Recensie Sill, Kampen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
25/10/22
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6809796-sill
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
leuke dame die goed kan pijpen.
ze heeft een hekel aan condooms. Heeft ook geen meerprijs.
Je mag overal komen alleen niet haar.
ze is nederlands ma werkt niet altijd.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien moeilijk te bereiken ivm drukte. Spreekt ook niet zomaar met iemand af buiten ivm een vervelende ervaring. Kan en wil je voor het bezoek video bellen ben je van harte welkom 😊
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze hebben allemaal dezelfde ervaring mensen die nooit zijn geweest of verdommen om een kennis making te beroerd om een foto of video bel moment. En als er een klant is kan ik niet reageren heb er geen 1 bij de deur staan hoor 🤣 of die appjes beantwoord voor mij....... regel mijn zaakjes zelf en met respect het is geen fulltime job zoals andere dames dat wel hebben😁 bij mij ben je dan ook geen nummertje zoals mannen dat vaak denken soms moeten sommige is denken met hun hersenen inplaats van met hun lul. En kan je niet terecht heb je pech probeer je het op een ander moment nog een keer en lukt het dan nog niet dan moet ik je niet 👋👋👋
 
Allemaal leuk en aardig maar zoals al zo vaak gezegd. Als er een video call / face time nodig is om tot een afspraak te komen dan gaat het ALTIJD over. Totaal kansloos. We snappen je insteek uiteraard wel ivm vervelende ervaring, wat ook kut is. En het is uiteraard je goed recht om eerst onze gezichten online te zien. Maar vooraf een video call doen is altijd....nee in hoofdletters... ALTIJD een no go. Als dat gevraagd wordt, exit en door naar een ander.
 
als je geen kwaad in zin hebt dan is dat tog niet zo erg om ff te videobellen. en dat erbij ze zegt dat ze niet iedereen doet. dat lijkt me heel normaal als ze het niet vertrouwd dan doet ze het niet. ik heb in ieder geval goede ervaringen met haar. ma veiligheid staat voor op.
 
als je geen kwaad in zin hebt dan is dat tog niet zo erg om ff te videobellen. en dat erbij ze zegt dat ze niet iedereen doet. dat lijkt me heel normaal als ze het niet vertrouwd dan doet ze het niet. ik heb in ieder geval goede ervaringen met haar. ma veiligheid staat
Allemaal leuk en aardig maar zoals al zo vaak gezegd. Als er een video call / face time nodig is om tot een afspraak te komen dan gaat het ALTIJD over. Totaal kansloos. We snappen je insteek uiteraard wel ivm vervelende ervaring, wat ook kut is. En het is uiteraard je goed recht om eerst onze gezichten online te zien. Maar vooraf een video call doen is altijd....nee in hoofdletters... ALTIJD een no go. Als dat gevraagd wordt, exit en door naar een ander.
Er zijn er genoeg die het gewoon doen ik doe er niks mee ik chanteer bedreig niet ga geen vrouwen van anderen lastig vallen enige wat ik wil is terug naar mijn kids na een leuke afspraak. Ik hoef niet meer ontvoerd te worden omdat ze uiteindelijk verliefd worden. Neem aan dat elke man wel snapt dat een relatie met dames zoals deze er toch niet in zit daten doe je maar ergens anders🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
doe mij maar een bericht waneer je weer werkt , ik heb geen probleem om met jou te facetimen, vooraf aan de afspraak .
ik wacht (-;

ps , ik ben in het echt wel leuker dan op de foto (-;
 
Gistermiddag een prima date met haar gehad.
De volgende date staat al weer gepland. Wees zuinig op haar zulke dames zijn er niet veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja wat zal ik erover zeggen, als je afspreekt om op een specifiek moment contact te hebben maar je laat dan niets van je horen, tot tweemaal toe, is het niet meer dan logisch toch?
Het was niet zeker dat ik er zou zijn. Advertentie was offline dus ik was er niet en een week van te voren afspreken is geen optie 9 van de 10x komen ze niet opdagen. Dat doe ik niet meer. Wellicht kan je het bij een ander proberen😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan