Recensie Simona, Nijmegen, Nieuwe Marktstraat 4,67 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1778
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1778

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja hoor ze stond boven voor het raam. Zodra ze me zag zwaaide ze. "The girls told me they did not see you anymore" zei ze toen ik boven was. Ze had niet verwacht dat ik alleen voor haar kwam. Simona is na 18 maanden terug in Nijmegen. Ze ziet er nog steeds geweldig uit, heeft nog steeds humor en pijpt nog steeds heerlijk. Ik ben inmiddels verwent door de vriendinnetjes bij de saunaclubs die zonder condoom pijpen, dus ik kon het met rubbertje nu langer volhouden voor haar poesje het over moest nemen. Maar "I am happy she is back".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mensen,

Ik ben best vaak bij simona geweest maar maar nooit iets extra's gevraagd, het was altijd heel standaard, maar kan iemand me helpen met de volgende vraag aan jullie.. I emand hier enige ervaring of simona ook tegen meer betaling mee naar Hotel komt? Ik wil het vragen aan haar, maar weet niet of ze dat doet, als iemand ervaring heeft hierin, zou ik graag willen weten hoeveel je dat heeft gekost.

Alvast bedankt mensen
 
Hallo mensen,

Ik ben best vaak bij simona geweest maar maar nooit iets extra's gevraagd, het was altijd heel standaard, maar kan iemand me helpen met de volgende vraag aan jullie.. I emand hier enige ervaring of simona ook tegen meer betaling mee naar Hotel komt? Ik wil het vragen aan haar, maar weet niet of ze dat doet, als iemand ervaring heeft hierin, zou ik graag willen weten hoeveel je dat heeft gekost.

Alvast bedankt mensen
Niet met Simona wel een vriendinnetje,Alicia, dat daar toen werkte. Die wilde dat maar al te graag. Ik heb toen een bedrag van 500 euro voor een bezoek aan een privesauna voorgesteld wat neerkwam op een kleine honderd euro per uur.
Overigens heb ik met Alicia en Simona ook een trio gehad; fun! Helaas werkt Alicia nu in Trier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week na de tegenvallende ervaring met een nieuwe dame in het linkerhuis in de herkansing gegaan bij Simona. Ze zit inmiddels niet meer achter het raam maar zit in de kamer linkachterin de 1e verdieping van het rechterpand.

Was gewoon weer zoals vanouds goed. Ze ziet er nog altijd goed uit, al kan je duidelijk zien dat ze niet meer in de 20 is. Ook prima service, pijpen en meerdere standjes voor 50 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan