Recensie Simona (Bgr), Aken, Antoniusstraße (Table Dance) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
620
05/01/23
1.046
55
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteravond wandelde ik het straatje uit, naar beneden, toen Simona mij opviel. Ze zat buiten een sigaretje te roken. Even een praatje met haar gemaakt. Het was pas haar eerste (!) werkdag in Aken, maar ze heeft wel al elders ervaring opgedaan.

Maar goed, ik was al "leeg", dus Simona onthouden voor de volgende keer dan, dacht ik. Junior begon echter hevig te protesteren, wilde graag meer weten van Simona, en wel meteen. Toch maar naar binnen gegaan… 😆.

Simona is een kleine Bulgaarse, met lange zwarte haren, mooie huid, mooi figuurtje, lekker kontje (in doggy vooral). Beetje girl next door type. Spreekt een aardig woordje Duits. 160 centimetertjes, 50 kilootjes, leuke B cup, paar kleine tatoeages. Mooi gezicht. Ze zegt dat ze 22 jaartjes jong is.

Haar kamer heeft een groot bed, en ze had 'm romantisch gemaakt met onder andere een kaars.
Haar service was goed tot zeer goed, maar ze maakt echt het verschil met haar persoonlijkheid. Heel lief en aangenaam meisje in de omgang. Nu maar hopen dat ze blijft, want Simona is een aanwinst voor ons straatje.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan