Recensie Silvana (NL), Den Haag, Rose Passage K12 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat dacht ik al, je bent bij Silvana geweest.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Gisteren bij Silvana geweest. Wat een brok zeg, pfff. Moest ff slikken 😮 toen ik binnen stond en zij opstond. Ze was bijna een kop groter dan mij, wauw. Het leek wel een hele grote sexpop. Ik schat haar met die hoge hakken aan, op bijna 2 meter denk ik. Gebeurt zelden dat ik omhoog moet kijken bij een dame, maar die zoek ik ook niet vaak op om eerlijk te zijn. Ik vond het best wel spannend, want ik hou wel van grote tieten, maar deze waren wel erg groot. Cup H was haar antwoord toen ik het vroeg. Mijn 2 handen kon 1 tiet niet omvatten en dat ligt niet aan mijn handen hoor. Alhoewel ze niet helemaal echt zijn zagen ze er wel prachtig uit. Stukje vakwerk mag ik wel zeggen. Silvana zit strak in het vel, maar alles is groot. Daar moet je wel van houden. Persoonlijk ben ik meer van de kleinere vrouwen, maar ik moest haar een keer proberen vond ik. En, is hier eerder al aangegeven, maar haar stem is wel wat zwaar, dat viel ook wel op. Verder was ze wel aardig maar ook vrij zakelijk vond ik. Ik kijk er niet van op dat ze zo druk bezet is, want ze is een attractie op zich. Ik had dus geluk, misschien omdat het de maandag was.

Mijn pik aan de wastafel gewassen dus het feest kon beginnen. Zoenen doet ze helaas niet, althans niet op de mond, dus tongzoenen niet eens geprobeerd. Pijpen doet ze behoorlijk goed, ook deepthroat, dus dat was best oké. Daarna ging ze op haar knieën, waarbij ik een prachtig uitzicht op die enorme grote, maar mooie strakke, kont had. Heerlijk een tijdje gepompt, maar ze is niet heel strak van binnen, dus ik voelde niet zo heel veel. Vervolgens draaide ze zich om voor missio. Dat voelde al een stuk beter en ik had een mooi uitzicht op die enorme tieten. Haar benen over mijn schouders en ik kon lekker doorpompen, waarbij ze me lekker aanmoedigde om haar hard te nemen. Weet niet of zij er nou zoveel van voelde maar ik i.i.g. wel, beter dan doggie. Na zo'n 5 minuten missio moest ik er toch aan geloven en spoot ik me pik helemaal leeg. Pfff, wat een ervaring zeg.

Minpuntje, dame zei bij iedere 2 zinnen het woord 'schat'. Dat hoeft dan weer niet van mij. Weet niet of ik nog eens terugga, maar was zeker leuk voor een keertje.

Terug
Bovenaan Onderaan