Recensie Simone, Massage Exclusive, Leeuwarden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
07/03/22
6
3
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/volborstige-simone_6581861
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Uurtje bij Simone geweest. Aardige, grote, stevige vrouw. Grote natuurlijke borsten, maar ook een heeele dikke buik, wat voor mij echt een "afknapper" is, maar dat is persoonlijke smaak....

Ze is niet preuts of terughoudend, er kan en mag veel. Alhoewel ze het probeert te verbergen door te roepen dat ze zo geil is, zijn haar handelingen zeer routinematig. Haar massagekwaliteiten zijn niet zo gewelidig, maar dat wordt gecompenseerd door haar tease-kwaliteiten.. Ze zet haar hele lichaam in tijdens de massage, samen wel erg veel olie. Ze werkt redelijk snel naar een wel lekker hoogtepunt toe. Daarna nog wat aaien en babbelen, en precies binnen het uur weer buiten.

Kortom: oké, maar geen herhalingsgevaar
 
Uurtje bij Simone geweest. Aardige, grote, stevige vrouw. Grote natuurlijke borsten, maar ook een heeele dikke buik, wat voor mij echt een "afknapper" is, maar dat is persoonlijke smaak....

Ze is niet preuts of terughoudend, er kan en mag veel. Alhoewel ze het probeert te verbergen door te roepen dat ze zo geil is, zijn haar handelingen zeer routinematig. Haar massagekwaliteiten zijn niet zo gewelidig, maar dat wordt gecompenseerd door haar tease-kwaliteiten.. Ze zet haar hele lichaam in tijdens de massage, samen wel erg veel olie. Ze werkt redelijk snel naar een wel lekker hoogtepunt toe. Daarna nog wat aaien en babbelen, en precies binnen het uur weer buiten.

Kortom: oké, maar geen herhalingsgevaar
Pb
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/volborstige-simone_6581861
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uurtje bij Simone geweest. Aardige, grote, stevige vrouw. Grote natuurlijke borsten, maar ook een heeele dikke buik, wat voor mij echt een "afknapper" is, maar dat is persoonlijke smaak....

Ze is niet preuts of terughoudend, er kan en mag veel. Alhoewel ze het probeert te verbergen door te roepen dat ze zo geil is, zijn haar handelingen zeer routinematig. Haar massagekwaliteiten zijn niet zo gewelidig, maar dat wordt gecompenseerd door haar tease-kwaliteiten.. Ze zet haar hele lichaam in tijdens de massage, samen wel erg veel olie. Ze werkt redelijk snel naar een wel lekker hoogtepunt toe. Daarna nog wat aaien en babbelen, en precies binnen het uur weer buiten.

Kortom: oké, maar geen herhalingsgevaar
Gelukkig heb ik andere ervaringen met Simone.
ik kom al jaren bij haar. Al uit de tijd dat zij nog werkzaam was bij de Massagerie in Veendam.

Zij heeft alles behalve een dikke buik. Heel vreemd.
Ik heb bij haar nog nooit voordat de tijd afgelopen was, buiten gestaan.

ik ben op een bijzondere manier bij haar terecht gekomen. ik had haar wel eens gesproken, maar nooit op kamer geweest.
Tot een gangbang bij Massegerie Veendam. Waar zij met 2 collega's aan meedeed. Met die collega's was ik wel al eens mee op kamer geweest.
Daarna kom ik geregeld bij Simone. En kom ik nu ook al jaren bij haar in Leeuwarden. Die andere 2 zijn al jaren geleden gestopt helaas.
ik hoop dat Simone nog lang doorgaat.
ik lik haar poesje veel te graag meerdere keren klaar. Om door haar daarna gepijpt te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan