Ballstretching

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

corelli

Wandelaar
28
17/11/22
10
1
Iemand ervaring mee?
Waarmee te beginnen, eerst een rubber of leder stretcher of kan meteen met metalen ringen?
Door het gewicht van het metaal zal het sneller uitrekken denk ik.
Ik vond reeds Hangballen.be maar eigen ervaringen zijn zeker welkom.

Zeker heb ik er ervaring mee en in het begin tot schade, maar geen schande. De schade bestond uit een een geknepen vel van de balzak tussen twee stukken van een magnetische stretcher.
De advertenties op Hangballen zien er leuk uit, maar er staat niet bij dat het vaak een gehannes is om de stretcher om de balzak te krijgen. Is het niet de twee magneet-einden, die onverwacht toch vrij sterk zijn en snel tegen elkaar klappen is het wel het schroefje, dat je aan een kant in de stretcher moet draaien, terwijl je met je andere hand de stretcher-helften op elkaar moet houden. Schroefje valt in hoogpolig tapijt, ketst weg op de tegels, daar sta je dan met een hand de twee helften bij elkaar te houden en dan bukken om het schroefje weer te pakken.
Maar als ie dan zit en je hebt de juist maat,
dat zware gevoel, je zak strak gespannen, heerlijk!
Je pik is dan wat strakker en dan langzaam trekken of laten doen nog veel leuker.
Nu praktisch, hoe kom je aan de juiste maat?
Begin met een niet te breed (kunst)leren riempje met veel drukkers, zodat je het heel klein kunt stellen. Neem de diameter
van de juiste maat meestal kom je op 30 tot 40 mm.
Dan heb je een in de indicatie voor een stalen stretcher.
Met flexibele kunststof exemplaren heb ik geen ervaring, maar hierbij mis je het gewicht uiteraard.
Er zijn ook nog stalen exemplaren met aan een kant een scharnier, lijkt me makkelijker om te bevestigen als je vel dan niet tussen het schanier komt natuurlijk.
Succes met een zware zak!

Wel, ben zelf aan het meten geweest, een strookje zacht flexibel plastic van 2cm breed en dan er rond... uiteindelijk kwam ik tot iets van 30mm
Dus zo een ring met magneten online besteld (omdat ik niet zo handig ben met vijsjes)
Wat was dat een geklooi om het de eerste keer goed aan te krijgen. Heb er ook vel tussen gehad en dan besef je pas hoe hard die magneten werken.
Nadien ging het veel beter, geen ongelukjes meer gehad.
Bij het aftrekken, wat een sensatie dat schommelende gewicht. Geeft veel meer volume .
Ben nu benieuwd er eens een dame mee te bezoeken.
Lukt neuken er ook mee... dat vrag ik me af... nergens lees ik er over.

Terug
Bovenaan Onderaan