omdraaien en werd er flink gezoend. Ondertussen was de generaal ready for action en ging het condoom om. Een prima bj mogen ontvangen om daarna in twee standjes te neuken. Doggy was heerlijk. Stringetje aan de kant en stevig doorstoten. Na het hoogtepunt kon ik direct gaan douchen en moven.

Laatst bewerkt:
Ik ben na het lezen van jouw verhaal vooral onder de indruk van de score die jij de date geeft. Ze lijkt niet op de foto's, ze houdt kennelijk haar string aan als je haar van achter neemt en als je klaarkomt mag je meteen vertrekken.
Hoe kun je bijna overal 5 sterren voor geven. Enfin.

Zou je er nog eens heen gaan? Want eigenlijk is dat de beste graadmeter.

Dame zit nu overigens weer in Den Bosch, maar wellicht is het toch in Uden. Enfin.

Terug
Bovenaan Onderaan